Zombies zijn mislukt, maar ik faal in het zombie zijn.quote:
Ooh op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zombies zijn mislukt, maar ik faal in het zombie zijn.
Chill, hoe ben je aan kaarten gekomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Tof, ik ga naar Nederland - Verenigde Staten vanavond.
Oh vetquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Liever jij dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Nederlands Elftalquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is er mis mee?quote:
sinds de shirtjeswissel is afgeschaft genoegquote:
haha en jij toetert niet even? wreed zegquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
hihi psalms is nu zoek huppelmuts en huppelauto aan het spelen
Ik hoorde dat ze het nu bij de FIFA hadden om de broekjes te wisselen omdat die wat goedkoper zijn. Economische crisis jeweet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds de shirtjeswissel is afgeschaft genoeg
ik heb gezegd dat ie moet zoeken naar de sapph reclame en dan vindt hij mij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha en jij toetert niet even? wreed zeg
Sta je op die billboards?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ie moet zoeken naar de sapph reclame en dan vindt hij mij wel
Cambuur?quote:
Omdat Stoep ballen heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom staat stoep zn sc eigenlijk bij sticky in onz?![]()
voor de poging stoep
Heb ik gedaan. En nu?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat Stoep ballen heeft.
Open dat ding dan.
Misschien een beetje laat, maar wat deed je op Schiphol?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ga je er echt heen bart of alleen kijken? ik sta nu op schiphol btw
Lezen.quote:
Jep. Maar Nederlands Elftal is tegenwoordig niets meer aan. Het WK kijk ik wel maar die oefenpotjes.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |