Neeuuhh..quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand Uit met juffrouw Knoops vroeger gelezen?
Je lijflied?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet meer, ik wil niet meer!
Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:
Jawel mevrouw, jawel meneer...
nee, nooit meer in m'n leven!
Ik hou m'n handen op m'n rug
en ik zeg lekker niks terug!
Ik wil geen vieze havermout,
ik wil geen tandjes poetsen!
'k Wil lekker knoeien met het zout,
ik wil niet aardig zijn, maar stout
en van de leuning roetsen
en schipbreuk spelen in de teil
en ik wil spugen op het zeil!
En heel hard stampen in een plas
en dan m'n tong uitsteken
en morsen op m'n nieuwe jas
en ik wil overmorgen pas
weer met twee woorden spreken!
En ik wil alles wat niet mag,
de hele dag, de hele dag!
En ik wil op de kanapee
met hele vuile schoenen
en ik wil aldoor gillen: Nee!
En ik wil met de melkboer mee
en dan het paardje zoenen.
En dat is alles wat ik wil
en als ze kwaad zijn, zeg ik: Bil Je moeder!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'kindertietjes'. [ afbeelding ]
De nostalgie.quote:
Heb ik ook. Al jaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens twee bobbeltjes in mn nek, en ik vind het echt eng. Als het volgende week niet minder is ga ik wel naar de dokter, want ik ga er van uit dat het niks is (sowieso je nek) maaarrr toch
.
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens twee bobbeltjes in mn nek, en ik vind het echt eng. Als het volgende week niet minder is ga ik wel naar de dokter, want ik ga er van uit dat het niks is (sowieso je nek) maaarrr toch
.
Niet naar de dokter geweest, maar waarschijnlijk een vetbultje of opgezwollen lymfeklier.quote:
Iehuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet naar de dokter geweest, maar waarschijnlijk een vetbultje of opgezwollen lymfeklier.
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.quote:
Oh, ja het doet niet pijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had ooit een balletje net op de grens van mijn haar, achter mijn oor. Ik drukte erop en toen deed het auuuuuu. En zo. maar het was een raar zenuwtje wat vast zat en toen explodeerde het.
Gadverquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Dat zijn je lymfeklierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
.
Nee.quote:
Wtf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het voelde als exploderen, maar hij schoot gewoon weer terug.
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader moest daar wel voor naar de dokter, en toen moesten ze het opensnijden.![]()
![]()
:D:
En weet je wat hij de dag erna trakteerde...?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Er lopen kevers onder je huid.
Gatver.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een paar jaar met een talgklier bult op zijn kop gelopen. Hij heeft het laatst, de dag voor zijn verjaardag, toch maar weg laten halen. Eindelijk.
The Mummy.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
BIJ PAPA GROEIDE HET.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan het weg laten halen als je wilt. Maar bij mij zie je het niet en heb er geen last van.
Totally Spiesquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij kijkt teveel Totally Spies.![]()
[..]
Gatver.
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?quote:
Clover!quote:
Ehhhh ja en ja en jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je recentelijk nog ziek geweest? Of iets van alcohol gedronken of gesmoked?
Daar heb ik een tijdje geleden zo'n reclame over gehoord. Dan moet je de treklijn of zoiets bellen. Die geven je dan instructies om die bobbel handmatig te verwijderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ik had een docent met twee bulten op z'n voorhoofd. Alsof er ooit twee hoorntjes doorkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had een leraar van wie z'n hoofd dacht dat het een kameel was. Hij kreeg waterophoping op z'n voorhoofd. Dikke bult werd het,
Jij geilt hier op?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
Ik heb een bult in m'n broek en hij begint langzaam te groeien. HELP?!
Ja, eindelijk íétsquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval 1 ding dat zeker is in je leven.
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhh ja en ja en ja.
Maar nog nooit eerder last van gehad, wat raar joh
kom je voordat je gaat nog een keer langsquote:
Okee, dan weet ik al wat het was denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je recentelijk ziek bent geweest dan heb je een hele dikke kans dat het je lymfeklieren zijn. Je lymfeklieren zitten vol met lymfocyten (witte bloedcellen) en als jij ziek bent, stromen de ziektecellen via je lymfe langs de lymfeknoop wat vervolgens opgemerkt wordt door de lymfeknoop die extra veel witte bloedcellen gaat creëren dus gaat hij opzwellen.
Je zal wel iets van keelontsteking ofzo hebben gehad?
Ik vond het gisteren niet gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
kom je voordat je gaat nog een keer langs![]()
Was wel gezellig gister he![]()
En de telefoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit achter de laptop en achter de desktop
Je had herpes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, dan weet ik al wat het was denk ik.
Daar zit ik niet achter.quote:
Aight, ik ben goed.quote:
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren niet gezellig.
Maar wat gaan we doen.
NURDquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit achter de laptop en achter de desktop
dan 1 extra deken waar we met z'n 2-en onderkruipenquote:
Aanrader, in Spa (the irony) zit een hele mooie spa. Daar bovenop de heuvel in het midden van de stad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinen![]()
Dan op een kleedje wat gaan eten.![]()
![]()
En dan wat later op de dag naar dat mooie spa-hotel waar ik je de nacht van je leven zal geven![]()
![]()
![]()
Ja, dat dan weer wel.quote:
Je weet hoe ik de nacht van mijn leven voor me zie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een mooie wandeling door de duinen![]()
Dan op een kleedje wat gaan eten.![]()
![]()
En dan wat later op de dag naar dat mooie spa-hotel waar ik je de nacht van je leven zal geven![]()
![]()
![]()
Als ik diep in mijn glaasje kijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe ik de nacht van mijn leven voor me zie?
Ik neem toch niet op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Even 4EBE bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |