Dat zeg ik niet.quote:
Ik lach je nu echt keihard uit, dat weet je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, ik ben niet bezopen. Alcoholvrije wedstrijd enzo.
Meestal heb ik aan polsen alleen ook al wel genoeg, maar weet wel genoeg andere leuke trucjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neus. Wreef. Nieren. Verzin wat leuks.
Jep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lach je nu echt keihard uit, dat weet je?
No way dat Wilders zo groot kan worden als Hitler. Onmogelijk nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het doet alleen denken aan de tijd van Hitler.
Economisch slecht, hij zegt wat het leeuwendeel van het volk wilt horen dus hij kan vrij groot worden.
Ik ga ervanuit dat hij niet zo groot meer kan worden als een Hitler, echter het feit dat nog steeds me meeste mensen nog steeds niet uit durven te komen voor wat zij stemmen, nav de verzuiling, doet mij voorkomen alsof zij gewoon inhoudelijk de discussie niet aandurven en daroom niet uit durven komen voor wat zij stemmen.
Ik niet, ik ben niet zo;n vechtersbaasje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal heb ik aan polsen alleen ook al wel genoeg, maar weet wel genoeg andere leuke trucjes
Nee, economisch gaat het slecht echter zijn ideeen slaan minder aan als toendertijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No way dat Wilders zo groot kan worden als Hitler. Onmogelijk nu.
Er zijn enige vergelijkenissen ja, maar dat het economisch slecht gaat, wil niet zeggen dat het hetzelfde is. Er waren meerdere factoren waardoor Hitler zo groot is geworden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, economisch gaat het slecht echter zijn ideeen slaan minder aan als toendertijd.
toch zijn er enige vergelijkenissen.
Zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn enige vergelijkenissen ja, maar dat het economisch slecht gaat, wil niet zeggen dat het hetzelfde is. Er waren meerdere factoren waardoor Hitler zo groot is geworden.
Niet op dezelfde manier nee. Een dictatuur krijg je hier sowieso niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker.
Ik denk ook niet dat zoiets weer voor zou kunnen komen. Hoewel hij (Wilders) in zekere zin ook een potentie in zich heeft om gevaarlijk te worden. Al voorzie ik niet een dictatuur door hem.
Ik zie wel dat er een aansluiting mist tussen de bevolking en de politiek vooral op dit moment. En de enige die dit opvult is Wilders naar mijn idee.
Er moeten meer 'gewone' burgers in de politiek stappen. Die beter weten te verwoorden hoe of wat.
quote:
En ik danquote:
ATWT toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan![]()
JAMES STENBECK IS TERUG![]()
![]()
Ja,quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ATWT toch?
En jij bent ook
Maar TS nog iets meer
Verdomme, waarom weet ik datquote:
Omdat Jamesquote:
Wie is James nou weer?quote:
quote:
Een lieve man uit As The World Turnsquote:
Liefquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een lieve man uit As The World Turns
Aha. En jij kijkt daarnaar, Bart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een lieve man uit As The World Turns
Zoals zoveel mannen moest hij wel van zn exquote:
Mijn vrouw kijkt er ook altijd naar. Maar ik moet niet kijken van haar, hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals zoveel mannen moest hij wel van zn ex
Uiteraard niet. Is toch een aanval op je mannelijkheid als je een soap volgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt er ook altijd naar. Maar ik moet niet kijken van haar, hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Is toch een aanval op je mannelijkheid als je een soap volgt.
Sorry psalms![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:19 schreef ajf het volgende:
[..]Weer 3 cm van je mannelijkheid afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hubba hubba hubbaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
ik keek graag toen Mark C. Collier nog erin speelde wat een lekker ding is dat daar zou ik wel eens een rol beschuit mee willen eten
[ afbeelding ]
Dokter Chris Hughes vind ik ook![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al 3x door verschillende vrouwen vergeleken met die eerste gast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
ik keek graag toen Mark C. Collier nog erin speelde wat een lekker ding is dat daar zou ik wel eens een rol beschuit mee willen eten
[ afbeelding ]
Dokter Chris Hughes vind ik ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer 3 cm van je mannelijkheid af
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al 3x door verschillende vrouwen vergeleken met die eerste gast.
troost je door je vorige opmerking is er weer 6 cm bijgekomenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
troost je door je vorige opmerking is er weer 6 cm bijgekomen
Inderdaad helaas zijn de dokters die ik zie nooit zo lekker als dokter Hughes. Meestal zie ik zuks.quote:
Ik ken het probleem. Hebben ook allemaal een zeer onaangename stratemakersdecolletéquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad helaas zijn de dokters die ik zie nooit zo lekker als dokter Hughes. Meestal zie ik zuks.
[ afbeelding ]
En de klusjesmannen die ik wel eens tegen kom zijn ook eng.
Ja en meestal meuren ze ook een uur in de wind.(niet allemaal natuurlijk)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Hebben ook allemaal een zeer onaangename stratemakersdecolleté
Als ik dan op maandag naar Grey's heb gekeken ga ik bijna hopen dat ik een keer ziek wordt. En dan rijdt ik hier langs het ziekenhuis en zie ik hoe de dokters hier eruit zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en meestal meuren ze ook een uur in de wind.(niet allemaal natuurlijk)
Hahhahaha ja inderdaad wat een deceptiequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dan op maandag naar Grey's heb gekeken ga ik bijna hopen dat ik een keer ziek wordt. En dan rijdt ik hier langs het ziekenhuis en zie ik hoe de dokters hier eruit zien
Wij eten voor atwt of erna. Ik ga niet staan koken tijdensquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moest ook niet kijken hoor, maar meestal zaten we te eten rond die tijd.
Dankzij mij hequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, ik open dit topic en ik voel me weer helemaal geliefd.
Jep. En Bart erbij.quote:
Ik hou ook van je hoorquote:
quote:
toen Hitler de grootste werd (nog niet de meerderheid) begonnen er politieke tegenstanders te verdwijnen, waardoor hij bij de volgende verkiezingen het grootst werd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No way dat Wilders zo groot kan worden als Hitler. Onmogelijk nu.
Schiet op dan wijffiequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Crack, ik moet over een kwartier weg en ik moet m;n haar nog doen. En m;n tandjes poetsen.
Heb jij Balkie ergens gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
toen Hitler de grootste werd (nog niet de meerderheid) begonnen er politieke tegenstanders te verdwijnen, waardoor hij bij de volgende verkiezingen het grootst werd.
Haar niet gedaan, tandjes gepoetst, ik kan jullie nog even vervelen.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm 13 webhostingbedrijven in Haarlem
stiekem wil je wel dat wij weten waar je werktquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek maar eentje met een connectie met Serverius. Daar werk ik.
Even 5 minuten rondbellen, en je weet waar hij werktquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm 13 webhostingbedrijven in Haarlem
Dat niet, ik geef gewoon een hint. Op zich is hij makkelijk, als je weet waar, en hoe je moet zoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stiekem wil je wel dat wij weten waar je werkt
Waarom dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even 5 minuten rondbellen, en je weet waar hij werkt
Volgens mij ben ik chagrijnig.
Komt goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat niet, ik geef gewoon een hint. Op zich is hij makkelijk, als je weet waar, en hoe je moet zoeken.
Dat kan ik natuurlijk ook gaan doen. En dan overal vragen of er misschien een mooiboy met een mooiboystagair werktquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even 5 minuten rondbellen, en je weet waar hij werkt
Volgens mij ben ik chagrijnig.
Dan zou ik hem snel moeten kunnen vindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek maar eentje met een connectie met Serverius. Daar werk ik.
Stagair is er nog nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk ook gaan doen. En dan overal vragen of er misschien een mooiboy met een mooiboystagair werkt
Je had het mij zelfs laten zien!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat niet, ik geef gewoon een hint. Op zich is hij makkelijk, als je weet waar, en hoe je moet zoeken.
Geen ideequote:[..]
Waarom dat?
Have fun, ik zal wel zeggen of je het goed hebtquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik hem snel moeten kunnen vinden
Ga eens zoeken? Dan krijg je een kusjequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
zoek eensquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Indirect, ja. Ik kan er niets aan doen dat jij het vergeten bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had het mij zelfs laten zien!
[..]
Geen ideeIk weet alleen dat ik heel erg tegen m;n moeder loop te bitchen.
Goudvis, sorry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Indirect, ja. Ik kan er niets aan doen dat jij het vergeten bent
En toch houden we van jequote:
Houden van? DW is om te adoreren. Houden van is te minquote:
Ja maar als ik dat doe wordt jij jaloers en ga je heel bezitterig doen enz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Houden van? DW is om te adoreren. Houden van is te min
dan ben je nog wel op tijd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb besloten dat ik de volgende trein wel neem, dan kan ik nu tenminsten og rustig roken.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe wordt jij jaloers en ga je heel bezitterig doen enz.
Werk je aan de kuppersweg?
Mijn charisma compenseert mijn veel te slechte geheugen he.quote:
Jan van krimpen ofzo?quote:
Je charisma, je lieve lach, je prachtige ogen enzquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn charisma compenseert mijn veel te slechte geheugen he.
Ik hoef er pas om 3 uur te zijn, maar mijn Rus is straks ook op school, die zal me nog wat uitleggen enzoquote:
Mijn schattige neukhoofd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je charisma, je lieve lach, je prachtige ogen enz
Heb jij diequote:
Jan de wie? Nee, ook niet.quote:
Volgens Bart wel.quote:
quote:
Gekke Bartquote:
Grrquote:
Mijn zaadvragende ogen erbij.quote:
We wisten al dat Bart gek was. En een hebbert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee hoor, het is de waarheid.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We wisten al dat Bart gek was. En een hebbert.Je bezit verdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Straks gooit ze het wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, het is de waarheid.
Lastig hè
[..]
KUT! Ik ben vergeten dat kladblok van tafel te halen, en die papieren hangen er ook nog, en mijn mama kwam vanmorgen buurten![]()
Weggooien doet ze niet. En verbieden kan ze het ook niet. Mijn huis enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks gooit ze het wegof verbiedt ze je mij ooit nog te zien.
Nee hoor, zwartmaken ftw.quote:
Je bent al zwartquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor, zwartmaken ftw.
En nu roken schatjes! Kom mee
Nu jij nog.quote:
Nee, bedankt.quote:
ah toequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen zag ik het even voor me. Bart als neger
A big ass pimpquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is hij een neger vanbinnen
Niet overdrijven he.quote:
En qua een aspect van buitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is hij een neger vanbinnen
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitzietquote:
quote:
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuzequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitziet![]()
De oorbling heeft ie al dus
En toch zag ik best veel 50 cent in je sharequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuze
En laat die muziekkeuze ook maar achterwegequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuze
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zag ik best veel 50 cent in je share
En alle Masters of Hardcore en Thunderdome CD'squote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?
Ik wil al je apres skiquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?
Have fun meet leechenquote:
Ik magquote:
Je negersteen?quote:
De reden dat ik geen negerstenen heb, ik heb al een bontkraag. Straks lijk ik echt een neger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitziet![]()
De oorbling heeft ie al dus
quote:
Op soulseekquote:
Gelukkig maar, anders zou ik je besnijden met een strijkbout.quote:
Twee aspecten danquote:
Jij zou dat mogen ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik je besnijden met een strijkbout.
Wat nog meer dan?quote:
Waarschijnlijk wordt dat alleen stomen, omdat je dan heel erg geil wordt van mij.quote:
Hot and steamy babequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat alleen stomen, omdat je dan heel erg geil wordt van mij.
Dat weet jij welquote:
En dichtgestoomd.quote:
Nietes. Vertel!quote:
Nee! Doe het niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik mijn lippiercing er maar uit ga halen
Vind volgende week maar uit. Je voelt het vanzelfquote:
Waarom niet?quote:
Je negerbips?quote:[..]
Vind volgende week maar uit. Je voelt het vanzelf
Staat je mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat hij steeds verder naar voren komt, waardoor je ;t staafje dus ziet, wat ik niet tof vindt. En ik heb al ;t kortste staafje dat je kan vinden.
Zeker. Ik met mijn enorme reetquote:[..]
Je negerbips?
Ik heb een x een neger zien lopen, waarbij je een krat op ;r kont kwijt kon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
VEEG ME OP!!!
Bart met een stap-maar-op-rij-maar-mee-kont![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat je mooi
Verdomme
Ander staafje zoeken, wat wel korter is?
Ik ken anders wel een mokkel dat minder reet heeft dan jij.quote:[..]
Zeker. Ik met mijn enorme reet
Daarom vind ik rotterdam en amsterdam zo leuk. Je zou je hele huisraad op de kont van sommigen kunnen vervoerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een neger zien lopen, waarbij je een krat op ;r kont kwijt kon.
Wanneer heb je die dan voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Door my best friends wedding die nog maar 100 keer of zo is uitgezonden op tv, de hele tijd het lied I say a little prayer in mijn hoofd zitten.
Was gisteren op tvquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer heb je die dan voor het laatst gezien?
In leeuwarden heb je dat ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom vind ik rotterdam en amsterdam zo leuk. Je zou je hele huisraad op de kont van sommigen kunnen vervoeren
Hij moet krom zijn, of mag ook recht?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Er zijn geen kortere staafjes. Ga jij maar eens een staafje zoeken dat kleiner is dan 1.2 bij 6 mm.
Ik ookquote:[..]
Ik ken anders wel een mokkel dat minder reet heeft dan jij.
Ik weet niet of ik er wel een rechte doorheen krijg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij moet krom zijn, of mag ook recht?
Dat is echt lelijk. En dan alsnog veel te strakke broeken aandoen he.quote:[..]
Ik ook
Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er wel een rechte doorheen krijg.
Ik ken het. Zo een zie ik er elke morgen uit de trein stappenquote:[..]
Dat is echt lelijk. En dan alsnog veel te strakke broeken aandoen he.
Als ;ie recht is moet ;ie sowieso wel heel klein zijn.quote:
Het liefst dan ook nog z;n broek zonder kontzakken he.quote:[..]
Ik ken het. Zo een zie ik er elke morgen uit de trein stappen
Dat ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het liefst dan ook nog z;n broek zonder kontzakken he.
Jouw kontquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ben ik opeens blij met mijn kont.
Met kontzakken lijkt het tenminste nog een beetje ergens op.quote:
Je wil erin roeren he.quote:[..]
Jouw kont![]()
Dat deed ik vroegah ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Van die meiden met die skinny jeans en dan toch telefoon, peuken, portemonnee, aansteker, make up in de zakken
Zo lelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah ookTegenwoordig heb i kdaar een tas voor.
Succes!quote:
Ze moeten gewoon korte rokjes aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Van die meiden met die skinny jeans en dan toch telefoon, peuken, portemonnee, aansteker, make up in de zakken
Inderdaad.quote:
Dan blijf je nog maagdquote:
Inderdaad.quote:
OMG ik lig helemaal dubbel hierquote:
Och meiske tochquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet zo weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Alsnog.
En dan moet ik fietsen.
En mijn rug doet pijn
Eerst 5 km fietsen, dan pas de trein in. Anders is ;t echt nog geen 10 minuten fietsen.quote:
quote:
Nee je moet toets makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik me gewoon ziekmelden en gezellig bij jullie blijven?
welk genre?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie weet er een leuke serie om te downloaden kopen?
quote:
CSI, Law and Order SVU, Lost, Criminal Minds, Judging Amy, ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Heroes. Maar dat volg je toch al?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Ja, gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Lief knuffelbeertje.
Zal ik binnenkort een keer langskomen bij je?
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.quote:
Allo Alloquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil danquote:
Moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.
quote:
Nogal. Maar ik ga maar gewoon.quote:
succesquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou, ik zal m;n fiets opzoeken en naar ;t station gaan, om m;n toetsen te verneuken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil dan
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heroes. Maar dat volg je toch al?
En anders Fringe.
quote:
Ik zal aan je denkenquote:
21 jumpstreet, komen Ix en ik wel bij je kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Nopequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Had je al een datum in gedachten huppel?
Flashpoint is ook goed trouwens...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.
Begonnen maar niet leuk bevonden: The Wire, The Shield, six feet under.
Fringe is een science fiction crime serie, weet neit of je dat leuk vindt, maar i kvind ;t wel leuk in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.
Begonnen maar niet leuk bevonden: The Wire, The Shield, six feet under.
Was vroeger leuk. Nu niet meer vind ik.quote:
Grey's anatomy is tegenwoordig een ergere wijvenserie dan DH. DH is gewoon verschrikkelijk grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik wist niet dat mannen ook naar Gossip Girl en Desperate housewives keken
Ik dus nu nog steedsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was vroeger leuk. Nu niet meer vind ik.
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flashpoint is ook goed trouwens...
Is even afhankelijk van de financiënquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ga dat eens gauw bedenken dan...![]()
Ja DH is ook grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grey's anatomy is tegenwoordig een ergere wijvenserie dan DH. DH is gewoon verschrikkelijk grappig
Politieteam dat wordt ingeroepen bij gijzelsituaties. Met snipers enzquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.
Dat mag natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flashpoint is ook goed trouwens...
"De serie gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen."quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.
Online te bekijken via Yidioquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
"De serie gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen."
Oh..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is even afhankelijk van de financiën
Komt helemaal goed lieverdquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh..![]()
Bel / SMS / PM ff dan als je beslist hebt...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Zal ik weer naar het balkon verkassen?
... en morgen gaat het weer sneeuwen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het is echt zulk lekker weer nu
Morgen weer sneeuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en morgen gaat het weer sneeuwen...![]()
![]()
Het mag van mij wel lente worden nu...![]()
Dat kan toch ook nogquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen weer sneeuw![]()
En ik was van plan om morgen in mn rokje naar de kroeg te gaan
Het is niet de bedoeling dat ik dichtvries hequote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ik dichtvries he
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoudquote:
Ik kan me alleen niet voor stellen dat die delen bij jou koud kunnen wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoud
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voor stellen dat die delen bij jou koud kunnen worden
Ijskoude voeten en/of vingers...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoud
Welke film?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IXORA!!
JIJ
IK
BIOSCOOP
JOHNNY EN ANGELINA
SOP SOP SOP
Uiteraard. Dat zijn dingen die ik niet kan en màg missen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja hoor, mooie vrouwen, tieten en Ez is weer van de partij...![]()
Waar zie jij BART staanquote:
brb even een dweil pakkenquote:
Ik in Foxfirequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb ineens zin om Mr.& Mrs. Smith te gaan kijken...
tombraiderquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik in Foxfire![]()
en tombraider en gewoon alle angie films die ik heb
Op het papier wat schuin voor mij ligt.quote:
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackersquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tombraider![]()
Die heb ik echter niet...![]()
Wat staat daar nog meer op dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op het papier wat schuin voor mij ligt.
Haar eerste filmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackers![]()
[ afbeelding ]
Een aanvraag voor een VDS.quote:
Ik denk altijd aan stoep, btw ik reed gisteren nog langs Lissequote:
* µTorrent opstart...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackers![]()
[ afbeelding ]
Geen bedrijfsnaamquote:
Yepz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* µTorrent opstart...![]()
Original Sin was overigens wel een enorme teleurstelling... wat een baggerfilm...
Discovery. Ja, dè Discovery ja. Van TV.quote:
Geshockeerd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:55 schreef Panda72 het volgende:
Ik wist niet dat je hier blootfoto's mocht posten
Oh die film moet ik nog een keer gaan zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz.
Taking lives vind ik echt geweldig, nice plottwist ook aan het eind
Die ken ik nog niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz.
Taking lives vind ik echt geweldig, nice plottwist ook aan het eind
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb Bambi....![]()
Straks even kijken...
Hmmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Discovery. Ja, dè Discovery ja. Van TV.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoor![]()
Harteloos kreng
[..]
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoor![]()
Harteloos kreng
Bambiquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb Bambi....![]()
Straks even kijken...
Bambi is wel een klassieker ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bambi![]()
![]()
niet lachen Panda want jij kijkt zelf ook naar Space Buddy films waar je zelfs helemaal voor naar de videotheek bent geweest.![]()
[..]
Harteloos kreng
[..]
Harteloos kreng
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bambi is wel een klassieker ja!
Ik heb die nog nooit gezienquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind isquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind is
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
Vraag het aan Bart en Ixoraquote:
Ik heb die film ook al lang niet meer gezien. Maar toen ik klein was vond ik het zo zielig dat de moeder van Bambi werd doodgemaakt. Daarna nooit meer Bambi gezien als ik het nu weer ga kijken moet ik vast weer huilen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...
Om welke dan nog meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
vergeet ze jou weer erwinquote:
Jij hebt hem niet eens op zn grappigst gezienquote:
Dumboquote:
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat Ix wel op zijn kamer mocht slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
Maar dat zijn er toch wel meer van hunquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
Oh ja Dumbo![]()
Eigenlijk zijn die Disneyfilms best wreed de moeder van bambi word gewoon doodgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |