Ah, die kan ik inderdaad sowieso niet aan. Nouja, laat maar danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is ook op ESPN2, maar nogmaals, doe geen moeite.
Over van der Meyde gesproken, scoorde hij niet bij zijn debuut tegen de VS?quote:
Omdat die verslaggever dat zegt betekent niet dat Nigel dat ook zo bedoelt héquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat een mongool die Nigel de Jong dat hij steeds vriendschappelijke wedstrijden "wakker wil schudden" met smerige overtredingen.
Was wel het eerste meisje in het Nederlands elftalquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Over van der Meyde gesproken, scoorde hij niet bij zijn debuut tegen de VS?
Hij zegt het zelf ook altijd na de wedstrijd. "Ik wilde ze even wakker schudden." Blegh, soort wannabe-Davids, alleen die deed het minder ordinair.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat die verslaggever dat zegt betekent niet dat Nigel dat ook zo bedoelt hé
Nigel speelt altijd kenkerhard, vriendschappelijk of competitie, altijd de gaan voor de volle 100%
Die is toch tegenwoordig alcoholist in Engeland?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef GSP het volgende:
[..]
Was wel het eerste meisje in het Nederlands elftal
Die gast heeft iets van 20 minuten gespeeld in 3 maanden. Als het aan mij ligt zien we hem nooit meer terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Silv het volgende:
Zit v Nistelrooy niet in de selectie trouwens?
Nigel speelt ook vaak als een imbeciel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef popolon het volgende:
Ik ken de helft van de spelers niet.
De Jong had rood moeten hebben.
Dat had mijn post kunnen zijn. Het is nog net zo beroerd als met die 0-0-wedstrijden. Dat er nu een pingel invliegt, is terecht. Maar het had evengoed nog altijd 0-0 kunnen staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef thedude0 het volgende:
Allejezus wat speelt Nederland weer kut. Ze vliegen er echt met een noodvaart uit tijdens het WK als dit zo door gaat. Achterlijk ver beneden verwacht niveau.
Dan zal het weer in de achtste finales zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef thedude0 het volgende:
Allejezus wat speelt Nederland weer kut. Ze vliegen er echt met een noodvaart uit tijdens het WK als dit zo door gaat. Achterlijk ver beneden verwacht niveau.
Dat dus, wat een schofterige overtreding. En die commentator maar lullen dat we zulke overtredingen nodig hebben om over een dood punt te komen. Het was een echte benenbreker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Jong had daar goed even een been van z'n tegenstander kunnen breken.
0-0quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef RockGod--- het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet de plek is, maar ik denk dat dit topic vandaag wel veel bezoekers krijgt. Mijn vraag : Weet iemand waar ik de uitslag van Oman - Kuwait kan vinden ( van belang voor mijn toto ). Op livescore kan ik het nergens vinden. Alvast bedankt!
Weet niet of het al afgelopen is, maar hier staat dat het 0-0 is/was: http://www7.livetv.ru/en/eventinfo/40143_oman_kuwait/quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef RockGod--- het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet de plek is, maar ik denk dat dit topic vandaag wel veel bezoekers krijgt. Mijn vraag : Weet iemand waar ik de uitslag van Oman - Kuwait kan vinden ( van belang voor mijn toto ). Op livescore kan ik het nergens vinden. Alvast bedankt!
jah ik werd wakker geschud door gejuichquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet alleen, dat zie je ook goed.
Misschien hebben ze daar meer aanleiding voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
Dat commentaar is altijd zo nuchter
In andere landen (Zuid Amerikaanse landen vaak) gaan ze echt helemaal echt hun dak
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAALL!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
In andere landen (Zuid Amerikaanse landen vaak) gaan ze echt helemaal echt hun dak
Ik moet er niet aan denken dat Nederlanders dat gaan doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef maartena het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAALL!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elia is de nieuwe Robbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef gniffie het volgende:
Die elia heeft echt 0 overzicht. Dat hij zelfs nog bij HSV aan de bak komt, schandalig
Veel slechter dan dit kan toch niet?quote:
kuyt is altijd bedroevend slechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef gniffie het volgende:
Elia en kuyt waren vandaag bedroevend slecht, voor de rest ging het wel
Hij moet terug. Wat een belabberd zooitje staat er nu zeg. Ongelofelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |