Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.quote:
Thug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.![]()
Ik ben ontzettend stoer! Net als deze baas:
[ afbeelding ]
Ik probeer sinds een paar maanden minimaal 2 a 3 uur per dag te spelen nu.quote:
Natuurlijk wel, ik ben een notoire veel postter. Maar 500? Seriously?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Maisnon het volgende:
dat kan niet met 500 posts per dagof toch wel? electrisch of akoestisch? wat voor nummers?
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
http://popacular.com/gigatweet/
OMG, spannend! [ afbeelding ]
wd tjuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Bereken hoeveel twits er waren de afgelopen 10 seconden. Gok hoe het de komende 10 seconden zal zijn. Laat teller lopen naar dat gegokte aantal gedurende 10 seconden. Check aantal. Corrigeer, bereken opnieuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.quote:
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pinda's maken ze wel met spalkjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
......quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.Maar ik bijt nooit dingen met mijn voortanden.
Lig je dan in die stoel..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |