Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bambi is wel een klassieker ja!
Ik heb die nog nooit gezienquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind isquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind is
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
Vraag het aan Bart en Ixoraquote:
Ik heb die film ook al lang niet meer gezien. Maar toen ik klein was vond ik het zo zielig dat de moeder van Bambi werd doodgemaakt. Daarna nooit meer Bambi gezien als ik het nu weer ga kijken moet ik vast weer huilen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...
Om welke dan nog meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
vergeet ze jou weer erwinquote:
Jij hebt hem niet eens op zn grappigst gezienquote:
Dumboquote:
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat Ix wel op zijn kamer mocht slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |