Eerst 5 km fietsen, dan pas de trein in. Anders is ;t echt nog geen 10 minuten fietsen.quote:
quote:
Nee je moet toets makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik me gewoon ziekmelden en gezellig bij jullie blijven?
welk genre?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie weet er een leuke serie om te downloaden kopen?
quote:
CSI, Law and Order SVU, Lost, Criminal Minds, Judging Amy, ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Heroes. Maar dat volg je toch al?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Ja, gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Lief knuffelbeertje.
Zal ik binnenkort een keer langskomen bij je?
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.quote:
Allo Alloquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil danquote:
Moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 zelfs, en ik heb maar 2 herkansingen in totaal, en ik ga deze toetsen vet hard verneuken, en ik wil al een andere toets herkansen.
quote:
Nogal. Maar ik ga maar gewoon.quote:
succesquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou, ik zal m;n fiets opzoeken en naar ;t station gaan, om m;n toetsen te verneuken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph negeert me alleen op fok, op de bank krijg ik nu te horen dat hij ook mee wil dan
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heroes. Maar dat volg je toch al?
En anders Fringe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |