Dit is niet verwarrend, dit is een wanstaltelijke weergave van hoe er tegenwoordig met iets regionaals als de gemeenteraadsverkiezingen omgegaan word door de landelijke politici/media.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verwarrend ook, met die omgerekende absolute aantallen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef RvLaak het volgende:
Bos & Rutte gearriveerd... Misschien net ff Paars 3 afgesproken
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef RvLaak het volgende:
Bos & Rutte gearriveerd... Misschien net ff Paars 3 afgesproken
CU is best groot daar in zwolle.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef Boldface het volgende:
Voorlopige einduitslag Zwolle in zetels:
PvdA 9 -> 7
CDA 6 -> 6
CU 5 -> 6
VVD 5 -> 6
GL 5 -> 4
SP 4 -> 3
SW 3 -> 4
D66 1 -> 3
Het is even wachten tot het over hem gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef alors het volgende:
Gezellig sfeertje zonder geertje
Ook nog niet langsgekomen, maar Witteman kwam er meequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Hmmm helemaal gemist, hoe komt dat?
sommige mensen hebben meer vertrouwen in standpunten dan in beeldvorming.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef Horloge het volgende:
PvdA heeft gewonnen in Tilburg? Na al dat gezeik?
Wat is de uiteindelijke uitslag voor Tilburg? Heb ik deze weer net gemist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef Horloge het volgende:
PvdA heeft gewonnen in Tilburg? Na al dat gezeik?
De nawee van overmatig alcoholgebruik tijdens carnaval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben meer vertrouwen in standpunten dan in beeldvorming.
kanker ik lig dubbelquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Ad_rem het volgende:
Agnes weer als vanouds met haar heroine hoer look
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Ad_rem het volgende:
Agnes weer als vanouds met haar heroine hoer look
Idem, ben ook benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef NJN het volgende:
Wat is de uiteindelijke uitslag voor Tilburg? Heb ik deze weer net gemist.![]()
Sinds wanneer wordt er in Almere aan carnaval gedaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De nawee van overmatig alcoholgebruik tijdens carnaval.
Bos zei dat ze daar hadden gewonnen. Heb geen cijfers gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef NJN het volgende:
[..]
Wat is de uiteindelijke uitslag voor Tilburg? Heb ik deze weer net gemist.
kapot niet, wel ontzettend traag.quote:
'Onmogelijk...'quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef Urquhart het volgende:
GroenLinks grootste in Utrecht
Als ik Agnes ziek wil Ik d'r altijd een boterham voeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik Agnes zie, moet ik ook automatisch denken aan een tippelzone
Heeft die net een heel stukje uit Anne Frank uit zijn hoofd geleerd voor zijn grote vriend, moet hij weer zijn hele strategie veranderen. Is ook lastig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef AardbeefMachine het volgende:
Pechtold is weer zoooo slecht als die zijn gespeelde wilders bashing acts niet op kan voeren.
Bizar. Echt irritant zo'n uitslagquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef Ludacriss het volgende:
Leefbaar en PVDA gelijk in Rotterdam.
Rutte deed dan ook een domme uitspraakquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n arrogant minzaam lachje was dat...
Bij van Bommel aan een kraker en bij de Wit aan een dorpsgek, maar het gaat tenslotte niet om beeldvorming, als het aan iedere partij ligt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik Agnes zie, moet ik ook automatisch denken aan een tippelzone
inteelt, niet nadenken & stemmen op het CDA omdat de pastoor het zegt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Balkenende, waaromm vetrouwen mensen hem?
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/gr2010/quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:17 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je nog ergens de uitslagen in tekst bekijken? NOS doet het niet echt super en ben benieuwd of de uitslag van Haarlem er al is.
volgens mij is ze moe, ik heb haar nog niet horen schreeuwenquote:
Het komt ook omdat de Utrechters in een referendum een paar jaar geleden in overweldigende meerderheid hebben aangegeven dat ze het 1-vierkante-kilometer-gebied rond het station, waaronder Hoog-Catherijne en de Jaarbeurshallen vallen, veel groener te maken en het liefst gewoon tot stadspark reduceren. In het plan van de gemeente werd dit dringende advies in de wind geslagen; investeerders gaan alleen maar meer lelijke wolkenkrabbers neerzetten en H-C krijgt een nieuw likje verf, that's all. Ondertussen duurt dat dan tot 2030. Vreeburg ligt al jaren plat. Dan nog het PvdA-of-PvdA-burgemeestersreferendum... kan het me heel goed voorstellen dat de traditionele PvdA-stemmers nu naar GL stappen.quote:
En flink chagrijnig dat de SP het zo slecht doet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:18 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
volgens mij is ze moe, ik heb haar nog niet horen schreeuwen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef knnth het volgende:
Pechtold held
Tegen Kant: "dat toontje lager denk ik bij u wel eens"
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef EchoAlpha het volgende:
Agnes...hou je muil gewoon
ws ook de reden dat Wilders er niet is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef Confetti het volgende:
Haha, gewoon geweldig die Kant. Zo simpel.
Die vond iedereen te linksquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ws ook de reden dat Wilders er niet mee eens is.
Dit soort seksistische taal slaat ook weer nergens op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef henkde_j het volgende:
Kant is echt zo'n typisch voorbeeld van een vrouw die zich wil bewijzen tussen de mannen. En de mannen lachen met elkaar om haar stommiteiten.
Tenminste niet zo soft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Amos_ het volgende:
Pechtold is een beetje Wilders zonder de islam-argumenten.. veel bla bla en nog weinig zicht op resultaat.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef Ludacriss het volgende:
Als Jan slim is neemt ie het snel weer over bij de SP.
Kan me wel voorstellen dat de kiezers daar wat groener willen hebben, Utrecht heeft (vind ik dan) al een erg grauwe uitstraling, vooral de binnenstadquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Het komt ook omdat de Utrechters in een referendum een paar jaar geleden in overweldigende meerderheid hebben aangegeven dat ze het 1-vierkante-kilometer-gebied rond het station, waaronder Hoog-Catherijne en de Jaarbeurshallen vallen, veel groener te maken en het liefst gewoon tot stadspark reduceren. In het plan van de gemeente werd dit dringende advies in de wind geslagen; investeerders gaan alleen maar meer lelijke wolkenkrabbers neerzetten en H-C krijgt een nieuw likje verf, that's all. Ondertussen duurt dat dan tot 2030. Vreeburg ligt al jaren plat. Dan nog het PvdA-of-PvdA-burgemeestersreferendum... kan het me heel goed voorstellen dat de traditionele PvdA-stemmers nu naar GL stappen.
Klopt, maar het is wel zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit soort seksistische taal slaat ook weer nergens op.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef Confetti het volgende:
Mevrouw Kant, rustig aan![]()
Pechtold zet haar op haar plaats
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef Party_P het volgende:
Mevrouw kant, rustig nou
HAHAHHAH Pechtold = koning
Zou me ook niets verbazen als hij het gezicht gewoon gaat worden de komende maanden voor de verkiezingenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef Ludacriss het volgende:
Als Jan slim is neemt ie het snel weer over bij de SP.
Sp en d'66 elkaar laten afmaken, dat is goed nieuws voor Bos.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef PLAE@ het volgende:Pechtold vs Kant x2
Waarom lach Bos zo ontdeugend.
oh hij past de ik geef iedereen gelijk tactiek toe
Gast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef matthijst het volgende:
Wat blaat die Pechtold over mensen die zich zorgen maken over hun huis en hun baan.
Die flikkers in Den Haag hoeven zich nooit meer zorgen te maken. 2 ton wachtgeld of een fijne adviesfunctie bij een bank oid. kloar.
Alsjefuckinblieft, geen van die lui zijn nog geloofwaardig.
Ze mist wel meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kant mist richting.
Moet ie zich dan maar geen zorgen maken, omdat hij zelf een goed salaris heeft?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef matthijst het volgende:
Wat blaat die Pechtold over mensen die zich zorgen maken over hun huis en hun baan.
Die flikkers in Den Haag hoeven zich nooit meer zorgen te maken. 2 ton wachtgeld of een fijne adviesfunctie bij een bank oid. kloar.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Horloge het volgende:
Bos: "De bouwsector staat op instorten." Hoe ironisch.
wilders is er niet dus het gaat eindelijk ook eens over iets andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef matthijst het volgende:
Komen de prachtwijken nog langs?
Klopt maar niemand die je daar over hoort. Maar oh wee als het om islam gaatquote:
Wil graag goede zorg in Nederland maar als Agnes aan het roer blijft gaat het hem niet worden zo. Gewoon Jan terug als ie het aankan.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef MrJones het volgende:
@dijkshoorn Daar gaat Agnes weer. Alsof ze in een studio 90.000 Chinezen toespreekt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef matthijst het volgende:
Idd, of iemand anders met hetzelfde charisma & talent voor het debat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wil graag goede zorg in Nederland maar als Agnes aan het roer blijft gaat het hem niet worden zo. Gewoon Jan terug als ie het aankan.
De vraag is meer: maakt hij zich wel zorgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Moet ie zich dan maar geen zorgen maken, omdat hij zelf een goed salaris heeft?
Hij zegt dan ook weinig. En als hij iets zegt, dan .... tsja, dan zegt hij niets.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Balkieboy is nu al beter dan Van Geel.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef matthijst het volgende:
Dat zou ik ook niet willen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Arcee het volgende:
Bos wil Balkenende niet aankijken.
Wat was er niet sociaal aan JP?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef luckass het volgende:
JP nu weer sociaal? Wss omdat bij rechts nu niets meer te halen valt.
Eens! Jammer dat hij van de VVD is..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Rutte is de laatste tijd sterk gegroeid.
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef Amos_ het volgende:
Ik snap waarom Wilders hier niet bij zit. Wat valt hier nou voor eer te behalen
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef MrJones het volgende:
@dijkshoorn Daar gaat Agnes weer. Alsof ze in een studio 90.000 Chinezen toespreekt
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, of iemand anders met hetzelfde charisma & talent voor het debat.
"Ik wil een Nederland verschoont van de uitwassen van de multiculturele samenleving, daarom stem ik PVV. Maar toch gebruik ik Dengelse kreten met weinig substantie."quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Type-R het volgende:
had stiekem wel wilders hier bij willen zien, dan was het een epische avond geworden
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.quote:
Ja, hij weet zijn charisma ook beter te gebruiken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Die JP is een karikatuur van zichzelf geworden. Met z'n te herkenbare zegswijzen - net als Thatcher aan 't eind kruipt-ie nog door tot 9 juni.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte over de gemeenteraadsverkiezingen
Was ze maar D66quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Femke is gewoon weer lekker rustig en zegt verstandige dingen.
Ik vind hem iets te standaard. Iemand die netjes alle stapjes heeft gezet om te komen waar die nu zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
k vond Marijnissen eigenlijk vaak inhoudelijk. Af en toe, vooral op campagne, retorisch, maar meestal inhoudelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.
Zeker wel, graag zelfs, het komt op mij alleen nogal ongemeend over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef zquing het volgende:
Dus geen enkele politicus mag zich zorgen maken over mensen die minder geld hebben?
Nee het is veel verstandiger om je te conformeren naar de kleinburgerlijke verwachtingen van nootjesvretend Nederland om naar een aantal niet inspirerende mensen te kijken die enkel als kleine kleuters een soort van weekgesprek kunnen voeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
Ik zie de VVD als hij zo doorgaat de komende maanden nog wel stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef AardbeefMachine het volgende:
Rutte is veruit het beste tot nu toe.
En pus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Agnes Kant
Als je die nu uitknijpt komt er 100% citroensap uit
Hoewel ik niet op GL zou stemmen, zie ik haar graag terug in een coalitie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef henkde_j het volgende:
Slecht debat, Maar hey, geen loeiend publiek
Helaas klinkt het allemaal net wat te logisch, ze doet haar best, stukken beter dan Kant, maar het is "te logisch"quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Femke is gewoon weer lekker rustig en zegt verstandige dingen.
Dat zie je nu al ontstaan ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Pechtold, Bos, Rutte en Halsema gaan het doen na 9 juni.
Mooie coalitiequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Je ziet dat ie moeite doet om niet teveel te laten merken dat ie liever aan een biertje nipt nu dan deze nutteloze redegang te ondergaan.quote:
Maar goed, iedereen om haar heen zegt natuurlijk: profileer jezelf nu eens. Met als resultaat dat ze zich nu overschreeuwd en bespottelijk overkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Agnes Kant is gewoon niet capable voor de functie die ze nu heeft.
Ze kan totaal niet mee op dit niveau.
Daar stem ik voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Dat zag je ook al bij buitenhof met Hamer, Kant en Halsema. PvdA en GL waren wel maatjes en SP hing er toch aardig buiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Agnes wordt gewoon weer uitgelachten.En haar 'linkse blok' blijft verassend stil.
De CDA zit gewoon met een probleem sinds die belg JPs beoogde positie heeft ingenomen, dan was er nl geen obstakel geweest om het kabinet voor de gemeenteraadsverkiezingen te laten klappen en hadden ze iig tot prinsjesdag de tijd gehad om een opvolger te benoemen, zonder een groot verlies aan zetels.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Die JP is een karikatuur van zichzelf geworden. Met z'n te herkenbare zegswijzen - net als Thatcher aan 't eind kruipt-ie nog door tot 9 juni.
Inderdaad. Prima kamerlid, maar dit lijkt net een stap te ver voor dr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Agnes Kant is gewoon niet capable voor de functie die ze nu heeft.
Ze kan totaal niet mee op dit niveau.
Ze blijft er nogal stoïcijns onder. Ook een manier om erop te reageren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef Weakling het volgende:
Kant wordt compleet voor schut gezet door alle partijen, ook die op links, en ze heeft het niet eens door
ZO promote je rechts ook echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef matthijst het volgende:
Pffff, de crisis kwam van rechts.
voorrang
opzouten
linkse
rooie
trol
Balkenende heeft duidelijk het overwicht in dit gezelschap.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef koningdavid het volgende:
Bos lijkt wel een toontje lager te zingen nu JPB erbij is, op een of andere manier.
Nee dat doet hij niet, leer eens luisteren naar Balkenende.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
Balkie sluit de PVV nu wel weer uit... En weer een draai van het CDA...
Wow, volgens mij is hij in dit ene debat vaker gedraaid dan de PvdA in de hele regeerperiode van Balkie4
ja jammer balkie had beter thuis kunnen blijven vandaag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
Balkie sluit de PVV nu wel weer uit... En weer een draai van het CDA...
Wow, volgens mij is hij in dit ene debat vaker gedraaid dan de PvdA in de hele regeerperiode van Balkie4
Dat krijg je als je iets hierarchisch opbouwd en geen goede opvolger kan vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met de SP, hoe diep kun je vallen in 4 jaar tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |