kanker ik lig dubbelquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Ad_rem het volgende:
Agnes weer als vanouds met haar heroine hoer look
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Ad_rem het volgende:
Agnes weer als vanouds met haar heroine hoer look
Idem, ben ook benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef NJN het volgende:
Wat is de uiteindelijke uitslag voor Tilburg? Heb ik deze weer net gemist.![]()
Sinds wanneer wordt er in Almere aan carnaval gedaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De nawee van overmatig alcoholgebruik tijdens carnaval.
Bos zei dat ze daar hadden gewonnen. Heb geen cijfers gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef NJN het volgende:
[..]
Wat is de uiteindelijke uitslag voor Tilburg? Heb ik deze weer net gemist.
kapot niet, wel ontzettend traag.quote:
'Onmogelijk...'quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef Urquhart het volgende:
GroenLinks grootste in Utrecht
Als ik Agnes ziek wil Ik d'r altijd een boterham voeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik Agnes zie, moet ik ook automatisch denken aan een tippelzone
Heeft die net een heel stukje uit Anne Frank uit zijn hoofd geleerd voor zijn grote vriend, moet hij weer zijn hele strategie veranderen. Is ook lastig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef AardbeefMachine het volgende:
Pechtold is weer zoooo slecht als die zijn gespeelde wilders bashing acts niet op kan voeren.
Bizar. Echt irritant zo'n uitslagquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef Ludacriss het volgende:
Leefbaar en PVDA gelijk in Rotterdam.
Rutte deed dan ook een domme uitspraakquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n arrogant minzaam lachje was dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |