abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78691711
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ook vind ik de D66 veel te pro-Europa
Dat ook. Pechtold vind ik opzich wel een prima politicus, maar al die 'kroonjuwelen' zoals direct gekozen minister-president, burgemeester, wijkagent en referenda etc. dat hoeft van mij allemaal niet. Maar dat is eigenlijk wel de kern van D66, dus vandaar dat ik toch meer naar de VVD neig.
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:00:35 #102
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78691788
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik verkondig mijn mening, feiten en ervaringen in dit topic. Dat lijkt me evident. Als je hier wil preken voor eigen parochie, ga gerust je gang maar verwacht niet dat niemand hier kritiek op de VVD of VVD'ers zal hebben.

Dit is toch het centrale VVD-topic nietwaar?
Inderdaad.
En ik voel me wel verbonden met de VVD, daarom ook de kritiek. Ik ga echt niet de hele dag in het SP-topic zitten roepen hoe onnozel hun standpunten wel niet zijn.
pi_78691903
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik verkondig mijn mening, feiten en ervaringen in dit topic. Dat lijkt me evident. Als je hier wil preken voor eigen parochie, ga gerust je gang maar verwacht niet dat niemand hier kritiek op de VVD of VVD'ers zal hebben.

Dit is toch het centrale VVD-topic nietwaar?
Je impliceert dat de VVD'er over het algemeen niet moeilijk doet over corruptie, belastingontduiking etc. Dat is mijn inziens stigmatiseren en behoorlijk suggestief. Waar haal je die zogenoemde "feiten" vandaan? Puur op basis van je eigen ervaringen? Voor mij zijn het nogal kansloze beschuldigen waar ik mij behoorlijk aan irriteer, en daarom noem ik het ordinair hakken op de VVD. Tuurlijk mag je met kritiek komen, het is idd het centrale VVD topic, maar probeer het dan wel te onderbouwen. Ik ga toch ook niet continue in het SP topic roepen wat voor een walgelijke partij ik het vind?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_78692022
Ik meld me Vandaag ook VVD gestemd.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_78693013
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Je impliceert dat de VVD'er over het algemeen niet moeilijk doet over corruptie, belastingontduiking etc. Dat is mijn inziens stigmatiseren en behoorlijk suggestief. Waar haal je die zogenoemde "feiten" vandaan? Puur op basis van je eigen ervaringen? Voor mij zijn het nogal kansloze beschuldigen waar ik mij behoorlijk aan irriteer, en daarom noem ik het ordinair hakken op de VVD. Tuurlijk mag je met kritiek komen, het is idd het centrale VVD topic, maar probeer het dan wel te onderbouwen. Ik ga toch ook niet continue in het SP topic roepen wat voor een walgelijke partij ik het vind?
Dat staat toch echt duidelijk te lezen in mijn post dacht ik . Het valt mij gewoon op, de VVD stemmers die ik ken zijn over het algemeen vrij makkelijk in het oplichten van de verzekering, zaken niet opgeven aan de belasting, 'vriendjespolitiek', het overtreden van verkeerswetten etc etc. Schade iets overdrijven, die paar duizend euro per jaar niet opgeven, elkaar aan baantjes helpen in ruil voor een wederdienst, met een slok op rijden, (flink) te hard rijden. "Ik betaal toch absurd veel premie, daar wil ik ook wel eens wat van terugzien. Ik betaal al genoeg belasting. Dat is 'netwerken', geen vriendjespolitiek. Ik kan best zelf uitmaken wat veilig is.".

Dat is zeker niet beperkt tot VVD-stemmers maar het valt mij op dat die er wat makkelijker in zijn. Terwijl ze naar buiten toe vaak wel het fatsoen preken en schande spreken van anderen.

Verder was dat slechts een zijdelingse opmerking, ik heb het hier ook nog over heel andere zaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78693061
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat staat toch echt duidelijk te lezen in mijn post dacht ik . Het valt mij gewoon op, de VVD stemmers die ik ken zijn over het algemeen vrij makkelijk in het oplichten van de verzekering, zaken niet opgeven aan de belasting, 'vriendjespolitiek', het overtreden van verkeerswetten etc etc. Schade iets overdrijven, die paar duizend euro per jaar niet opgeven, elkaar aan baantjes helpen in ruil voor een wederdienst, met een slok op rijden, (flink) te hard rijden. "Ik betaal toch absurd veel premie, daar wil ik ook wel eens wat van terugzien. Ik betaal al genoeg belasting. Dat is 'netwerken', geen vriendjespolitiek. Ik kan best zelf uitmaken wat veilig is.".

Dat is zeker niet beperkt tot VVD-stemmers maar het valt mij op dat die er wat makkelijker in zijn. Terwijl ze naar buiten toe vaak wel het fatsoen preken en schande spreken van anderen.

Verder was dat slechts een zijdelingse opmerking, ik heb het hier ook nog over heel andere zaken.
Okee. Ik hoop alleen maar dat je weet dat niet iedere VVD'er zo is .
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:39:20 #107
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78693221
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken gelukkig geen VVD'ers die zoiets doen en ik ken er vrij veel...

Maargoed, bij deze meld ik me dus ook, heb vandaag VVD in Utrecht gestemd
pi_78693299
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ho nee, net zoals niet elke linksstemmer een werkeloze tokkie is die vooral geen zin heeft om voor zichzelf te zorgen dan dat hij/zij het niet kan maar je zal ze aan die kant van het spectrum wel vaker tegenkomen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78693498
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken gelukkig geen VVD'ers die zoiets doen en ik ken er vrij veel...
Eerlijk gezegd ben ik daar héél erg sceptisch over. Bedenk ook dat niemand zoiets snel toegeeft als je het ze recht op de man af vraagt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:51:24 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78693649
Mja, mijn woedde tegen VVD'ers is om meerdere redenen ontstaan maar één daarvan is dat een aantal van hen mij diep hebben teleurgesteld. Die zeiden doodleuk dat m'n autistische stoornis een modeziekte is. Gewoon, pats, boem, in een 'normaal' gesprek. Het gekke is dat de meesten van hen het nog goed bedoelden ook, om je op te beuren maar het komt hard aan.

En zo zijn er wel meer dingen geweest. Het verhaal van een vriend/bekende (ik zie hem niet zo vaak meer) van mij die geschept werd door een auto en daaraan blijvend letsel heeft overgehouden heb ik ook al vaker verteld hier volgens mij en dat heeft ook een diepe kras op m'n ziel achtergelaten.

Maar goed, dé VVD'er bestaat niet (wacht eens: als Maxima zoiets dergelijks zegt over dé nederlander dan mag dat niet van de VVD). Dat is logisch.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78694003
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
Mja, mijn woedde tegen VVD'ers is om meerdere redenen ontstaan maar één daarvan is dat een aantal van hen mij diep hebben teleurgesteld. Die zeiden doodleuk dat m'n autistische stoornis een modeziekte is. Gewoon, pats, boem, in een 'normaal' gesprek. Het gekke is dat de meesten van hen het nog goed bedoelden ook, om je op te beuren maar het komt hard aan.

En zo zijn er wel meer dingen geweest. Het verhaal van een vriend/bekende (ik zie hem niet zo vaak meer) van mij die geschept werd door een auto en daaraan blijvend letsel heeft overgehouden heb ik ook al vaker verteld hier volgens mij en dat heeft ook een diepe kras op m'n ziel achtergelaten.
Als er een vlekje aan je is hoef je bij de VVD niet op veel medewerking te rekenen in het algemeen is ook mijn ervaring. Ze 'willen' ook niet dat het zo is dat iemand iets mankeert wat hem of haar beperkt lijkt het vaak. Nou vind ik het een nobel streven om te kijken naar wat iemand nog wél kan maar dat iemand die in een rolstoel terecht komt doorgaans in de praktijk wel kan fluiten naar een normale baan is gewoon een feit. Dat er uitzonderingen daarop zijn doet daar niks aan af.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:09:04 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78694384
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als er een vlekje aan je is hoef je bij de VVD niet op veel medewerking te rekenen in het algemeen is ook mijn ervaring. Ze 'willen' ook niet dat het zo is dat iemand iets mankeert wat hem of haar beperkt lijkt het vaak. Nou vind ik het een nobel streven om te kijken naar wat iemand nog wél kan maar dat iemand die in een rolstoel terecht komt doorgaans in de praktijk wel kan fluiten naar een normale baan is gewoon een feit. Dat er uitzonderingen daarop zijn doet daar niks aan af.
In het geval van het ongeluk werd ikzelf ook geconfronteerd met hoe belachelijk het is dat de automobilist in dit land heilig wordt verklaard. Leuke verhaaltjes over harder straffen maar wie ze eens harder moeten straffen (en het systeem aanpassen) zijn de mensen in dikke auto's die 'per ongeluk' iemand scheppen.

Maar het is het hele verhaal eromheen geweest die mij denk ik toch een bepaalde richting op heeft geduwd. Het was namelijk een lul van een vent die bestuurder.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78694546
quote:

Maar goed, dé VVD'er bestaat niet (wacht eens: als Maxima zoiets dergelijks zegt over dé nederlander dan mag dat niet van de VVD). Dat is logisch.
Dit roept bij mij de volgende vraag op Klopkoek: zou jij bevriend kunnen zijn met iemand die VVD stemt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je iemand puur en alleen beoordeelt op politieke voorkeur.
Porcupine Tee - Normal
pi_78694745
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dit roept bij mij de volgende vraag op Klopkoek: zou jij bevriend kunnen zijn met iemand die VVD stemt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je iemand puur en alleen beoordeelt op politieke voorkeur.
Ik kan dat zeker, maar het levert wel eens verhitte discussies op, vooral als het over net genoemde zaken gaat.
pi_78694926
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan dat zeker, maar het levert wel eens verhitte discussies op, vooral als het over net genoemde zaken gaat.
Ik vind dat juist heerlijk. Een lekkere discussie en met het nodige wederzijdse respect, onder het genot van het nodige bier .
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:23:34 #116
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78695032
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Moeilijker dan voorheen. Er zijn ook zat progressievelingen waar ik het niet goed mee kan vinden

Op een forum ben je sowieso wat sneller uitgesprokener over zaken. Je gaat niet in iemands gezicht zeggen dat hij wat jou betreft een progressieveling met rechtse motivaties is. Of dat geweld met de politie opzoeken nogal hypocriet is voor een pacifist. Hoewel ik er tegelijkertijd bij moet zeggen dat het vaak de politie zelf lijkt te zijn die het geweld uit lokt/begint.

Owja, D66 vind ik ook helemaal niks maar ik ken bijna alleen maar aardige D66'ers. Gek he?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78695499
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Moeilijker dan voorheen. Er zijn ook zat progressievelingen waar ik het niet goed mee kan vinden

Op een forum ben je sowieso wat sneller uitgesprokener over zaken. Je gaat niet in iemands gezicht zeggen dat hij wat jou betreft een progressieveling met rechtse motivaties is. Of dat geweld met de politie opzoeken nogal hypocriet is voor een pacifist. Hoewel ik er tegelijkertijd bij moet zeggen dat het vaak de politie zelf lijkt te zijn die het geweld uit lokt/begint.

Owja, D66 vind ik ook helemaal niks maar ik ken bijna alleen maar aardige D66'ers. Gek he?
Ik ben nog nooit een onaardige D'66er tegengekomen idd
pi_78705785
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat staat toch echt duidelijk te lezen in mijn post dacht ik . Het valt mij gewoon op, de VVD stemmers die ik ken zijn over het algemeen vrij makkelijk in het oplichten van de verzekering, zaken niet opgeven aan de belasting, 'vriendjespolitiek', het overtreden van verkeerswetten etc etc.
Vrij nutteloze persoonlijke ervaringen die je niet mag generaliseren.
quote:

Hier weer hetzelfde. Persoonlijke ervaringen. Het heeft gewoon vrij weinig waarde. Net zo weinig waarde als mijn ervaringen met 'linksen'. (Allemaal uitstekend, overigens.)

Het probleem met persoonlijke ervaringen is dat je het geheel niet helder meer kan zien. Emoties zijn wat dat betreft een slechte raadgever.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:09:55 #119
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_78709837
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Niet stemmen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor mogelijk Fred Teeven-beleid in de toekomst.
Enige alternatief is op links, maar daar heb ik ook niet veel mee. GroenLinks gaat geen oplossingen bieden en D66 is voor kilometerheffing en te weinig kritsch tegenover Europa.
Op gemeentelijke schaal doet een houding tegenover Europa niet zo terzake.
Verder blijft het kiezen of delen.
Wil je een land met kilometerheffing of werken tot je 65e? Het geld moet hoe dan ook ergens vandaan komen?
Jesus hates you.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:10:28 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78709882
Ik maak mij toch zorgen over de landelijke peilingen. Als je ziet hoe de PVV stemmen wegkaapt, dan wordt het nog een zware dobber.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:12:44 #121
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_78710026
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef ethiraseth het volgende:
De VVD hier in de stad is voor zinloze dingen als een nieuw te bouwen topsporthal. dat terwijl er miljoenen bezuinigd moet worden. Oh en ze willen ook nog eens allerlei belastingen verlagen én uitgaven verhogen.
Die hal is juist goed voor de economie en op langere termijn winstgevend.
Jesus hates you.
pi_78710071
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef eriksd het volgende:
Ik maak mij toch zorgen over de landelijke peilingen. Als je ziet hoe de PVV stemmen wegkaapt, dan wordt het nog een zware dobber.
Jep, in Almere enorm slecht gedaan.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:15:08 #123
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78710179
Erg lastig wordt dit nog
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78716813
Hmm, misschien Teeven eruit knikkeren, en weer echt liberaal worden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:41:12 #125
136343 BasEnAad
pi_78718144
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Op gemeentelijke schaal doet een houding tegenover Europa niet zo terzake.
Verder blijft het kiezen of delen.
Wil je een land met kilometerheffing of werken tot je 65e? Het geld moet hoe dan ook ergens vandaan komen?
Ik heb het ook over landelijk, in de gemeente heb ik lokaal gestemd.

En de kilometerheffing zou de overheid niet meer geld opleveren dan nu, dus dat levert niks op. Werken tot je 67e is denk ik onvermijdelijk, om een beetje sociaal land te blijven.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:01:37 #126
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78722069
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

en in DH
pi_78724432
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:53 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm, misschien Teeven eruit knikkeren, en weer echt liberaal worden.
Dan moet je het overgrote deel van de VVD eruit gooien en terug naar de tijd van Dijkstal. Dan heb je het weer over een liberale partij. Tot die tijd moeten jullie dat woordje maar even aan de echte liberalen laten
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:56:35 #128
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78724539
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

en in DH
3 zetels verlies: van 10 naar 7.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_78726454
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Tot die tijd moeten jullie dat woordje maar even aan de echte liberalen laten
Waar zijn ze?
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:43:30 #130
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78726482
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

??? in almere gewoon zetelaantal behouden hoor! ze hadden er 7 en het blijven er 7.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:10:11 #131
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_78727480
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef evert het volgende:

[..]

??? in almere gewoon zetelaantal behouden hoor! ze hadden er 7 en het blijven er 7.
Maar de PVV achterban is natuurlijk voor een groot deel afkomstig uit VVD kringen. Als ze hun verhaal beter gebracht hadden, zouden ze nu misschien dikke winst hebben. Zeker omdat de VVD ook het punt veiligheid benadrukte bij de campagne.
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:33:37 #132
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_78738312
Ik schaam me voor het linkse bolwerk Alkmaar waarin ik woon, VVD is de enige rechtse partij met nog een beetje zetels
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:47:57 #133
65252 Bart
pi_78738881

De draaikont!
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:10:14 #134
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78747825
Promotiefragment voor held Mark;
Bekijk deze YouTube-video
Bis bis bis
pi_78797730
Gooi Fred Teeven eruit en het is een prima partij.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:59:46 #137
142400 RedFever007
pi_78807324
Dat is inderdaad een interessant punt.
Een hoop mensen die zich redelijk in VVD partijpunten kunnen vinden, stemmen komende verkiezingen niet op de VVD, maar gaan bv voor D66. Dat komt voornamelijk door het soort ideeën dat van Fred Teeven komt. De eerste V in VVD wordt steeds uitgehold.

VVD: overal preventief fouilleren

Of:

Die sociale druk en de schending van privacy maken het grote onderzoek omstreden. ,,Onzin, als je niks te verbergen hebt, heb je niets te vrezen,’’ meent Tweede Kamerlid Fred Teeven (VVD). ,,Ik vind dit een heel goede zaak. Het scheelt veel tijd en leidt tot het oppakken van meer daders.’’ Zijn CDA-collega Sybrand van Haersma Buma zou DNA-onderzoek het liefst verplicht stellen. ,,Maar dit is al een mooie stap in de goede richting,’’ zegt hij.
AD.nl April 2007.

Mensen moeten juist het idee hebben dat ze in de gaten worden gehouden”, zegt VVD-parlementariër Fred Teeven

Je moet ze uit de anonimiteit halen. Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen?

[..] over de vraag hoe lang telefoon- en internetproviders de bel- en e-mailgegevens van hun klanten moeten bewaren.
Van Teeven daarentegen zou het nog wel langer mogen dan 18 maanden. Hij zou er, zegt hij, zelfs geen moeite mee hebben als de telecommunicatiegegevens voor altijd zouden worden bewaard, zodat opsporingsautoriteiten er zonodig altijd nog bij kunnen. „Waarom moet je het opsporingsdiensten onnodig moeilijk maken?”, aldus de oud-officier van justitie.

Van Teeven mogen er dan ook best op veel meer plaatsen camera’s worden opgehangen. „Hoe meer je mensen elektronisch kunt volgen, hoe meer agenten je vrijspeelt voor fysiek toezicht op straat”, redeneert hij.
Trouw Januari 2008

En het bericht dat een paar posts hierboven werd gepost.

Hoe staan de potentiële VVD-stemmers hier tegenover?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:25:16 #139
142400 RedFever007
pi_78807552
Een andere vraag: hoe staan de andere VVD politici hier tegenover? Of is dit puur Teeven die dit roept ?
pi_78809387
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:11 schreef OldJeller het volgende:
Dit soort zaken weeg ik zwaar mee. Ik begin steeds meer te neigen naar D66. Niet dat D66 heilig is wat betreft privacy, maar ze hebben tenminste geen Fred Teeven.
pi_78811171
quote:
Dat is inderdaad een interessant punt.
Een hoop mensen die zich redelijk in VVD partijpunten kunnen vinden, stemmen komende verkiezingen niet op de VVD, maar gaan bv voor D66. Dat komt voornamelijk door het soort ideeën dat van Fred Teeven komt. De eerste V in VVD wordt steeds uitgehold.

VVD: overal preventief fouilleren

Of:

Die sociale druk en de schending van privacy maken het grote onderzoek omstreden. ,,Onzin, als je niks te verbergen hebt, heb je niets te vrezen,’’ meent Tweede Kamerlid Fred Teeven (VVD). ,,Ik vind dit een heel goede zaak. Het scheelt veel tijd en leidt tot het oppakken van meer daders.’’ Zijn CDA-collega Sybrand van Haersma Buma zou DNA-onderzoek het liefst verplicht stellen. ,,Maar dit is al een mooie stap in de goede richting,’’ zegt hij.
AD.nl April 2007.

Mensen moeten juist het idee hebben dat ze in de gaten worden gehouden”, zegt VVD-parlementariër Fred Teeven

Je moet ze uit de anonimiteit halen. Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen?

[..] over de vraag hoe lang telefoon- en internetproviders de bel- en e-mailgegevens van hun klanten moeten bewaren.
Van Teeven daarentegen zou het nog wel langer mogen dan 18 maanden. Hij zou er, zegt hij, zelfs geen moeite mee hebben als de telecommunicatiegegevens voor altijd zouden worden bewaard, zodat opsporingsautoriteiten er zonodig altijd nog bij kunnen. „Waarom moet je het opsporingsdiensten onnodig moeilijk maken?”, aldus de oud-officier van justitie.

Van Teeven mogen er dan ook best op veel meer plaatsen camera’s worden opgehangen. „Hoe meer je mensen elektronisch kunt volgen, hoe meer agenten je vrijspeelt voor fysiek toezicht op straat”, redeneert hij.
Trouw Januari 2008

En het bericht dat een paar posts hierboven werd gepost.

Ik heb niets te verbergen. Mij mogen ze best fouilleren als het daar veiliger op wordt. Maar dat is puur persoonlijk. Ik kan het me ook voorstellen als mensen het minder prettig vinden.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:08:07 #142
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78813130
Ja... dat is ook iets waar ik niet zo blij mee ben. Ik ben wel erg voor privacy. Maar D66 vind ik niets omdat zij voor de kilometerheffing zijn en heel erg Pro-europa. Daar ben ik beide op tegen. Dus ik zal VVD blijven stemmen, ondanks dat ik privacy ontzettend belangrijk vind... ja weet het klinkt nogal krom nu, maar er is geen beter alternatief
pi_78814186
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:25 schreef RedFever007 het volgende:

Een andere vraag: hoe staan de andere VVD politici hier tegenover? Of is dit puur Teeven die dit roept ?
Da's het punt, Teeven krijgt van de partij natuurlijk volop ruimte hiervoor.
Het zijn m.i. dus VVD-standpunten.

Het idiote is dat kiezers met betrekking tot 'meer aandacht voor veiligheid' helemáál niet zitten te wachten op 'minder privacy'. Ze willen gewoon dat straattuig wordt aangepakt. En, beste VVD, dat bereik je niet met internettaps en fouilleren van voorbijgangers.
pi_78814436
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Eva4Evah het volgende:

Maar D66 vind ik niets omdat zij voor de kilometerheffing zijn..
Mja, onder strenge privacyvoorwaarden. En bovendien: grote kans dat dat dure systeem er toch niet meer gaat komen, bezuinigingen enzo.
quote:
en heel erg Pro-europa.
Da's waar. Maar als ik kijk naar waar de gevaren voor bv onze privacy vandaan komen, dan is dat juist van de nationale parlementen. Het is de UK overheid die overal camera's plaatst. Het is CDA/VVD die een bewaarplicht van minstens 12 of 18 maanden willen en duizenden telefoontaps per jaar. Het is de Franse overheid die een three-strikes anti-piracy wet doordrukt. Het is de Commissie en de Raad van (nationale) ministers die allerlei enge plannen gekokstooft en bijvoorbeeld met Swift al onze bankgegevens aan de Amerikanen wilde verkwanselen. Het zijn de nationale overheden die ons onder 't mom van terreur en kinderporno bang proberen te maken.

Het is juist het (rechtstreeks gekozen!) Europees Parlement dat gelukkig recent meer macht heeft gekregen en nu steeds beter enge plannen kan blokkeren en nationale overheden kan (laten) terugfluiten. En D66 is groot voorstander van dit Europees Parlement (!) en het terugdringen van macht van Commissie en Raad van Ministers.

Bovendien, en dat wordt voor het gemak vergeten, zit de VVD samen met D66 in dezélfde Europese fractie van Liberalen. En dan kan VVD in de verkiezingen wel heel stoer anti-Europa lopen doen, maar da's dus nep .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:36:07 #145
65252 Bart
pi_78817818
quote:
-knip-
Op zich positief, mits ze wel beperkingen inbouwen dat ze de informatie verkregen van de aftap alleen mogen gebruiken voor de misdrijven waarvan de afgetapte verdacht wordt (op een paar zware andere misdrijven na). Zo wil ik niet opeens een boete krijgen voor het illegaal downloaden van een spelletje als ik afgetapt word in verband met een bomaanslag waar ik mogelijk iets mee te maken heb. Als echter blijkt dat ik schuldig ben aan moord of het verspreiden van kinderporno, dan moet daar natuurlijk wel wat mee gedaan worden.
pi_78817984
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_78819390
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Op zich positief, mits ze wel beperkingen inbouwen dat ze de informatie verkregen van de aftap alleen mogen gebruiken voor de misdrijven waarvan de afgetapte verdacht wordt (op een paar zware andere misdrijven na).
De ervaring leert dat dergelijke beperkingen op den duur verdwijnen. Het is zo gemakkelijk om dat te onderbouwen. Alles wat kán worden gebruikt voor wetshandhaving zal worden gebruikt voor wetshandhaving. Daarom kun je het beter in z'n geheel niet toestaan. Zeker ook omdat dergelijke opsporingsmethoden een geringe kans van slagen hebben.

Zie bijv. de NSA in de VS. Die mogen ongeveer alles onderzoeken wat er met telecommunicatie & informatie mogelijk is. Derhalve krijgen ze zoveel informatie te verwerken dat ze slechts een zeer, zeer klein deel kunnen onderzoeken. Je moet dat soort bevoegdheden veel specifieker verlenen. Niet alleen wordt misbruik dan moeilijker maar zullen de wetshandhavers gerichter moeten werken. En dat betekent dus niet al het telefoonverkeer opslaan, niet iedereen fouilleren, niet iedereen verplichten ID te dragen, etc. etc. etc.

En natuurlijk blijven de prachtige quotes van de Founding Fathers ook als keiharde waarheid staan.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:58:56 #148
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78820472
quote:
pi_78822226
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja... dat is ook iets waar ik niet zo blij mee ben. Ik ben wel erg voor privacy. Maar D66 vind ik niets omdat zij voor de kilometerheffing zijn en heel erg Pro-europa. Daar ben ik beide op tegen. Dus ik zal VVD blijven stemmen, ondanks dat ik privacy ontzettend belangrijk vind... ja weet het klinkt nogal krom nu, maar er is geen beter alternatief
Kiezen is keuzes maken. Er zal nooit een partij zijn waar je het 100% mee eens zult zijn, behalve als je er zelf een opricht Ik heb ook best dingen waar ik het met de VVD oneens mee ben(bijv. dat ze tegen ADR zijn) maar het is uiteindelijk toch de partij waar ik het meest mee overeenkom. Bovendien is Rutte een topgozer
pi_78897883
Als het op postaantal aankomt wint de VVD glansrijk in juni.
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:06:07 #151
165633 eriksd
The grand facade...
pi_79031125
Het kan eigenlijk niet. Maar stiekem toch wel leuk:

http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
Bis bis bis
pi_79031465
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:06 schreef eriksd het volgende:
Het kan eigenlijk niet. Maar stiekem toch wel leuk:

http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
Wat een mongool is die De Mos ook
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 maart 2010 @ 12:49:56 #153
862 Arcee
Look closer
pi_79056356
quote:
Mark Rutte wordt lijsttrekker VVD

` Mark Rutte is de lijsttrekker van de
VVD bij de verkiezingen voor de Tweede
Kamer op 9 juni.Tot vanmiddag konden
tegenkandidaten zich melden,maar dat is
niet gebeurd.

Het partijbestuur had Rutte vorige week
al voorgedragen als lijsttrekker.Bij de
vorige verkiezingen in 2006 had hij
dezelfde functie.Toen won hij de strijd
om het lijsttrekkerschap van Rita
Verdonk en Jelleke Veenendaal.

Rutte zegt dat de resultaten van de VVD
bij de gemeenteraadsverkiezingen hem
vertrouwen geven."Ik heb er zin in.Dit
worden de belangrijkste verkiezingen in
een generatie."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:08:59 #154
142400 RedFever007
pi_79067792
Niet echt verwonderlijk natuurlijk

Nu Teeven eruit werken
pi_79068579
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:

Nu Teeven eruit werken
Exact
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:49:51 #156
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_79085699
laat rutte zich echt focussen op de economie en wegblijven van wilders-cohen clash

op economisch gebied ligt zoveel terrein braak!
het is triest te moeten concluderen dat zo ongeveer iedere lijsttrekker zijn of haar leven lang in overheid of semi-overheid gewerkt heeft. ervaring in bedrijfsleven is vrijwel nihil.
daarnaast heb je op dat terrein geen last van wilders, die heeft het economisch programma van de SP gekopieerd.

een sterk economisch verhaal, nadruk op de noodzakelijke bezuinigingen biedt heel veel ruimte!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_79751218
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:

Nu Teeven eruit werken
Teeven is geen liberaal maar een conservatieve law&order-politicus. Laat hem lekker een eigen partij oprichten. Partij tegen de Privacy ofzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:38:27 #158
136343 BasEnAad
pi_79751335
Wanneer wordt de kandidatenlijst bekend?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:44:41 #159
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79751622
De conceptversie.

1 Mark Rutte, partijleider en fractievoorzitter
2 Edith Schippers
3 Fred Teeven
4 Jeanine Hennis-Plasschaert, Europarlementariër
5 Stef Blok
6 Paul de Krom
7 Frans Weekers
8 Atzo Nicolaï
9 Charlie Aptroot
10 Betty de Boer, fractievoorzitter gemeenteraad Groningen
11 Halbe Zijlstra
12 Anouchka van Miltenburg
13 Han ten Broeke
14 Ineke Dezentjé Hamming-Bluemink
15 Willibrord van Beek
16 Cora van Nieuwenhuizen, gedeputeerde Noord-Brabant
17 Janneke Snijder-Hazelhoff
18 Malik Azmani, gemeenteraadslid Ommen
19 Helma Neppérus
20 Ton Elias
21 Mark Harbers
22 Brigitte van der Burg
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:47:56 #160
136343 BasEnAad
pi_79751742
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef ethiraseth het volgende:
3 Fred Teeven

Oh, laat maar dan.
pi_79751820
Jeanine Hennis vanavond in P&W trouwens. Talentje
pi_79751823
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef ethiraseth het volgende:

4 Jeanine Hennis-Plasschaert, Europarlementariër

dinsdag 30 maart 2010 @ 16:50:32 #163
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79751830
Jep, vond dat ook een tegenvaller. De VVD leert het maar niet.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79751913
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op telegraaf.nl allemaal reacties dat de VVD slecht bezig is omdat ze iemand op uiterlijk binnenhalen. Paupers die niets van het Europarlement volgen
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:53:44 #165
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79751945
Knappe vrouwen zijn per definitie incompetent.
pi_79752194
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef knnth het volgende:

[..]

Op telegraaf.nl allemaal reacties dat de VVD slecht bezig is omdat ze iemand op uiterlijk binnenhalen. Paupers die niets van het Europarlement volgen

Idd
pi_79752283
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Idd
omg wat een foto ik werd sowieso niet echt warm van haar maar nu weet ik het zeker
pi_80050191
Fred Teeven op drie

Moet nog even goed zien wat ik ga stemmen, maar uiteindelijk wordt het waarschijnlijk toch weer de VVD bij gebrek aan beter.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:18:59 #169
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_80052155
Wat is er zo slecht aan Teeven? Of heb ik iets gemist? Behalve dat hij vindt dat je 'niets te verbergen' hebt, vind ik hem wel okee.

En die Jeanine vond ik best okee bij P&W Zit alleen een beetje te twijfelen of ik bij de aankomende verkiezingen voor VVD of D66 ga, aangezien VVD bij mij niet echt scoort met omzetting v/h huidige studiefinancieringbeleid in een leenstelsel. Maargoed, sommige dingen van D66 vind ik ook weer niet zo tof. Ach heb nog de tijd
  woensdag 7 april 2010 @ 18:23:42 #170
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80052317
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat is er zo slecht aan Teeven? Of heb ik iets gemist? Behalve dat hij vindt dat je 'niets te verbergen' hebt, vind ik hem wel okee.
Fred Teeven is iemand die graag liegt of de waarheid verdraait om zijn zin te krijgen.

Tel dat op bij zijn verachting van burgerrechten, en je weet wat er mis is met die man.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:54:11 #171
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_80058960
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Fred Teeven is iemand die graag liegt of de waarheid verdraait om zijn zin te krijgen.

Tel dat op bij zijn verachting van burgerrechten, en je weet wat er mis is met die man.
Voorbeelden?
pi_80061165
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Eva4Evah het volgende:
Hij is een voorstander van een grote, machtige overheid en een tegenstander van alles wat ook maar een beetje op privacy lijkt. Ik heb zelf 'niets te verbergen', maar dat betekent nog niet dat ik wil dat alles van en over mij inzichtelijk wordt voor de overheid en al haar instanties. De overheid mag wel eens wat meer haar burgers vrij laten en meer uitgaan van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is".

Ik ben een voorstander van een zo klein mogelijke overheid, helaas is geen enkele partij daar voor (op papier soms wel, in de praktijk vrijwel nooit). De VVD komt soms in de buurt, maar als ik dan vervolgens de plannen van Teeven hoor
pi_80074993
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:53 schreef ethiraseth het volgende:
Knappe vrouwen zijn per definitie incompetent.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:23:17 #174
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80080634
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Zal ik de volgende keer in grote letters erbij zetten dat het een grapje was?
pi_80080954
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zal ik de volgende keer in grote letters erbij zetten dat het een grapje was?
Ik had je P.I. niet gezien
Porcupine Tee - Normal
pi_80546285
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ook vind ik de D66 veel te pro-Europa
En Pechtold is wel een mooie prater in de Tweede Kamer maar ik moet nog zien wat er van hem overblijft als hij daadwerkelijk verantwoordelijk moet gaan dragen
beetje late response, maar mooie is dat pechtold 2e kamer helemaal niet uit wilt, ook niet als d66 gaat regeren.

ontopic: ben zelf meer van d66, maar vvd mag er zeker wezen.. zolang ze die 2e V maar goed tot hun recht laten komen;)
  woensdag 21 april 2010 @ 09:49:28 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_80550346
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef Asphias het volgende:

[..]

beetje late response, maar mooie is dat pechtold 2e kamer helemaal niet uit wilt, ook niet als d66 gaat regeren.

ontopic: ben zelf meer van d66, maar vvd mag er zeker wezen.. zolang ze die 2e V maar goed tot hun recht laten komen;)
Het inhoudelijk eens zijn met de lijn van D66 kan niet. Die partij is zo pragmatisch dat je nooit weet waar je aan toe bent: ze grasduinen van standpunt tot standpunt en komen dan met zo'n half om half oplossing die het net niet is. Maarja, de kroonjuwelen mogen er zijn
Bis bis bis
  woensdag 21 april 2010 @ 21:59:48 #178
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80577129
quote:
10 Betty de Boer, fractievoorzitter gemeenteraad Groningen
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_80577419
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef eriksd het volgende:

Het inhoudelijk eens zijn met de lijn van D66 kan niet. Die partij is zo pragmatisch dat je nooit weet waar je aan toe bent: ze grasduinen van standpunt tot standpunt en komen dan met zo'n half om half oplossing die het net niet is. Maarja, de kroonjuwelen mogen er zijn
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is... ja, dan kom je tot bovenstaande conclusie .
quote:
Het pragmatisme is een wetenschappelijke en filosofische stroming die erdoor gekenmerkt wordt dat de waarheid van een theorie of een wet daarin bestaat dat ze bevestigd wordt in de praktijk (verificationisme).
FYI.

Zolang VVD'ers nog enge anti-Vrijheid figuren als Fred Teeven in de partij dulden, mogen ze zich in een ver hoekje diep gaan schamen .
  donderdag 22 april 2010 @ 11:10:43 #180
165633 eriksd
The grand facade...
pi_80590043
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als je niet verder kijkt dan je neus lang is... ja, dan kom je tot bovenstaande conclusie .
[..]

FYI.

Dan leef ik kennelijk nog in de tijd dat politieke partijen het land bestuurden, en niet continu bang waren voor eventuele negatieve gevolgen van ingrijpen. Achja, tijden veranderen. De peilingen gelukkig ook
Bis bis bis
pi_80997965
quote:
VVD: Privacy beter beschermen
door Dennis Naaktgeboren

DEN HAAG - De overheid moet meer rekening houden met de privacy van mensen en minder privégegevens opslaan in uitgebreide databanken.

Dat staat in een nieuwe fractienotitie van de VVD. De partij wil dat de bestaande privacybeperkende maatregelen eerst worden geëvalueerd voor de wetgeving verder wordt opgerekt. De VVD kiest voor 'privacy by design'. Bij het opzetten van nieuwe databanken moet direct aandacht worden besteed aan privacybescherming.

De VVD noemt het Elektronisch Kinddossier en het kastje voor het rekeningrijden als voorbeelden van hoe het niet moet.

Zo moeten alleen de hoogst noodzakelijke gegevens worden opgeslagen, moet het aantal personen dat toegang heeft tot de informatie worden beperkt en moet er een wettelijke meldplicht worden ingevoerd bij datalekken. De notitie is opgesteld door VVD-Kamerlid Teeven, in nauwe samenhang met Europarlementariër en toekomstig nummer drie Hennis-Plasschaert. In het verleden leken de twee een andere koers te varen. De VVD in het Europarlement was bijvoorbeeld veel kritischer over de roep van Amerikanen om Europese gegevens, dan de Tweede Kamerfractie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ermen__.html?cid=rss
Als de vos de passie preekt ...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:04:16 #182
136343 BasEnAad
pi_80998055
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef knnth het volgende:

[..]

Erg opvallend van de VVD en zeker van Teeven. Ik moet het eerst zien.
pi_81005863
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef knnth het volgende:

[..]

quote:
De notitie is opgesteld door VVD-Kamerlid Teeven
Maakt Teeven zichzelf hiermee niet volledig ongeloofwaardig? Het is alsof Marijnissen kapitalisme gaat toejuichen of Wilders zich sterk gaat maken voor subsidie voor multi-culti clubs. Opkomen voor privacy kan prima passen bij de VVD, maar stuur dan wel Teeven de laan uit.
pi_81027895
VVD
AJAX AMSTERDAM!
pi_81047278
VVD
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:13:09 #186
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81440218
Nog even volhouden
Bis bis bis
pi_81579577
Bolkestein wil alle drugs legaliseren
Het liberalisme leeft tóch nog voort binnen de partij..... gelukkig . Misschien wordt het tijd om, net als de PvdA, het partijprogram aan te passen ....
pi_81642493
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:19 schreef Knallert het volgende:
VVD
pi_81642829
VVD gaat gewoon winnen
pi_81669911
Nog 3 weken volhouden mensen
Porcupine Tee - Normal
pi_81689317
Woei
pi_81694823
Kroes staat zeker niet op de kandidatenlijst?
Zou ze daar dan eventueel nog op kunnen komen?
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:03:47 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81694833
Waarom zou dat moeten?
Bis bis bis
pi_81695630
extra stemmen trekken, nu helemaal dat blijkt dat de meeste haar als premier willen.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:22:54 #195
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81696066
Je kan haar best positioneren als kandidaat. De lijsten kunnen niet meer gewijzigd worden in ieder geval.
Bis bis bis
pi_81702961
Het gaat de goede kant op.
pi_81706809
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef eriksd het volgende:
Je kan haar best positioneren als kandidaat. De lijsten kunnen niet meer gewijzigd worden in ieder geval.
Dat bedoelde ik eigenlijk, haar op de lijst zetten. Maar dat gaat dus niet meer.
AJAX AMSTERDAM!
pi_81707031
-
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:10:19 #199
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81707060
Nog 3 weken!
Bis bis bis
pi_81708952
Weet iemand hoe ik het VVD verkiezingsprogramma in pdf kan downloaden? Bij alle andere partijen lukt dit binnen 3 muisklikken... Dat Scribd heb ik geen zin in, en als ik via http://www.vvd.nl/actueel(...)sprogramma-2010-2014 op de het linkje (http://www.vvd.nl/bestand/artikel/30 voor de pdf-versie van het VVD-programma klik, krijg ik een leeg/kapot pdf-bestand.
Kan iemand bij de gouden tip geven ?

[ Bericht 66% gewijzigd door Tornadovis op 21-05-2010 10:24:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')