Bij van Bommel aan een kraker en bij de Wit aan een dorpsgek, maar het gaat tenslotte niet om beeldvorming, als het aan iedere partij ligt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik Agnes zie, moet ik ook automatisch denken aan een tippelzone
inteelt, niet nadenken & stemmen op het CDA omdat de pastoor het zegt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Balkenende, waaromm vetrouwen mensen hem?
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/gr2010/quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:17 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je nog ergens de uitslagen in tekst bekijken? NOS doet het niet echt super en ben benieuwd of de uitslag van Haarlem er al is.
volgens mij is ze moe, ik heb haar nog niet horen schreeuwenquote:
Het komt ook omdat de Utrechters in een referendum een paar jaar geleden in overweldigende meerderheid hebben aangegeven dat ze het 1-vierkante-kilometer-gebied rond het station, waaronder Hoog-Catherijne en de Jaarbeurshallen vallen, veel groener te maken en het liefst gewoon tot stadspark reduceren. In het plan van de gemeente werd dit dringende advies in de wind geslagen; investeerders gaan alleen maar meer lelijke wolkenkrabbers neerzetten en H-C krijgt een nieuw likje verf, that's all. Ondertussen duurt dat dan tot 2030. Vreeburg ligt al jaren plat. Dan nog het PvdA-of-PvdA-burgemeestersreferendum... kan het me heel goed voorstellen dat de traditionele PvdA-stemmers nu naar GL stappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |