quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef BobbyB het volgende:
Vonden jullie het vorige topic ook zo ontroerend goed?
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Kut.
Er schiet mij net te binnen dat Bobby een collega zou kunnen zijn.![]()
Bob, in welke omgeving werk jij?![]()
![]()
![]()
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Ah, mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.
Bwheheh ik zie het al voor me:quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Nee zand in je schnede....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?quote:
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, mooi.
We kunnen beiden nog over de gang zonder achterdochtig naar collega's te loeren.
watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.
ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
Als jij niet kapt met die kankerhumor.quote:
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij niet kapt met die kankerhumor.
En dan zit er bloed aan jou handen, dat zou je toch niet willen hè?
Je moeder is een beetje in de warquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder is een beetje in de war
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Biogarde het volgende:
Kap eens met dat gejank naar elkaar.
po.. posthistory?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Biogarde oh oh oh
Ik wou dat ik voor jou had
Een cadeau
Nu zit je hier zo
Ik zoek nog steeds naar een fatsoenlijke po
Approved.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die denken dat het 'ontroerend goed' is.
Bobby is een knuffelbeer.
Dawast.
Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.quote:
Thug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.![]()
Ik ben ontzettend stoer! Net als deze baas:
[ afbeelding ]
Ik probeer sinds een paar maanden minimaal 2 a 3 uur per dag te spelen nu.quote:
Natuurlijk wel, ik ben een notoire veel postter. Maar 500? Seriously?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Maisnon het volgende:
dat kan niet met 500 posts per dagof toch wel? electrisch of akoestisch? wat voor nummers?
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
http://popacular.com/gigatweet/
OMG, spannend! [ afbeelding ]
wd tjuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Bereken hoeveel twits er waren de afgelopen 10 seconden. Gok hoe het de komende 10 seconden zal zijn. Laat teller lopen naar dat gegokte aantal gedurende 10 seconden. Check aantal. Corrigeer, bereken opnieuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.quote:
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pinda's maken ze wel met spalkjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
......quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.Maar ik bijt nooit dingen met mijn voortanden.
Lig je dan in die stoel..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"
Huh, hoe kan het dat jullie allebei aan een blokfluit denken.quote:
Als ik ooit iemand tegenkom met zo'n ding, kleed ik me weer aan en ren zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"
Ment to be.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Huh, hoe kan het dat jullie allebei aan een blokfluit denken.Da's toch toevallig!
Ment?quote:
Hoe awkward moet dat zijn voor hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik ooit iemand tegenkom met zo'n ding, kleed ik me weer aan en ren zo snel mogelijk weg.
Ik moet huilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe awkward moet dat zijn voor hem.![]()
Beeld je het nou eens in, doe is.
quote:
Pinda's maken ze niet, die groeien bitch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pinda's maken ze wel met spalkjes.
kankah hè, kankahquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze had cup A.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Was het een vrouw? Die drukken altijd zo lekker die tieten in je hoofd.
HAHAHA GROEIEN PINDABOYS AAN BOMEN?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pinda's maken ze niet, die groeien bitch.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Don't you cry tonight
I still love you baby
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.quote:
You've got sick friends.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.
In je hoofd nog wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Was het een vrouw? Die drukken altijd zo lekker die tieten in je hoofd.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.
Ik had zo'n vrouwtje van in de 20 met dikke jetsers. Die bukte altijd zo over je heen zat ze op je voorhoofd lagen.quote:
HAHAHA NEE WANT IK HEB HET HELEMAAL NIET OVER BOMEN GEHAD!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA GROEIEN PINDABOYS AAN BOMEN?!
Ja.quote:
STRUIKEN DAN?! HAHAHAHHAAHquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHA NEE WANT IK HEB HET HELEMAAL NIET OVER BOMEN GEHAD!
HAHAHA NEE OOK NIETquote:
Nou, doe eens niet zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHA NEE OOK NIET
en nou opkankeren.
Dude. Wat?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dat is echt fucked up. Vooral als 'ie er net een paar uur in zit, tering wat zag dat er uit bij hem.
Ja, hij kwam even aan iedereen showen wat hij had gehaald bij de tattoo shop.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is die vriend van je?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Real life wolverine fag.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga denk ik een keer met de kinderen uit de buurt naar deze speeltuin.
[ afbeelding ]
Ik wil een counter grapje maken maar kan niks leuks bedenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga denk ik een keer met de kinderen uit de buurt naar deze speeltuin.
[ afbeelding ]
bobby is zwemleraar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een counter grapje maken maar kan niks leuks bedenken.
in jouw zwembad is geen glijbaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet relevant zijn aan dat plaatje jong.
Zie jij in het plaatje een zwembad?quote:
quote:
You see what I did there?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Is dit de 'alleen maar vragen stellen'-ronde of zo?
D'r komt geen einde aan, hè?quote:
Vind je dit zelf nou grappig?quote:
Dat is best wel een heel tof filmpje. Ik moest dat stukje over de 3e dimensie wel even dubbel kijken voordat ik het goed begreep maar als je dat eenmaal begrijpt is de rest, zoals hij al zegt, inderdaad best makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Zin om je hoofd door te laten draaien? 4 dimensies en 5 dimensies vind ik nog te begrijpen daarna wordt het vaag
Dat grapje maakte ik al 2x eerder. Verzin je eigen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Is dit de 'alleen maar vragen stellen'-ronde of zo?
Dan ga je een lekker middagdutje doen!quote:
Ik moet eerst mijn leesautobiografie maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je een lekker middagdutje doen!
Je mag wel wat aan mij gevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ben trouwens weer 0,5 kg lichter. [ afbeelding ]
De 80 komt in beeld!![]()
Sowieso treinreizigers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
er zitten hier 2 van die dronken malloten in de trein
De hele coupe stinkt naar bier, en maar lallen
quote:
quote:
Inderdaad. Dan kun je nog beter een kale BMW 1 serie rijden.quote:
Toen was het penis en AIDS.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]en vroeger was alles beter, zeker?
BMWquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Dan kun je nog beter een kale BMW 1 serie rijden.
dat beweren ze wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]en vroeger was alles beter, zeker?
quote:
Leugens!quote:
Vroeger had je gewoon minder om over te kankeren. Logisch dat het toen allemaal veel beter was.quote:
Fleetwood mac.quote:
quote:
Nu ook al pop ups in een boek?quote:
2100quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot hoe laat kan dat eigenlijk?
Popup boeken zijn baas.quote:
Bomen zijn relaxed, niet chill.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bomen zijn chill. Ken je die niet?
watquote:
quote:
Karige, saaie kutbeer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk, het beertje Pippeloentje
heeft geen sok en heeft geen schoentje,
heeft geen dasje en geen boordje
en geen tasje met een koordje
en geen broekje en geen jakje
en geen pakje met een zakje
en geen hemdje en geen wolletje
en geeneens een parasolletje
en geen ponnetje voor in bed,
maar Pippeloentje heeft een pet!
gaat niet wandelen in ‘t plantsoentje
en niet steppen op een stepje
en niet scheppen met een schepje
en niet knikkeren en niet tollen
en niet hard de straat op hollen
en niet schrijven en niet rekenen
en geen berepoppetjes tekenen,
en niet roetsjen van de trap.
Maar Pippeloentje eet z’n pap.
Geef ‘t beertje maar een zoentje:
Welterusten Pippeloentje!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
heeft geen sok en heeft geen schoentje,
heeft geen dasje en geen boordje
en geen tasje met een koordje
en geen broekje en geen jakje
en geen pakje met een zakje
en geen hemdje en geen wolletje
en geeneens een parasolletje
en geen ponnetje voor in bed,
maar Pippeloentje heeft een pet!
gaat niet wandelen in ‘t plantsoentje
en niet steppen op een stepje
en niet scheppen met een schepje
en niet knikkeren en niet tollen
en niet hard de straat op hollen
en niet schrijven en niet rekenen
en geen berepoppetjes tekenen,
en niet roetsjen van de trap.
Maar Pippeloentje eet z’n pap.
Geef ‘t beertje maar een zoentje:
Welterusten Pippeloentje!
quote:
Joah.quote:
Ik las 'kindertietjes'.quote:
Wat lief, dat was vorige week toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah.
Ik heb dat gedichtje ooit op een wedstrijd zo heul gedaan. En toen won ik de gouden medaille.Nu ga ik dat boek zoeken.
Nee. Toen ik 8 was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat lief, dat was vorige week toch?
Schaam je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'kindertietjes'. [ afbeelding ]
lange vingers?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mama koopt nog steeds van die kinderkoekjes voor ons![]()
!
Kreeg toen bij het rukken blaren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, ik ken alleen die saaie kutliedjes.
Beerenbotje Berend Botje ging uit varen...
Zijn pik was recht, zijn pik was krom...quote:
Nee garfield koekjes enzo..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mama koopt nog steeds van die kinderkoekjes voor ons![]()
!
Neeuuhh..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand Uit met juffrouw Knoops vroeger gelezen?
Je lijflied?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet meer, ik wil niet meer!
Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:
Jawel mevrouw, jawel meneer...
nee, nooit meer in m'n leven!
Ik hou m'n handen op m'n rug
en ik zeg lekker niks terug!
Ik wil geen vieze havermout,
ik wil geen tandjes poetsen!
'k Wil lekker knoeien met het zout,
ik wil niet aardig zijn, maar stout
en van de leuning roetsen
en schipbreuk spelen in de teil
en ik wil spugen op het zeil!
En heel hard stampen in een plas
en dan m'n tong uitsteken
en morsen op m'n nieuwe jas
en ik wil overmorgen pas
weer met twee woorden spreken!
En ik wil alles wat niet mag,
de hele dag, de hele dag!
En ik wil op de kanapee
met hele vuile schoenen
en ik wil aldoor gillen: Nee!
En ik wil met de melkboer mee
en dan het paardje zoenen.
En dat is alles wat ik wil
en als ze kwaad zijn, zeg ik: Bil Je moeder!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'kindertietjes'. [ afbeelding ]
De nostalgie.quote:
Heb ik ook. Al jaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens twee bobbeltjes in mn nek, en ik vind het echt eng. Als het volgende week niet minder is ga ik wel naar de dokter, want ik ga er van uit dat het niks is (sowieso je nek) maaarrr toch
.
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens twee bobbeltjes in mn nek, en ik vind het echt eng. Als het volgende week niet minder is ga ik wel naar de dokter, want ik ga er van uit dat het niks is (sowieso je nek) maaarrr toch
.
Niet naar de dokter geweest, maar waarschijnlijk een vetbultje of opgezwollen lymfeklier.quote:
Iehuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet naar de dokter geweest, maar waarschijnlijk een vetbultje of opgezwollen lymfeklier.
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.quote:
Oh, ja het doet niet pijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.
Gadverquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Dat zijn je lymfeklierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
.
Nee.quote:
Wtf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
En weet je wat hij de dag erna trakteerde...?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Er lopen kevers onder je huid.
Gatver.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
The Mummy.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
BIJ PAPA GROEIDE HET.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.
Totally Spiesquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
[..]
Gatver.
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?quote:
Clover!quote:
Ehhhh ja en ja en jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?
Daar heb ik een tijdje geleden zo'n reclame over gehoord. Dan moet je de treklijn of zoiets bellen. Die geven je dan instructies om die bobbel handmatig te verwijderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ik had een docent met twee bulten op z'n voorhoofd. Alsof er ooit twee hoorntjes doorkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had een leraar van wie z'n hoofd dacht dat het een kameel was. Hij kreeg waterophoping op z'n voorhoofd. Dikke bult werd het,
Jij geilt hier op?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ja, eindelijk íétsquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval 1 ding dat zeker is in je leven.
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhh ja en ja en ja.
Maar nog nooit eerder last van gehad, wat raar joh
kom je voordat je gaat nog een keer langsquote:
Okee, dan weet ik al wat het was denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.
Je zal wel iets van keelontsteking ofzo hebben gehad?
Ik vond het gisteren niet gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
kom je voordat je gaat nog een keer langs![]()
Was wel gezellig gister he![]()
En de telefoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit achter de laptop en achter de desktop
Je had herpes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, dan weet ik al wat het was denk ik.
Daar zit ik niet achter.quote:
Aight, ik ben goed.quote:
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren niet gezellig.
Maar wat gaan we doen.
NURDquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit achter de laptop en achter de desktop
dan 1 extra deken waar we met z'n 2-en onderkruipenquote:
Aanrader, in Spa (the irony) zit een hele mooie spa. Daar bovenop de heuvel in het midden van de stad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinen![]()
Dan op een kleedje wat gaan eten.![]()
![]()
En dan wat later op de dag naar dat mooie spa-hotel waar ik je de nacht van je leven zal geven![]()
![]()
![]()
Ja, dat dan weer wel.quote:
Je weet hoe ik de nacht van mijn leven voor me zie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinen![]()
Dan op een kleedje wat gaan eten.![]()
![]()
En dan wat later op de dag naar dat mooie spa-hotel waar ik je de nacht van je leven zal geven![]()
![]()
![]()
Als ik diep in mijn glaasje kijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe ik de nacht van mijn leven voor me zie?
Ik neem toch niet op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Even 4EBE bellen.
Nét niet, maar dan ook nét niet he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
Als ik diep in mijn glaasje kijk, zie ik champagne, massage-olie en kaarsvet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |