Clover!quote:
Ehhhh ja en ja en jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?
Daar heb ik een tijdje geleden zo'n reclame over gehoord. Dan moet je de treklijn of zoiets bellen. Die geven je dan instructies om die bobbel handmatig te verwijderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ik had een docent met twee bulten op z'n voorhoofd. Alsof er ooit twee hoorntjes doorkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had een leraar van wie z'n hoofd dacht dat het een kameel was. Hij kreeg waterophoping op z'n voorhoofd. Dikke bult werd het,
Jij geilt hier op?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ja, eindelijk íétsquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval 1 ding dat zeker is in je leven.
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhh ja en ja en ja.
Maar nog nooit eerder last van gehad, wat raar joh
kom je voordat je gaat nog een keer langsquote:
Okee, dan weet ik al wat het was denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.
Je zal wel iets van keelontsteking ofzo hebben gehad?
Ik vond het gisteren niet gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
kom je voordat je gaat nog een keer langs![]()
Was wel gezellig gister he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |