quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef BobbyB het volgende:
Vonden jullie het vorige topic ook zo ontroerend goed?
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Kut.
Er schiet mij net te binnen dat Bobby een collega zou kunnen zijn.![]()
Bob, in welke omgeving werk jij?![]()
![]()
![]()
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Ah, mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.
Bwheheh ik zie het al voor me:quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Nee zand in je schnede....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?quote:
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, mooi.
We kunnen beiden nog over de gang zonder achterdochtig naar collega's te loeren.
watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.
ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
Als jij niet kapt met die kankerhumor.quote:
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij niet kapt met die kankerhumor.
En dan zit er bloed aan jou handen, dat zou je toch niet willen hè?
Je moeder is een beetje in de warquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder is een beetje in de war
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Biogarde het volgende:
Kap eens met dat gejank naar elkaar.
po.. posthistory?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Biogarde oh oh oh
Ik wou dat ik voor jou had
Een cadeau
Nu zit je hier zo
Ik zoek nog steeds naar een fatsoenlijke po
Approved.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die denken dat het 'ontroerend goed' is.
Bobby is een knuffelbeer.
Dawast.
Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.quote:
Thug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens, dat zijn Crack haar woorden.![]()
Ik ben ontzettend stoer! Net als deze baas:
[ afbeelding ]
Ik probeer sinds een paar maanden minimaal 2 a 3 uur per dag te spelen nu.quote:
Natuurlijk wel, ik ben een notoire veel postter. Maar 500? Seriously?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Maisnon het volgende:
dat kan niet met 500 posts per dagof toch wel? electrisch of akoestisch? wat voor nummers?
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
http://popacular.com/gigatweet/
OMG, spannend! [ afbeelding ]
wd tjuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Mn kankah spalkje was gebroken. Nu moet ik een nieuwe.
Bereken hoeveel twits er waren de afgelopen 10 seconden. Gok hoe het de komende 10 seconden zal zijn. Laat teller lopen naar dat gegokte aantal gedurende 10 seconden. Check aantal. Corrigeer, bereken opnieuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding kan nooit zo snel pingen naar twitter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze kanker ook al konden genezen met een spalkje.
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.quote:
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pinda's maken ze wel met spalkjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
......quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ze zegt: Nou dan heb je vast wat hards in je mond gehad.Maar ik bijt nooit dingen met mijn voortanden.
Lig je dan in die stoel..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"
Huh, hoe kan het dat jullie allebei aan een blokfluit denken.quote:
Als ik ooit iemand tegenkom met zo'n ding, kleed ik me weer aan en ren zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja beter dan dat ze zeggen "tsja, eigenlijk kan dat alleen door een eikel-piercing komen"
Ment to be.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Huh, hoe kan het dat jullie allebei aan een blokfluit denken.Da's toch toevallig!
Ment?quote:
Hoe awkward moet dat zijn voor hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik ooit iemand tegenkom met zo'n ding, kleed ik me weer aan en ren zo snel mogelijk weg.
Ik moet huilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe awkward moet dat zijn voor hem.![]()
Beeld je het nou eens in, doe is.
quote:
Pinda's maken ze niet, die groeien bitch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pinda's maken ze wel met spalkjes.
kankah hè, kankahquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze had cup A.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Was het een vrouw? Die drukken altijd zo lekker die tieten in je hoofd.
HAHAHA GROEIEN PINDABOYS AAN BOMEN?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pinda's maken ze niet, die groeien bitch.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Don't you cry tonight
I still love you baby
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.quote:
You've got sick friends.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.
In je hoofd nog wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Was het een vrouw? Die drukken altijd zo lekker die tieten in je hoofd.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik heb het niet. Heb het bij een klasgenoot gezien...nou nee bedankt hoor.
Ik had zo'n vrouwtje van in de 20 met dikke jetsers. Die bukte altijd zo over je heen zat ze op je voorhoofd lagen.quote:
HAHAHA NEE WANT IK HEB HET HELEMAAL NIET OVER BOMEN GEHAD!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA GROEIEN PINDABOYS AAN BOMEN?!
Ja.quote:
STRUIKEN DAN?! HAHAHAHHAAHquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHA NEE WANT IK HEB HET HELEMAAL NIET OVER BOMEN GEHAD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |