Weggooien doet ze niet. En verbieden kan ze het ook niet. Mijn huis enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks gooit ze het wegof verbiedt ze je mij ooit nog te zien.
Nee hoor, zwartmaken ftw.quote:
Je bent al zwartquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor, zwartmaken ftw.
En nu roken schatjes! Kom mee
Nu jij nog.quote:
Nee, bedankt.quote:
ah toequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen zag ik het even voor me. Bart als neger
A big ass pimpquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is hij een neger vanbinnen
Niet overdrijven he.quote:
En qua een aspect van buitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is hij een neger vanbinnen
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitzietquote:
quote:
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuzequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitziet![]()
De oorbling heeft ie al dus
En toch zag ik best veel 50 cent in je sharequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuze
En laat die muziekkeuze ook maar achterwegequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het taaltje, en de rest van de kleding niet. En ook niet de muziekkeuze
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zag ik best veel 50 cent in je share
En alle Masters of Hardcore en Thunderdome CD'squote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?
Ik wil al je apres skiquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle albums ja. Ik heb ook alles van Deep Purple, en praktisch alle Apres Ski CD's. En nu?
Have fun meet leechenquote:
Ik magquote:
Je negersteen?quote:
De reden dat ik geen negerstenen heb, ik heb al een bontkraag. Straks lijk ik echt een neger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag mn bontjas wel lenen zodat ie er nog meer als pimp uitziet![]()
De oorbling heeft ie al dus
quote:
Op soulseekquote:
Gelukkig maar, anders zou ik je besnijden met een strijkbout.quote:
Twee aspecten danquote:
Jij zou dat mogen ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik je besnijden met een strijkbout.
Wat nog meer dan?quote:
Waarschijnlijk wordt dat alleen stomen, omdat je dan heel erg geil wordt van mij.quote:
Hot and steamy babequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat alleen stomen, omdat je dan heel erg geil wordt van mij.
Dat weet jij welquote:
En dichtgestoomd.quote:
Nietes. Vertel!quote:
Nee! Doe het niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik mijn lippiercing er maar uit ga halen
Vind volgende week maar uit. Je voelt het vanzelfquote:
Waarom niet?quote:
Je negerbips?quote:[..]
Vind volgende week maar uit. Je voelt het vanzelf
Staat je mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat hij steeds verder naar voren komt, waardoor je ;t staafje dus ziet, wat ik niet tof vindt. En ik heb al ;t kortste staafje dat je kan vinden.
Zeker. Ik met mijn enorme reetquote:[..]
Je negerbips?
Ik heb een x een neger zien lopen, waarbij je een krat op ;r kont kwijt kon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
VEEG ME OP!!!
Bart met een stap-maar-op-rij-maar-mee-kont![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat je mooi
Verdomme
Ander staafje zoeken, wat wel korter is?
Ik ken anders wel een mokkel dat minder reet heeft dan jij.quote:[..]
Zeker. Ik met mijn enorme reet
Daarom vind ik rotterdam en amsterdam zo leuk. Je zou je hele huisraad op de kont van sommigen kunnen vervoerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een neger zien lopen, waarbij je een krat op ;r kont kwijt kon.
Wanneer heb je die dan voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Door my best friends wedding die nog maar 100 keer of zo is uitgezonden op tv, de hele tijd het lied I say a little prayer in mijn hoofd zitten.
Was gisteren op tvquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer heb je die dan voor het laatst gezien?
In leeuwarden heb je dat ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom vind ik rotterdam en amsterdam zo leuk. Je zou je hele huisraad op de kont van sommigen kunnen vervoeren
Hij moet krom zijn, of mag ook recht?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Er zijn geen kortere staafjes. Ga jij maar eens een staafje zoeken dat kleiner is dan 1.2 bij 6 mm.
Ik ookquote:[..]
Ik ken anders wel een mokkel dat minder reet heeft dan jij.
Ik weet niet of ik er wel een rechte doorheen krijg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij moet krom zijn, of mag ook recht?
Dat is echt lelijk. En dan alsnog veel te strakke broeken aandoen he.quote:[..]
Ik ook
Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er wel een rechte doorheen krijg.
Ik ken het. Zo een zie ik er elke morgen uit de trein stappenquote:[..]
Dat is echt lelijk. En dan alsnog veel te strakke broeken aandoen he.
Als ;ie recht is moet ;ie sowieso wel heel klein zijn.quote:
Het liefst dan ook nog z;n broek zonder kontzakken he.quote:[..]
Ik ken het. Zo een zie ik er elke morgen uit de trein stappen
Dat ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het liefst dan ook nog z;n broek zonder kontzakken he.
Jouw kontquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ben ik opeens blij met mijn kont.
Met kontzakken lijkt het tenminste nog een beetje ergens op.quote:
Je wil erin roeren he.quote:[..]
Jouw kont![]()
Dat deed ik vroegah ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Van die meiden met die skinny jeans en dan toch telefoon, peuken, portemonnee, aansteker, make up in de zakken
Zo lelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah ookTegenwoordig heb i kdaar een tas voor.
Succes!quote:
Ze moeten gewoon korte rokjes aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Van die meiden met die skinny jeans en dan toch telefoon, peuken, portemonnee, aansteker, make up in de zakken
Inderdaad.quote:
Dan blijf je nog maagdquote:
Inderdaad.quote:
OMG ik lig helemaal dubbel hierquote:
Och meiske tochquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet zo weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Alsnog.
En dan moet ik fietsen.
En mijn rug doet pijn
Eerst 5 km fietsen, dan pas de trein in. Anders is ;t echt nog geen 10 minuten fietsen.quote:
quote:
Nee je moet toets makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik me gewoon ziekmelden en gezellig bij jullie blijven?
welk genre?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie weet er een leuke serie om te downloaden kopen?
quote:
CSI, Law and Order SVU, Lost, Criminal Minds, Judging Amy, ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Heroes. Maar dat volg je toch al?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Ja, gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Lief knuffelbeertje.
Zal ik binnenkort een keer langskomen bij je?
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.quote:
Allo Alloquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil danquote:
Moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.
quote:
Nogal. Maar ik ga maar gewoon.quote:
succesquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou, ik zal m;n fiets opzoeken en naar ;t station gaan, om m;n toetsen te verneuken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil dan
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heroes. Maar dat volg je toch al?
En anders Fringe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |