Hij is keeper.quote:
is woensdagmiddag bedenk ik me netquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Hij is keeper.
En Stekelenburg is spits.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens mij wordt dit weer een strontvervelende wedstrijd om naar te kijken.
Mja, billenknijpen tot het eind en hopen dat Oranje niet tegen een nutteloze nederlaag aan looptquote:
Of nog net 1-0 in de 83ste minuut, en dan zingen we "het is stiiiiiiiiiiiiil aan de overkant !" naar de 3 Amerikaanse supportersquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Karzai het volgende:
Zal wel weer een spannende 0-0 worden.
" Wie is deze speler en de achternaam nog makkelijk kunnen zien nadat ie gescoord heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig is het op SBS die hebbben altijd van die leuke spelletjes.
check dan een internetstreamquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het? alleen op sbs? kan ik hier in belgie niet ontvangen
Or Radio1 misschienquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het? alleen op sbs? kan ik hier in belgie niet ontvangen
Hopelijk is Selientje er weer eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig is het op SBS die hebbben altijd van die leuke spelletjes.
Zenden ze dit niet eens uit op alle grote Amerikaanse tv-kanalen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef maartena het volgende:
Even kijken of ik een online stream kan vinden vanaf kantoor
Dat dus. Ik ben wel benieuwd. Post het even hier als je wat vindt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef maartena het volgende:
Even kijken of ik een online stream kan vinden vanaf kantoor
"We are waiting for the live feed"quote:
Nee, die werkt thans bij Hooters...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hopelijk is Selientje er weer eens
je moet even die silversighte zooi installerenquote:
het Wilhelmusquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die weet welk muziek nummer dit is?
Heb je in China SBS6 op tv?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die vriendschappelijke wedstrijden op een streaming kijken
ff die nieuwe uitshirts promoten. oranje thuisshirtjes worden zoiezo toch wel verkocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet Nederland bleek... waar zijn de oranje shirts?.
Met zwarte broeken net Duitsersquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Wilskracht het volgende:
Ik weiger naar deze shirts te kijken!!!!!
quote:
Ik dacht dat het Wim Kieft wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Koeman die er steeds doorheen praatecht een ramp, dat sbs
Da's Wim Kieftquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Beter FRA-ESP!quote:
niet lang meer iig!quote:
Ik ga nog eens mensen kapotschieten over die land-blokkeringenquote:
espn360.comquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga nog eens mensen kapotschieten over die land-blokkeringen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef GSP het volgende:
Dit zou mijn elftal worden.
-------------------------René van Rijswijk-------------Prince Polley-----------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glen Helder------------Edwin Gorter---------------Evander Sno------------Mandy van der Meisje
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elroy Asmus-------------Zwaanswijk--------------Van der Gaag--------------------------Tiendalli
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------Postma----------------------------------------------------------
Ik heb geen password van Charter omdat ik de kabel zelf niet betaal (gedeeld in appartementengebouw)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef popolon het volgende:
[..]
espn360.com
Maar doe geen moeite, 't is echt saai.
Natuurlijk. In full HD op ESPN2.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef Pool het volgende:
Zenden ze dit niet eens uit op alle grote Amerikaanse tv-kanalen dan?![]()
't Is ook op ESPN2, maar nogmaals, doe geen moeite.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen password van Charter omdat ik de kabel zelf niet betaal (gedeeld in appartementengebouw)
Ah, die kan ik inderdaad sowieso niet aan. Nouja, laat maar danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is ook op ESPN2, maar nogmaals, doe geen moeite.
Over van der Meyde gesproken, scoorde hij niet bij zijn debuut tegen de VS?quote:
Omdat die verslaggever dat zegt betekent niet dat Nigel dat ook zo bedoelt héquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat een mongool die Nigel de Jong dat hij steeds vriendschappelijke wedstrijden "wakker wil schudden" met smerige overtredingen.
Was wel het eerste meisje in het Nederlands elftalquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Over van der Meyde gesproken, scoorde hij niet bij zijn debuut tegen de VS?
Hij zegt het zelf ook altijd na de wedstrijd. "Ik wilde ze even wakker schudden." Blegh, soort wannabe-Davids, alleen die deed het minder ordinair.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat die verslaggever dat zegt betekent niet dat Nigel dat ook zo bedoelt hé
Nigel speelt altijd kenkerhard, vriendschappelijk of competitie, altijd de gaan voor de volle 100%
Die is toch tegenwoordig alcoholist in Engeland?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef GSP het volgende:
[..]
Was wel het eerste meisje in het Nederlands elftal
Die gast heeft iets van 20 minuten gespeeld in 3 maanden. Als het aan mij ligt zien we hem nooit meer terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Silv het volgende:
Zit v Nistelrooy niet in de selectie trouwens?
Nigel speelt ook vaak als een imbeciel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef popolon het volgende:
Ik ken de helft van de spelers niet.
De Jong had rood moeten hebben.
Dat had mijn post kunnen zijn. Het is nog net zo beroerd als met die 0-0-wedstrijden. Dat er nu een pingel invliegt, is terecht. Maar het had evengoed nog altijd 0-0 kunnen staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef thedude0 het volgende:
Allejezus wat speelt Nederland weer kut. Ze vliegen er echt met een noodvaart uit tijdens het WK als dit zo door gaat. Achterlijk ver beneden verwacht niveau.
Dan zal het weer in de achtste finales zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef thedude0 het volgende:
Allejezus wat speelt Nederland weer kut. Ze vliegen er echt met een noodvaart uit tijdens het WK als dit zo door gaat. Achterlijk ver beneden verwacht niveau.
Dat dus, wat een schofterige overtreding. En die commentator maar lullen dat we zulke overtredingen nodig hebben om over een dood punt te komen. Het was een echte benenbreker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Jong had daar goed even een been van z'n tegenstander kunnen breken.
0-0quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef RockGod--- het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet de plek is, maar ik denk dat dit topic vandaag wel veel bezoekers krijgt. Mijn vraag : Weet iemand waar ik de uitslag van Oman - Kuwait kan vinden ( van belang voor mijn toto ). Op livescore kan ik het nergens vinden. Alvast bedankt!
Weet niet of het al afgelopen is, maar hier staat dat het 0-0 is/was: http://www7.livetv.ru/en/eventinfo/40143_oman_kuwait/quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef RockGod--- het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet de plek is, maar ik denk dat dit topic vandaag wel veel bezoekers krijgt. Mijn vraag : Weet iemand waar ik de uitslag van Oman - Kuwait kan vinden ( van belang voor mijn toto ). Op livescore kan ik het nergens vinden. Alvast bedankt!
jah ik werd wakker geschud door gejuichquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet alleen, dat zie je ook goed.
Misschien hebben ze daar meer aanleiding voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
Dat commentaar is altijd zo nuchter
In andere landen (Zuid Amerikaanse landen vaak) gaan ze echt helemaal echt hun dak
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAALL!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
In andere landen (Zuid Amerikaanse landen vaak) gaan ze echt helemaal echt hun dak
Ik moet er niet aan denken dat Nederlanders dat gaan doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef maartena het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAALL!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elia is de nieuwe Robbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef gniffie het volgende:
Die elia heeft echt 0 overzicht. Dat hij zelfs nog bij HSV aan de bak komt, schandalig
Veel slechter dan dit kan toch niet?quote:
kuyt is altijd bedroevend slechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef gniffie het volgende:
Elia en kuyt waren vandaag bedroevend slecht, voor de rest ging het wel
Hij moet terug. Wat een belabberd zooitje staat er nu zeg. Ongelofelijk.quote:
Juist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar meer aanleiding voor
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef 0013379 het volgende:
we moeten roeien met de riemen die we hebben
VD VAART hoort in de basis
hoe je het wendt of keert: HUNTELAAR scoort altijd
VD WIEL is een toekomstige leider
verder mis ik toch wel een persoonlijkheid, ik mis een SEEDORF
we hebben meer krachtpatsers nodig
BANGE BERT wilt niet inzien dat we alleen zo kans maken op het WK:
[ afbeelding ]
Je kan wel zo doen, maar wat zegt hij verkeerd?quote:
Posities kloppen niet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je kan wel zo doen, maar wat zegt hij verkeerd?
Greene is een Braziliaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef 0013379 het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga een linie naar voren, centraal in de verdediging Vlaar. Van Bommel en De Jong van positie wisselen. Robben en Sneijder sowieso niet in de selectie. Huntelaar twijfelgeval, in ieder geval niet in de basis. Elia wel selectie, geen basis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef jan1988 het volgende:
Zit een beetje te denken over een geschikte opstelling voor het Nederlands elftal.
Ik kwam op dit voor vanavond:
-----------------------------------Stekelenburg--------------------------------------
vd Wiel-----------------Heitinga---------------Mathijsen---------------------Gio--
---------------------------v Bommel------de Jong----------------------------------
-------Robben--------------------Sneijder------------------------Elia--------------
-----------------------------------Huntelaar-------------------------------------------
Deel hier jou favoriete opstelling en discussier over het Nederlands elftal.
Hmn dit is wel erg aanvallend lijkt me beter met ipv vaart en persie nog 2 verdedigers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Vlaar, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga;
Kuyt (Afellay), De Jong, Van Bommel, Van der Vaart;
Van Persie (of als hij geblesseerd/geschorst is: Kuyt/Babel)
Eens, alleen het andere wat hij zegt is zeker waar.quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, alleen het andere wat hij zegt is zeker waar.
Ik mis een type regulio tuur als coach, die gewoon de tegenstander de tyfus in ramt als het hem niet bevaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef 0013379 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom toch de hele tijd Heitinga op de plek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Heitinga een linie naar voren, centraal in de verdediging Vlaar. Van Bommel en De Jong van positie wisselen. Robben en Sneijder sowieso niet in de selectie. Huntelaar twijfelgeval, in ieder geval niet in de basis. Elia wel selectie, geen basis.
Omdat Heitinga dat het beste kan, hij komt op die positie enorm tot zijn recht. (Verdedigen, passing). Op dit moment hebben we die positie niet in oranje. We hebben geen positie tussen de achterhoede en het duo De Jong & Van Bommel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Waarom toch de hele tijd Heitinga op de plek?Volgens mij speelt ie zelf het liefst gewoon centraal achterin. Dat moet ie dan maar met Vlaar uitvechten.
Dat verwacht ik helaas ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Doks het volgende:
stekelenburg
vd wiel--heitinga--mathijsen-gio
de jong--van bommel
kuyt--sneijder--robben
van persie
dit zal t denk ik worden
Alsof het Bert van Marwijk niets kan schelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:52 schreef Toad het volgende:
Tsjonge jonge jonge.
Doodtrap van De Jong aan die Amerikaan. Botbreuk, 6 weken uit de running.
De reactie: De Jong moet het afleren vanwege de kansen van Nederland op het WK.
Bizar.
Van Bommel als rechtsbuiten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst;
Afellay, Engelaar;
Van Bommel, Sneijder, Robben;
Kuyt
Ik denk dat het dit gaat worden.
Nou nee ... meer hangend in de zone. Wellicht wisselen van positie met Afellay. Hoewel die bij PSV nu als controlerende middenvelder speelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Van Bommel als rechtsbuiten?
Je gelooft zelf dat Marwijk zonder van Persie gaat spelen? Ook gaat Appelvlaai geen basis plek krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst;
Afellay, Engelaar;
Van Bommel, Sneijder, Robben;
Kuyt
Ik denk dat het dit gaat worden.
Ja, dat geloof ik inderdaad. En Swaffelvlaai en Engelhaar krijgen een basisplaats. Dit dankzij Van Bommel, die zich laat influisteren door Rutten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je gelooft zelf dat Marwijk zonder van Persie gaat spelen? Ook gaat Appelvlaai geen basis plek krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |