Wat een mongool is die De Mos ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:06 schreef eriksd het volgende:
Het kan eigenlijk niet. Maar stiekem toch wel leuk:
http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
quote:Mark Rutte wordt lijsttrekker VVD
` Mark Rutte is de lijsttrekker van de
VVD bij de verkiezingen voor de Tweede
Kamer op 9 juni.Tot vanmiddag konden
tegenkandidaten zich melden,maar dat is
niet gebeurd.
Het partijbestuur had Rutte vorige week
al voorgedragen als lijsttrekker.Bij de
vorige verkiezingen in 2006 had hij
dezelfde functie.Toen won hij de strijd
om het lijsttrekkerschap van Rita
Verdonk en Jelleke Veenendaal.
Rutte zegt dat de resultaten van de VVD
bij de gemeenteraadsverkiezingen hem
vertrouwen geven."Ik heb er zin in.Dit
worden de belangrijkste verkiezingen in
een generatie."
Exactquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:
Niet echt verwonderlijk natuurlijk![]()
Nu Teeven eruit werken
Teeven is geen liberaal maar een conservatieve law&order-politicus. Laat hem lekker een eigen partij oprichten. Partij tegen de Privacy ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:
Niet echt verwonderlijk natuurlijk![]()
Nu Teeven eruit werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef ethiraseth het volgende:
4 Jeanine Hennis-Plasschaert, Europarlementariër
Op telegraaf.nl allemaal reacties dat de VVD slecht bezig is omdat ze iemand op uiterlijk binnenhalen. Paupers die niets van het Europarlement volgenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef knnth het volgende:
[..]
Op telegraaf.nl allemaal reacties dat de VVD slecht bezig is omdat ze iemand op uiterlijk binnenhalen. Paupers die niets van het Europarlement volgen
Fred Teeven is iemand die graag liegt of de waarheid verdraait om zijn zin te krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat is er zo slecht aan Teeven? Of heb ik iets gemist? Behalve dat hij vindt dat je 'niets te verbergen' hebt, vind ik hem wel okee.
Voorbeelden?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Fred Teeven is iemand die graag liegt of de waarheid verdraait om zijn zin te krijgen.
Tel dat op bij zijn verachting van burgerrechten, en je weet wat er mis is met die man.
Hij is een voorstander van een grote, machtige overheid en een tegenstander van alles wat ook maar een beetje op privacy lijkt. Ik heb zelf 'niets te verbergen', maar dat betekent nog niet dat ik wil dat alles van en over mij inzichtelijk wordt voor de overheid en al haar instanties. De overheid mag wel eens wat meer haar burgers vrij laten en meer uitgaan van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is".quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat is er zo slecht aan Teeven? Of heb ik iets gemist? Behalve dat hij vindt dat je 'niets te verbergen' hebt, vind ik hem wel okee.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:53 schreef ethiraseth het volgende:
Knappe vrouwen zijn per definitie incompetent.
Zal ik de volgende keer in grote letters erbij zetten dat het een grapje was?quote:
Ik had je P.I. niet gezienquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer in grote letters erbij zetten dat het een grapje was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |