Nou en!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maarmaarmaar ik heb toetsen morgen
Maandag?quote:
Ik wil dit weekend Ez ook wel naar je toe sturen, dan maakt hij je wel gelukkig.quote:
Ik dacht dat we dan gingen sporten?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geef er maar 1 aan mij, dan maak i keen bijpassende knuppel voor ;m.
Ok.quote:
Als tussendoortje danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend Ez ook wel naar je toe sturen, dan maakt hij je wel gelukkig.Hij maakt je toch gelukkiger dan ik ooit zou kunnen.
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dan gingen sporten?
Verrader.
Jawel! Dan kan hij de zeehondknuppelaars terugknuppelenquote:
Ik hoor net dat ik dan niet kan.quote:
Trio?quote:[..]
Als tussendoortje dan
Maar hij heeft geen duimenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel! Dan kan hij de zeehondknuppelaars terugknuppelen
Sowieso geen handen, bedenk ik me net.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dan niet kan.
quote:[..]
Trio?
Samen met Stoep zwetenquote:
Wanneer?quote:[..]
Wel vinnen. En een mond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso geen handen, bedenk ik me net.Verdomme!
Altijdquote:
Ja.quote:
Dat is waar. Maar daar kunnen ze geen knuppel mee gebruiken.quote:
Kom maar in vorm MET mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Stoep zwetenEn in vorm komen voor jou
Nou uh dinsdag dusquote:[..]
Wanneer?
Oke.quote:
Is goed.quote:[..]
Nou uh dinsdag dus
Misschien als ze een knuppel in hun bek nemen en dan wild met hun hoofd zwaaien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daar kunnen ze geen knuppel mee gebruiken.
Gaan hier nou sexy dingen gebeuren?quote:
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Stoep zwetenEn in vorm komen voor jou
[..]
Wanneer?
Tuttuttut.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.quote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuttuttut.
Ga maar lekker aan je moeders borst zuigen.
prachtig he die aftitelingquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.
Hotch werd ''doodgeschoten''.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 seconden gezien en zag er inderdaad vet uit.
Er zat nog een stukje van de serie bij! Iets met een gilmps en een geweerschot en hij zei ook nog een woord maar dat kon ik niet verstaanquote:
Ze hebben geen nek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien als ze een knuppel in hun bek nemen en dan wild met hun hoofd zwaaien?
[..]
Gaan hier nou sexy dingen gebeuren?
Oh noes!quote:
Ze kunnen wel met hun hoofd zwaaien hoor!quote:
Natuurlijk wil ik dat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eens gezeelig tijd met mij door wilde brengen, maar eigenlijk moest je in vorm zijn voor iemand anders.
Wijquote:
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
IXORAAAAAAAA
kom mij eens masseren, mn rug schiet opeens helemaal op slot
Wattan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry stoep ik vind connepon zn onderwerp leuker![]()
c0n ik reed net weer langs Ommen
Allemaal tegelijkertijd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.
En geyle neuqsecks met c0n.
Nauwelijks geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze kunnen wel met hun hoofd zwaaien hoor!
...
Toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben chagrijnig en ik wil huilen.
En geyle neuqsecks met c0n.
Ik ging naar schipholquote:
Bij geyle neuqsecks met c0n ben je niet chagrijnig. Kan wel zijn dat je gaat huilen, omdat zijn enorme schwanz je openrijt.quote:
Tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging naar schiphol![]()
Xaryna, ik moest mn vriend ophalen die kwam weer thuis van het eiland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |