Als ik bij een vriend van mij slaap jat ik altijd zijn cambuurshirt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep. Maar Nederlands Elftal is tegenwoordig niets meer aan. Het WK kijk ik wel maar die oefenpotjes.....
Ik wil er ook 1, gewoon om in te slapen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
mn vriendin heeft een Cambuurshirt van mij gejat
Wat valt er te lezen dan behalve dat er geen nieuwe sc reeks komt? is dat de reden dat hij sticky staat?quote:
Zou je een ban krijgen als er weer een SC daar geopendquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat valt er te lezen dan behalve dat er geen nieuwe sc reeks komt? is dat de reden dat hij sticky staat?
dat wisten we toch allang?
Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zou je een ban krijgen als er weer een SC daar geopend?
Vast nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet jij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.
Ik kan jou niet missen.quote:
Doe maar niet, DW wil het wel eerst proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen voor de wetenschap.
Ik heb nog niet zo lang geleden een ban gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe maar niet, DW wil het wel eerst proberen
Goede zaak.quote:
Nou en.quote:
Hoor ik er nog wel bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Anders ga ik je stalken. En je heel veel smsen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoor ik er nog wel bij![]()
Jep, ik ben 1 van de weinige van de SC;ers die een bah heeft gehad geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Criminal Minds hier, en bij Stoep ook als het goed is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand ook Lava Storm? Het is nu 20 minuten bezig en nu al een bar slechte film
Oh dat is ook leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Criminal Minds hier, en bij Stoep ook als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |