Ik vind het een mooie TT voor de laatstequote:
quote:
Wat als het niet de laatste is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie TT voor de laatste
down boyquote:
Ach we denken al een deel of 10 dat het de laatste isquote:
Cruel intentionsquote:
Succes wijffiequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach we denken al een deel of 10 dat het de laatste is![]()
Nu ga ik weg
Ik ben gewoon te moe om hier tegenin te gaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach we denken al een deel of 10 dat het de laatste is![]()
Nu ga ik weg
Damn. That;s hot.quote:
BUITENSEKSquote:
Wacht, ik ben nog maagd.quote:
Ik ook, maar toch seks ik wel eens buiten.quote:
Jij doet aan wildfappen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch seks ik wel eens buiten.
Jij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook maagd, mag ik bij het lotgenoten groepje?
oh, gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch seks ik wel eens buiten.
Ik moest aan iets heel anders denken dan buiten fappen.quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik in mijn sig zetten hoeveel van de 40 dagen ik het nog vol moet houden om niet te fappen?
Net zoiets als Myraela heeft.
Beetje meer vertrouwenquote:
Stuur ze maar naar mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Ik zal geen naaktfoto's van DW meer doorsturen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuur naaktfoto's van jezelf. Je zei laatst dat je zo'n misvormd lichaam hebt etc, dus dan steun je me.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry maar je moet nog een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef 8108139dpths het volgende:
In memoriam?![]()
Van mij mag het inmiddels wel eens lente worden...
Dan wil ik ze ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stuur naaktfoto's van jezelf. Je zei laatst dat je zo'n misvormd lichaam hebt etc, dus dan steun je me.
Als het weer zo blijft als vandaag, hoor je mij niet...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar je moet nog een paar dagen wachten
Ze zeggen dat van het weekend weer wat kouder word, maar de lente begint officieel de 21ste of zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Als het weer zo blijft als vandaag, hoor je mij niet...![]()
![]()
Ik zag vanochtend op het ontbijtnieuws dat er vrijdag alweer 'winterse neerslag' kan vallen, ijdele hoop dus...
We moeten het je ook weer niet te makkelijk maken he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stuur naaktfoto's van jezelf. Je zei laatst dat je zo'n misvormd lichaam hebt etc, dus dan steun je me.
Dat is het pas als je naaktfoto;s van Sugar Lee Hooper stuurt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We moeten het je ook weer niet te makkelijk maken he.
De meteorologische lente is al begonnen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze zeggen dat van het weekend weer wat kouder word, maar de lente begint officieel de 21ste of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedanktquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het pas als je naaktfoto;s van Sugar Lee Hooper stuurt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De meteorologische lente is al begonnen...
Ik doe alleen maar aan die op de kalender staat en ik dacht de de meteorologische ook nog niet begonnen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan zo 40 dagen en nachten zonder fappen nu? Gewoon dat beeld voor ogen halen.quote:
als ik er dan al overheen benquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kan zo 40 dagen en nachten zonder fappen nu? Gewoon dat beeld voor ogen halen.
Kalender is de 21, meteorologische is altijd vanaf de 1e.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan die op de kalender staat en ik dacht de de meteorologische ook nog niet begonnen was
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan die op de kalender staat en ik dacht de de meteorologische ook nog niet begonnen was
Dus.quote:In de meteorologie wordt met administratieve seizoenen gewerkt die men laat beginnen op de eerste dag van maart, juni, september en december. Men spreekt in dat geval van de meteorologische lente, zomer, herfst en winter.
Ik snap jen iet.quote:
dan zal het zo zijn, ik hou die van de kalender aan want ik wil namelijk in de Zomer jarig zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kalender is de 21, meteorologische is altijd vanaf de 1e.
ik snapte ;m net toen ik op f5 ramde.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 keer dat beeld wel meer dan genoeg is voor 40 dagen
Ik ben bij beide in de lente jarig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan zal het zo zijn, ik hou die van de kalender aan want ik wil namelijk in de Zomer jarig zijn
Een beetje traag dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik snapte ;m net toen ik op f5 ramde.
Ik dus nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bij beide in de lente jarig.
Ik ben moe. En ik moet leren. Dit komt niet goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje traag dus![]()
[..]
Ik dus niet
Dat blijkt, das wel vervelend voor dat lerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben moe. En ik moet leren. Dit komt niet goed.
Ik wel.
Wat moet je leren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben moe. En ik moet leren. Dit komt niet goed.
Ik wel.
Scheikundequote:
Ik loop erbij als een mislukte zombie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt, das wel vervelend voor dat leren
Zijn die dat normaal niet dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop erbij als een mislukte zombie.
Dus je bent 'gewoon jezelf'?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop erbij als een mislukte zombie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zombies zijn mislukt, maar ik faal in het zombie zijn.quote:
Ooh op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zombies zijn mislukt, maar ik faal in het zombie zijn.
Chill, hoe ben je aan kaarten gekomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Tof, ik ga naar Nederland - Verenigde Staten vanavond.
Oh vetquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Liever jij dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Nederlands Elftalquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is er mis mee?quote:
sinds de shirtjeswissel is afgeschaft genoegquote:
haha en jij toetert niet even? wreed zegquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
hihi psalms is nu zoek huppelmuts en huppelauto aan het spelen
Ik hoorde dat ze het nu bij de FIFA hadden om de broekjes te wisselen omdat die wat goedkoper zijn. Economische crisis jeweet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds de shirtjeswissel is afgeschaft genoeg
ik heb gezegd dat ie moet zoeken naar de sapph reclame en dan vindt hij mij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha en jij toetert niet even? wreed zeg
Sta je op die billboards?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ie moet zoeken naar de sapph reclame en dan vindt hij mij wel
Cambuur?quote:
Omdat Stoep ballen heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom staat stoep zn sc eigenlijk bij sticky in onz?![]()
voor de poging stoep
Heb ik gedaan. En nu?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat Stoep ballen heeft.
Open dat ding dan.
Misschien een beetje laat, maar wat deed je op Schiphol?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ga je er echt heen bart of alleen kijken? ik sta nu op schiphol btw
Lezen.quote:
Jep. Maar Nederlands Elftal is tegenwoordig niets meer aan. Het WK kijk ik wel maar die oefenpotjes.....quote:
Als ik bij een vriend van mij slaap jat ik altijd zijn cambuurshirt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep. Maar Nederlands Elftal is tegenwoordig niets meer aan. Het WK kijk ik wel maar die oefenpotjes.....
Ik wil er ook 1, gewoon om in te slapen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
mn vriendin heeft een Cambuurshirt van mij gejat
Wat valt er te lezen dan behalve dat er geen nieuwe sc reeks komt? is dat de reden dat hij sticky staat?quote:
Zou je een ban krijgen als er weer een SC daar geopendquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat valt er te lezen dan behalve dat er geen nieuwe sc reeks komt? is dat de reden dat hij sticky staat?
dat wisten we toch allang?
Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zou je een ban krijgen als er weer een SC daar geopend?
Vast nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet jij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.
Ik kan jou niet missen.quote:
Doe maar niet, DW wil het wel eerst proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.
Ik heb nog niet zo lang geleden een ban gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe maar niet, DW wil het wel eerst proberen
Goede zaak.quote:
Nou en.quote:
Hoor ik er nog wel bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Anders ga ik je stalken. En je heel veel smsen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoor ik er nog wel bij![]()
Jep, ik ben 1 van de weinige van de SC;ers die een bah heeft gehad geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Criminal Minds hier, en bij Stoep ook als het goed is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand ook Lava Storm? Het is nu 20 minuten bezig en nu al een bar slechte film
Oh dat is ook leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Criminal Minds hier, en bij Stoep ook als het goed is.
Dan zorg ik wel dat ik een ban krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders ga ik je stalken. En je heel veel smsen.
Klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Criminal Minds hier, en bij Stoep ook als het goed is.
Dan ga ik je bellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat ik een ban krijg.
Ik wil wel weten hoe je me nog meer gaat stalken dan met alleen maar SMS'jes.
c0nnieliefquote:
Conquote:
Ik was je kwijt op msn, maar ik heb je weer teogevoegd.quote:
Nee, geef er maar 1 aan mij, dan maak i keen bijpassende knuppel voor ;m.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben donateur van IFAW geworden en heb nou twee keer hun mascotte Snowy (klein knuffeltje) gekregen. Denk je dat ze daar later moeilijk over gaan doen?
Wattan?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was je kwijt op msn, maar ik heb je weer teogevoegd.
Ik weet nietquote:
WEEST WELquote:
JE HOUDT NIET MEER VAN ME HE?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet nietOp een gegeven moment perongeluk iedereen verwijderd.
Jawel.quote:
Inderdaad. Open je vast een topic in ONZ?quote:
Gevonden.quote:
NU!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.Wanneer moet ik naar Ommen komen, dan zal ik je op mijn blote knietjes bewijs leveren.
maarmaarmaar ik heb toetsen morgenquote:
Nou en!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maarmaarmaar ik heb toetsen morgen
Maandag?quote:
Ik wil dit weekend Ez ook wel naar je toe sturen, dan maakt hij je wel gelukkig.quote:
Ik dacht dat we dan gingen sporten?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geef er maar 1 aan mij, dan maak i keen bijpassende knuppel voor ;m.
Ok.quote:
Als tussendoortje danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend Ez ook wel naar je toe sturen, dan maakt hij je wel gelukkig.Hij maakt je toch gelukkiger dan ik ooit zou kunnen.
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dan gingen sporten?
Verrader.
Jawel! Dan kan hij de zeehondknuppelaars terugknuppelenquote:
Ik hoor net dat ik dan niet kan.quote:
Trio?quote:[..]
Als tussendoortje dan
Maar hij heeft geen duimenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel! Dan kan hij de zeehondknuppelaars terugknuppelen
Sowieso geen handen, bedenk ik me net.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dan niet kan.
quote:[..]
Trio?
Samen met Stoep zwetenquote:
Wanneer?quote:[..]
Wel vinnen. En een mond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso geen handen, bedenk ik me net.Verdomme!
Altijdquote:
Ja.quote:
Dat is waar. Maar daar kunnen ze geen knuppel mee gebruiken.quote:
Kom maar in vorm MET mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Stoep zwetenEn in vorm komen voor jou
Nou uh dinsdag dusquote:[..]
Wanneer?
Oke.quote:
Is goed.quote:[..]
Nou uh dinsdag dus
Misschien als ze een knuppel in hun bek nemen en dan wild met hun hoofd zwaaien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daar kunnen ze geen knuppel mee gebruiken.
Gaan hier nou sexy dingen gebeuren?quote:
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Stoep zwetenEn in vorm komen voor jou
[..]
Wanneer?
Tuttuttut.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.quote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuttuttut.
Ga maar lekker aan je moeders borst zuigen.
prachtig he die aftitelingquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.
Hotch werd ''doodgeschoten''.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.
Er zat nog een stukje van de serie bij! Iets met een gilmps en een geweerschot en hij zei ook nog een woord maar dat kon ik niet verstaanquote:
Ze hebben geen nek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien als ze een knuppel in hun bek nemen en dan wild met hun hoofd zwaaien?
[..]
Gaan hier nou sexy dingen gebeuren?
Oh noes!quote:
Ze kunnen wel met hun hoofd zwaaien hoor!quote:
Natuurlijk wil ik dat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.
Wijquote:
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
IXORAAAAAAAA
kom mij eens masseren, mn rug schiet opeens helemaal op slot
Wattan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry stoep ik vind connepon zn onderwerp leuker![]()
c0n ik reed net weer langs Ommen
Allemaal tegelijkertijd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.
En geyle neuqsecks met c0n.
Nauwelijks geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze kunnen wel met hun hoofd zwaaien hoor!
...
Toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.
En geyle neuqsecks met c0n.
Ik ging naar schipholquote:
Bij geyle neuqsecks met c0n ben je niet chagrijnig. Kan wel zijn dat je gaat huilen, omdat zijn enorme schwanz je openrijt.quote:
Tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging naar schiphol![]()
Xaryna, ik moest mn vriend ophalen die kwam weer thuis van het eiland
QTFquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij geyle neuqsecks met c0n ben je niet chagrijnig. Kan wel zijn dat je gaat huilen, omdat zijn enorme schwanz je openrijt.
hoiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]:d;:D
:d;D: ; :d;D
: ;D ;:d;d;D:;d
;;D:D:D: D:D:::D:D
hihi typoquote:
wat doe jij vanavond?quote:
het is qft, niet qtf.quote:
Rukken want je bent er nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat doe jij vanavond?
is goed hoor
Dat kan niet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is qft, niet qtf.
Ik heb je trouwens gevonden op haifs.
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging naar schiphol![]()
Xaryna, ik moest mn vriend ophalen die kwam weer thuis van het eiland
Nu ben ik bangquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij geyle neuqsecks met c0n ben je niet chagrijnig. Kan wel zijn dat je gaat huilen, omdat zijn enorme schwanz je openrijt.
Sorry liefjequote:
Dat kan wel, ik weet je voornaam enzulks weet je nog.quote:[..]
Dat kan niet!
Dat snap ik. Ik was ook bang toen ik dat gevaarte zag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Dat wordt vast geyle neucksecks vanavond
[..]
Nu ben ik bang
Oh toch welquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik was ook bang toen ik dat gevaarte zag.
Hihi komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry liefjeZal ik volgend weekend maar bij jou komen, ipv naar Ez gaan?
[..]
Dat kan wel, ik weet je voornaam enzulks weet je nog.
Hoe groot dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zooooo groot is hij nou ook weer niet
Dapper hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik was ook bang toen ik dat gevaarte zag.
Ligt er aan of hij wakker is of nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Dat wordt vast geyle neucksecks vanavond
[..]
Nu ben ik bang
Hij wordt er vast wel vakker van, als ze het goed doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan of hij wakker is of niet
Lunaquote:
daar mag jij voor zorgen dan.quote:
Ik ben een doorzetter he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe groot dan?
[..]
Dapper hoor
* Xaryna is er stil van
Ik wist heul niet dat jij een vriendje had!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef Xaryna het volgende:
Ja zeg, nou mis ik mij nvriendje nog meer door jullie neucksecks
Ik hebt hem wel, maar hij zit ver weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij een vriendje had!
Heldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een doorzetter he.
Maar uiteindelijk valt het wel mee hoor.
Welterustenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen![]()
en uiteraard dromen over Ixora![]()
Volgens mij eentje aan de andere kant van deze aardklootquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij een vriendje had!
Slaap zequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen![]()
Lekker slapenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen![]()
Hoe ver weg?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik hebt hem wel, maar hij zit ver weg.
Valt wel mee hoor.quote:[..]
Held
Op batterijenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij eentje aan de andere kant van deze aardkloot
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe ver weg?
[..]
Valt wel mee hoor.
Mannen onthouden dat soort dingen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij eentje aan de andere kant van deze aardkloot
Niet!quote:
Waarom daar helemaal? En dat is wel heel ver weg jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Mannen onthouden dat soort dingen...
Maar hij zit in Australië.
Internetliefdequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom daar helemaal? En dat is wel heel ver weg ja
Waarom zou je dat willen weten?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat.Eigenlijk vind ik Aerosmith kut, maar ik wil erheen voor jou.
[..]
Wij
Soms krijg je bepaalde dingen nog wel eens meequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Internetliefde
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Ik vond die van mij al te ver weg.quote:
Kusjequote:
Jij wil een batterij-vriendje meenemen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms krijg je bepaalde dingen nog wel eens mee
Ik bedoel het in de trant van het horen/lezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij wil een batterij-vriendje meenemen?
Niks hoor. Maar minder goed milieu dan zonne-energiequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is er mis met batterijen trouwens?
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel het in de trant van het horen/lezen
Maar je kan batterijen ook opladen met zonne-energiequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar minder goed milieu dan zonne-energie
[..]
Oh, op die fiets.
Klopt, maar onmisbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar minder goed milieu dan zonne-energie
[..]
Oh, op die fiets.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond die van mij al te ver weg.
[..]
Kusje
Touw lenen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga naar bed. Ik ga mezelf in slaap huilen.
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Stoeprand het volgende:
ik vind je lief.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Stoeprand het volgende:
Want anders luister ik wel naar mijn mamma?quote:
Stoep is overrated geef toe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want anders luister ik wel naar mijn mamma?
Stoep is lief. Lief doen tegen Stoepje, anders schop ik je.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoep is lief. Lief doen tegen Stoepje, anders schop ik je.
Ey DW niet mijn broertje schoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoep is lief. Lief doen tegen Stoepje, anders schop ik je.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey DW niet mijn broertje schoppendat is altijd nog mijn recht
Stoep is heul geen moederskindjequote:
Bring it on, biatch!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey DW niet mijn broertje schoppendat is altijd nog mijn recht
Ik heb andere informatie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoep is heul geen moederskindje
Lief doen.
Is goed, ik own je toch wel!quote:
Wat jij wil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb andere informatie.
maar vooruit ik zal lief doen.
Dat eerste weet ik zo net nog niet, als je het waagt, ik heb hier nog een echte bitch slapster rond lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed, ik own je toch wel!
En anders stuur ik een mooiboy op je af.
Ik ga op je hoofd zitten en ik laat een kutscheet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik zo net nog niet, als je het waagt, ik heb hier nog een echte bitch slapster rond lopen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga op je hoofd zitten en ik laat een kutscheet.
Waarom niet?quote:
Probeer er eerst maar eens op te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer er eerst maar eens op te komen
Vind je het gek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
Negatieve reacties op de winst van de PVV
Als ik jou een goede slag in je ballen geef, lig je wel hoor. Kwestie van op je rug draaien en op je gezicht gaan zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven en zonder hulp
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
Negatieve reacties op de winst van de PVV
en jij denkt dat ik je die kans geef? als of ik al niet wist dat je daar voor gingquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik jou een goede slag in je ballen geef, lig je wel hoor. Kwestie van op je rug draaien en op je gezicht gaan zitten.
Dat gaat hem ook wel lukken hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Wilders zegt nu net dat hij virtueel de grootste partij van NL is.
Virtueel ben ik de lekkerste vrouw op aardequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Zonnevlek werkt ook wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik je die kans geef? als of ik al niet wist dat je daar voor ging
Hij is zeker ook blond van zichzelf?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Hij is half Indiaas toch? Ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is zeker ook blond van zichzelf?
Neus. Wreef. Nieren. Verzin wat leuks.quote:
Weet ik niet, interesseert me niet.quote:
Was het leuk? Ben je bezopen enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |