geef toe, je moest het ook even opzoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Iblis het volgende:
Wouter heeft ook Paraleipsis op Wikipedia gezien:
[..]
en met een wortel in de strotquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef NoCigar het volgende:
Volgende keer publiek zonder armen uitnodigen aub.
Tsja die mocht samen met Kant niet meedoen aan dit debatje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Waarom doet Balkenende niet mee eigenlijk? Rutte is ineens wat stilgevallen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Nu kunnen ze tenminste niet met zijn alle tegen Wilders bashen.
En nu zie je meteen hoe verdeelt links is leuk.
Die kunnen nooit samen regeren, Rechts aan de macht olee olee
Volgens mij was ze net vol in beeld. Was 'average', niet meer dan dat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik mis het ook, wat ik zie is niet bijzonder lekker
De rest niet wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Igen het volgende:
Het CDA is wel goed met alle opties open houden zeg.
Dat. Maar niet echt goed voor het debat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef henkde_j het volgende:
Chique van Pechtold om niet een praatje voor zn eigen partij te houden
omroep MAX heeft er meestal genoeg zittenquote:
Nou ja als je dan Van Geel als vervanger kiest vind ik het niet echt slim.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Confetti het volgende:
Ohja, Balkenende doet wel zijn best om als staatsman over te komen.
Slim van hem dat die niet aan dit bekvechten meedoet en erboven probeert te staan.
Gouden formule jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Confetti het volgende:
Ohja, Balkenende doet wel zijn best om als staatsman over te komen.
Slim van hem dat die niet aan dit bekvechten meedoet en erboven probeert te staan.
ze kunnen moeilijk anders hequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou ja als je dan Van Geel als vervanger kiest vind ik het niet echt slim.
De rest heeft tenminste een eigen mening. Een eigen mening die meer inhoudt dan "alle opties grondig afwegen".quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en weten we nu allemaal wat we gaan stemmen morgen?
Ik wist het wel maar dit ging niet over mijn gemeentequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
ik ben aangeschoten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Toad het volgende:
Iemand iets wijzer geworden van dat rare 'debat'?
Dit. Nouja, kan dr nog een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk D66 in gedachte had, maar ik merk dat ik toch steeds meer naar VVD neig.
Nee, die hadden ze 2000 jaar geleden nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef richbitch het volgende:
Jezus, geen airco?
Nee. Zelfs nu ik drie verkiezingsprogramma's heb doorgelezen weet ik het nog niet. En die debatten helpen ook geen zak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Als ik zou mogen stemmen, ja, maar dat mogen we in mijn gemeente niet, omdat er gemeentelijke herstructureringen zitten aan te komen. Waar overigens iedereen op tegen is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Bedenk dan: Fred Teeven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk D66 in gedachte had, maar ik merk dat ik toch steeds meer naar VVD neig.
GL, D66 of VVD.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:09 schreef Iblis het volgende:
Zoiets, maar dan met een rood balletje in de vorm van een tomaat lijkt me een prettige SP-accessoire. Het lijkt me evident voor wie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef PlakkieOle het volgende:
Ik ga toch Student & Stad stemmen in Groningen.
Ik neigde voor dit debat al naar de VVD, en die debat heeft die neiging alleen maar versterkt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Urquhart het volgende:
Het was het meest groene debat ooit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze 2000 jaar geleden nog niet.
Als je echt wilt weten waarop je moet gaan stemmen morgen, kun je beter het lokale partijprogramma of krant doornemen. Deze debatten hebben echt nauwelijks iets niks met de gemeenteraadsverkiezingen te maken. Alleen veel mensen lijken dat niet te beseffenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het hoop op een betere gemeente opgegeven en kies uit landelijk oogpunt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Als je echt wilt weten waarop je moet gaan stemmen morgen, kun je beter het lokale partijprogramma of krant doornemen. Deze debatten hebben echt nauwelijks iets niks met de gemeenteraadsverkiezingen te maken. Alleen veel mensen lijken dat niet te beseffen
Inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Als je echt wilt weten waarop je moet gaan stemmen morgen, kun je beter het lokale partijprogramma of krant doornemen. Deze debatten hebben echt nauwelijks iets niks met de gemeenteraadsverkiezingen te maken. Alleen veel mensen lijken dat niet te beseffen
Inderdaad. Dat zou voor elke liberaal hét argument moeten zijn om geen VVD te stemmen. Krijg je hem straks als Minister van Justitie, nou berg je maar.quote:
het is dan ook maar lokaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou voor elke liberaal hét argument moeten zijn om geen VVD te stemmen. Krijg je hem straks als Minister van Justitie, nou berg je maar.
Fred Teeven, de architect van het paddoverbod. Echt een vreselijke man is datquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou voor elke liberaal hét argument moeten zijn om geen VVD te stemmen. Krijg je hem straks als Minister van Justitie, nou berg je maar.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik heb het hoop op een betere gemeente opgegeven en kies uit landelijk oogpunt.
Vind 't maar een matige partij, niet echt een visie lijkt 't. Maar goed, wel een paar aardige standpunten hoorquote:
Ik keek dan ook met de landelijke verkiezingen in gedachten. Voor morgen heb ik al weken geleden het Kieskompas gedaan en daarna nog wat programma's doorgelezen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Vanwege het Festival van de Lokale Democratie. Dat is heul belangrijk enzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef pberends het volgende:
Iemand een screenshot van die chickie?
Maar verder een slecht georganiseerd debat. Waarom uitzenden in de Melkweg? De gewone P&W-studio was veel beter en rustiger geweest. Daar hebben ze schijnbaar wel een airco (of een deur). Verder veel te veel publiek; doe het eens zonder publiek, of zeg dat het publiek niet mag klappen of boe-en.
Ik merkte het half schertsend op, maar de VVD is als het nu om integratie gaat ook helemaal niet liberaal natuurlijk. Als je principieel tegen gescheiden zwemmen bent, dan kun je dat (hoe terecht ook), niet liberaal noemen, het is gewoon directe overheidsbemoeienis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Maar Rutte deed het wel goed in de laatste debatten, veel me in positieve zin op, net als Bos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Wat een VVD-stemmers hier zeg.
Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Wat een VVD-stemmers hier zeg.
Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.
Dat Rutte goed kan debatteren boeit nu niet, want Rutte gaat toch niet in mijn gemeenteraad zitten.
Het is lokaal, niet landelijk... Punten waar de student zich wel in kan vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vind 't maar een matige partij, niet echt een visie lijkt 't. Maar goed, wel een paar aardige standpunten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |