Waarom toch de hele tijd Heitinga op de plek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Heitinga een linie naar voren, centraal in de verdediging Vlaar. Van Bommel en De Jong van positie wisselen. Robben en Sneijder sowieso niet in de selectie. Huntelaar twijfelgeval, in ieder geval niet in de basis. Elia wel selectie, geen basis.
Omdat Heitinga dat het beste kan, hij komt op die positie enorm tot zijn recht. (Verdedigen, passing). Op dit moment hebben we die positie niet in oranje. We hebben geen positie tussen de achterhoede en het duo De Jong & Van Bommel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Waarom toch de hele tijd Heitinga op de plek?Volgens mij speelt ie zelf het liefst gewoon centraal achterin. Dat moet ie dan maar met Vlaar uitvechten.
Dat verwacht ik helaas ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Doks het volgende:
stekelenburg
vd wiel--heitinga--mathijsen-gio
de jong--van bommel
kuyt--sneijder--robben
van persie
dit zal t denk ik worden
Alsof het Bert van Marwijk niets kan schelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:52 schreef Toad het volgende:
Tsjonge jonge jonge.
Doodtrap van De Jong aan die Amerikaan. Botbreuk, 6 weken uit de running.
De reactie: De Jong moet het afleren vanwege de kansen van Nederland op het WK.
Bizar.
Van Bommel als rechtsbuiten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst;
Afellay, Engelaar;
Van Bommel, Sneijder, Robben;
Kuyt
Ik denk dat het dit gaat worden.
Nou nee ... meer hangend in de zone. Wellicht wisselen van positie met Afellay. Hoewel die bij PSV nu als controlerende middenvelder speelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Van Bommel als rechtsbuiten?
Je gelooft zelf dat Marwijk zonder van Persie gaat spelen? Ook gaat Appelvlaai geen basis plek krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst;
Afellay, Engelaar;
Van Bommel, Sneijder, Robben;
Kuyt
Ik denk dat het dit gaat worden.
Ja, dat geloof ik inderdaad. En Swaffelvlaai en Engelhaar krijgen een basisplaats. Dit dankzij Van Bommel, die zich laat influisteren door Rutten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je gelooft zelf dat Marwijk zonder van Persie gaat spelen? Ook gaat Appelvlaai geen basis plek krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |