Dat zeg ik niet.quote:
Ik lach je nu echt keihard uit, dat weet je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, ik ben niet bezopen. Alcoholvrije wedstrijd enzo.
Meestal heb ik aan polsen alleen ook al wel genoeg, maar weet wel genoeg andere leuke trucjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neus. Wreef. Nieren. Verzin wat leuks.
Jep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lach je nu echt keihard uit, dat weet je?
No way dat Wilders zo groot kan worden als Hitler. Onmogelijk nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het doet alleen denken aan de tijd van Hitler.
Economisch slecht, hij zegt wat het leeuwendeel van het volk wilt horen dus hij kan vrij groot worden.
Ik ga ervanuit dat hij niet zo groot meer kan worden als een Hitler, echter het feit dat nog steeds me meeste mensen nog steeds niet uit durven te komen voor wat zij stemmen, nav de verzuiling, doet mij voorkomen alsof zij gewoon inhoudelijk de discussie niet aandurven en daroom niet uit durven komen voor wat zij stemmen.
Ik niet, ik ben niet zo;n vechtersbaasje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal heb ik aan polsen alleen ook al wel genoeg, maar weet wel genoeg andere leuke trucjes
Nee, economisch gaat het slecht echter zijn ideeen slaan minder aan als toendertijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No way dat Wilders zo groot kan worden als Hitler. Onmogelijk nu.
Er zijn enige vergelijkenissen ja, maar dat het economisch slecht gaat, wil niet zeggen dat het hetzelfde is. Er waren meerdere factoren waardoor Hitler zo groot is geworden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, economisch gaat het slecht echter zijn ideeen slaan minder aan als toendertijd.
toch zijn er enige vergelijkenissen.
Zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn enige vergelijkenissen ja, maar dat het economisch slecht gaat, wil niet zeggen dat het hetzelfde is. Er waren meerdere factoren waardoor Hitler zo groot is geworden.
Niet op dezelfde manier nee. Een dictatuur krijg je hier sowieso niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker.
Ik denk ook niet dat zoiets weer voor zou kunnen komen. Hoewel hij (Wilders) in zekere zin ook een potentie in zich heeft om gevaarlijk te worden. Al voorzie ik niet een dictatuur door hem.
Ik zie wel dat er een aansluiting mist tussen de bevolking en de politiek vooral op dit moment. En de enige die dit opvult is Wilders naar mijn idee.
Er moeten meer 'gewone' burgers in de politiek stappen. Die beter weten te verwoorden hoe of wat.
quote:
En ik danquote:
ATWT toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan![]()
JAMES STENBECK IS TERUG![]()
![]()
Ja,quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ATWT toch?
En jij bent ook
Maar TS nog iets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |