quote:
Ik zal aan je denkenquote:
21 jumpstreet, komen Ix en ik wel bij je kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie weet er een leuke serie om te downloaden kopen?
Nopequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Had je al een datum in gedachten huppel?
Flashpoint is ook goed trouwens...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.
Begonnen maar niet leuk bevonden: The Wire, The Shield, six feet under.
Fringe is een science fiction crime serie, weet neit of je dat leuk vindt, maar i kvind ;t wel leuk in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fringe is nieuw. Daar kan ik beginnen. De series die ik al gezien heb zijn: Grey's anatomy, Heroes, Lost, Prison Break, Oz, Pushing Daisies, Desperate housewives en Gossip Girl.
Begonnen maar niet leuk bevonden: The Wire, The Shield, six feet under.
Was vroeger leuk. Nu niet meer vind ik.quote:
Grey's anatomy is tegenwoordig een ergere wijvenserie dan DH. DH is gewoon verschrikkelijk grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik wist niet dat mannen ook naar Gossip Girl en Desperate housewives keken
Ik dus nu nog steedsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Was vroeger leuk. Nu niet meer vind ik.
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flashpoint is ook goed trouwens...
Is even afhankelijk van de financiënquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ga dat eens gauw bedenken dan...![]()
Ja DH is ook grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grey's anatomy is tegenwoordig een ergere wijvenserie dan DH. DH is gewoon verschrikkelijk grappig
Politieteam dat wordt ingeroepen bij gijzelsituaties. Met snipers enzquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.
Dat mag natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flashpoint is ook goed trouwens...
"De serie gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen."quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waar gaat dat over. Flashforward heb ik trouwens de eerste paar afleveeringen van gezien, dat leek me wel steengoed.
Online te bekijken via Yidioquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
"De serie gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen."
Oh..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is even afhankelijk van de financiën
Komt helemaal goed lieverdquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh..![]()
Bel / SMS / PM ff dan als je beslist hebt...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Zal ik weer naar het balkon verkassen?
... en morgen gaat het weer sneeuwen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het is echt zulk lekker weer nu
Morgen weer sneeuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en morgen gaat het weer sneeuwen...![]()
![]()
Het mag van mij wel lente worden nu...![]()
Dat kan toch ook nogquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen weer sneeuw![]()
En ik was van plan om morgen in mn rokje naar de kroeg te gaan
Het is niet de bedoeling dat ik dichtvries hequote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ik dichtvries he
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoudquote:
Ik kan me alleen niet voor stellen dat die delen bij jou koud kunnen wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoud
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voor stellen dat die delen bij jou koud kunnen worden
Ijskoude voeten en/of vingers...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen moeten warm blijven en niet ijskoud
Welke film?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IXORA!!
JIJ
IK
BIOSCOOP
JOHNNY EN ANGELINA
SOP SOP SOP
Uiteraard. Dat zijn dingen die ik niet kan en màg missen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja hoor, mooie vrouwen, tieten en Ez is weer van de partij...![]()
Waar zie jij BART staanquote:
brb even een dweil pakkenquote:
Ik in Foxfirequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb ineens zin om Mr.& Mrs. Smith te gaan kijken...
tombraiderquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik in Foxfire![]()
en tombraider en gewoon alle angie films die ik heb
Op het papier wat schuin voor mij ligt.quote:
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackersquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tombraider![]()
Die heb ik echter niet...![]()
Wat staat daar nog meer op dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op het papier wat schuin voor mij ligt.
Haar eerste filmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackers![]()
[ afbeelding ]
Een aanvraag voor een VDS.quote:
Ik denk altijd aan stoep, btw ik reed gisteren nog langs Lissequote:
* µTorrent opstart...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb bijna al haar films, zelfs hackers![]()
[ afbeelding ]
Geen bedrijfsnaamquote:
Yepz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* µTorrent opstart...![]()
Original Sin was overigens wel een enorme teleurstelling... wat een baggerfilm...
Discovery. Ja, dè Discovery ja. Van TV.quote:
Geshockeerd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:55 schreef Panda72 het volgende:
Ik wist niet dat je hier blootfoto's mocht posten
Oh die film moet ik nog een keer gaan zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz.
Taking lives vind ik echt geweldig, nice plottwist ook aan het eind
Die ken ik nog niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz.
Taking lives vind ik echt geweldig, nice plottwist ook aan het eind
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb Bambi....![]()
Straks even kijken...
Hmmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Discovery. Ja, dè Discovery ja. Van TV.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoor![]()
Harteloos kreng
[..]
Een jaar of 5 terug ging ik samen met huppelkind Bambi kijken. Ik janken uiteraard omdat die moeder dood gaat. Draait huppelkind zich om en zegt: mama niet huilen het is maar een film het is niet echt hoor![]()
Harteloos kreng
Bambiquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb Bambi....![]()
Straks even kijken...
Bambi is wel een klassieker ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bambi![]()
![]()
niet lachen Panda want jij kijkt zelf ook naar Space Buddy films waar je zelfs helemaal voor naar de videotheek bent geweest.![]()
[..]
Harteloos kreng
[..]
Harteloos kreng
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bambi is wel een klassieker ja!
Ik heb die nog nooit gezienquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo
Oke ik geef het toe. Ik moet stiekem huilen om Bambi
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind isquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe leuk huppelkind is
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
Vraag het aan Bart en Ixoraquote:
Ik heb die film ook al lang niet meer gezien. Maar toen ik klein was vond ik het zo zielig dat de moeder van Bambi werd doodgemaakt. Daarna nooit meer Bambi gezien als ik het nu weer ga kijken moet ik vast weer huilen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het gaat... het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik die film heb gezien...
Om welke dan nog meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet bij bijna alle disneyfilms huilen
vergeet ze jou weer erwinquote:
Jij hebt hem niet eens op zn grappigst gezienquote:
Dumboquote:
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat Ix wel op zijn kamer mocht slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee bart op zijn hoogslaper, ging hij wel bij ix op de zolder.
en bart uitschelden voor homo want roze overhemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |