Hij is keeper.quote:
is woensdagmiddag bedenk ik me netquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Hij is keeper.
En Stekelenburg is spits.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens mij wordt dit weer een strontvervelende wedstrijd om naar te kijken.
Mja, billenknijpen tot het eind en hopen dat Oranje niet tegen een nutteloze nederlaag aan looptquote:
Of nog net 1-0 in de 83ste minuut, en dan zingen we "het is stiiiiiiiiiiiiil aan de overkant !" naar de 3 Amerikaanse supportersquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Karzai het volgende:
Zal wel weer een spannende 0-0 worden.
" Wie is deze speler en de achternaam nog makkelijk kunnen zien nadat ie gescoord heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig is het op SBS die hebbben altijd van die leuke spelletjes.
check dan een internetstreamquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het? alleen op sbs? kan ik hier in belgie niet ontvangen
Or Radio1 misschienquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het? alleen op sbs? kan ik hier in belgie niet ontvangen
Hopelijk is Selientje er weer eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig is het op SBS die hebbben altijd van die leuke spelletjes.
Zenden ze dit niet eens uit op alle grote Amerikaanse tv-kanalen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef maartena het volgende:
Even kijken of ik een online stream kan vinden vanaf kantoor
Dat dus. Ik ben wel benieuwd. Post het even hier als je wat vindt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef maartena het volgende:
Even kijken of ik een online stream kan vinden vanaf kantoor
"We are waiting for the live feed"quote:
Nee, die werkt thans bij Hooters...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hopelijk is Selientje er weer eens
je moet even die silversighte zooi installerenquote:
het Wilhelmusquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die weet welk muziek nummer dit is?
Heb je in China SBS6 op tv?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die vriendschappelijke wedstrijden op een streaming kijken
ff die nieuwe uitshirts promoten. oranje thuisshirtjes worden zoiezo toch wel verkocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet Nederland bleek... waar zijn de oranje shirts?.
Met zwarte broeken net Duitsersquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Wilskracht het volgende:
Ik weiger naar deze shirts te kijken!!!!!
quote:
Ik dacht dat het Wim Kieft wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Koeman die er steeds doorheen praatecht een ramp, dat sbs
Da's Wim Kieftquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Beter FRA-ESP!quote:
niet lang meer iig!quote:
Ik ga nog eens mensen kapotschieten over die land-blokkeringenquote:
espn360.comquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga nog eens mensen kapotschieten over die land-blokkeringen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef GSP het volgende:
Dit zou mijn elftal worden.
-------------------------René van Rijswijk-------------Prince Polley-----------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glen Helder------------Edwin Gorter---------------Evander Sno------------Mandy van der Meisje
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elroy Asmus-------------Zwaanswijk--------------Van der Gaag--------------------------Tiendalli
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------Postma----------------------------------------------------------
Ik heb geen password van Charter omdat ik de kabel zelf niet betaal (gedeeld in appartementengebouw)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef popolon het volgende:
[..]
espn360.com
Maar doe geen moeite, 't is echt saai.
Natuurlijk. In full HD op ESPN2.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef Pool het volgende:
Zenden ze dit niet eens uit op alle grote Amerikaanse tv-kanalen dan?![]()
't Is ook op ESPN2, maar nogmaals, doe geen moeite.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen password van Charter omdat ik de kabel zelf niet betaal (gedeeld in appartementengebouw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |