quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef BobbyB het volgende:
Vonden jullie het vorige topic ook zo ontroerend goed?
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Kut.
Er schiet mij net te binnen dat Bobby een collega zou kunnen zijn.![]()
Bob, in welke omgeving werk jij?![]()
![]()
![]()
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Ah, mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omgeving Hilversum. Maar ik denk het niet hoor.
Bwheheh ik zie het al voor me:quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Maisnon het volgende:
zou je in plaats van zand erover ook zand eronder kunnen zeggen, waardoor je het probleem dus eigenlijk alleen maar meer aanwezig maakt
Nee zand in je schnede....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem van zand in je naad? Want dat krijg je als je zand eronder hebt.
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?quote:
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, mooi.
We kunnen beiden nog over de gang zonder achterdochtig naar collega's te loeren.
watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik verdenk die puisterige nerd er nog steeds van onder account "wolvendagen" te posten.
ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme, waar haal je die kankerhumor toch elke keer weer vandaan man, voel je jezelf ook niet een beetje zielig?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Crack vindt me een knuffelbeer. Hoe snel kun je in de friendzone belanden zeg.
Als jij niet kapt met die kankerhumor.quote:
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij niet kapt met die kankerhumor.
En dan zit er bloed aan jou handen, dat zou je toch niet willen hè?
Je moeder is een beetje in de warquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je laat je wel enorm kennen zeg. Zijn je hormoontjes een beetje in de war?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moeder is een beetje in de war
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Biogarde het volgende:
Kap eens met dat gejank naar elkaar.
po.. posthistory?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Biogarde oh oh oh
Ik wou dat ik voor jou had
Een cadeau
Nu zit je hier zo
Ik zoek nog steeds naar een fatsoenlijke po
Approved.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die denken dat het 'ontroerend goed' is.
Bobby is een knuffelbeer.
Dawast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |