Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.quote:
Oh, ja het doet niet pijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.
Gadverquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Dat zijn je lymfeklierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens twee bobbeltjes in mn nek, en ik vind het echt eng. Als het volgende week niet minder is ga ik wel naar de dokter, want ik ga er van uit dat het niks is (sowieso je nek) maaarrr toch
.
Nee.quote:
Wtf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
En weet je wat hij de dag erna trakteerde...?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Er lopen kevers onder je huid.
Gatver.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
The Mummy.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
BIJ PAPA GROEIDE HET.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.
Totally Spiesquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
[..]
Gatver.
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |