abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79045228
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

vreselijk.

waar zitten al die pvv-stemmers.
Inderdaad. Wilders is niet het probleem. Het probleem is de mensen die op hem stemmen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:19:49 #227
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_79045856
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 02:31 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wilders is niet het probleem. Het probleem is de mensen die op hem stemmen.
Inderdaad. En het gajes dat mede namens hem maar al te graag posities wil bekleden in de politiek.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_79051221
quote:

[..]

Nee, de kutmarokkanen die het volk in zijn armen drijven zijn het probleem.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:57:29 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79051275
Want er zijn echt 2 miljoen mensen die allemaal last hebben van die paar duizend marokkanen die de problemen veroorzaken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79051496
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef ethiraseth het volgende:
Want er zijn echt 2 miljoen mensen die allemaal last hebben van die paar duizend marokkanen die de problemen veroorzaken.
Gegarandeerd, het zijn er ook wel meer dan een paar duizend gok ik.
pi_79071467
nav: POLL: Zou de dood van Wilders een ramp zijn voor dit land?
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

GL verreweg het beste, qua intelligentie van de kiezers.

Maar wat mij betreft mag het weer on topic eigenlijk.De feiten over intelligentie van kiezers per partij zijn al lang besproken in een ander topic.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71725ned&LA=NL

Ongelooflijk hoe vaak je deze onzin blijft herhalen. Je geeft nota bene zelf de bron waarin staat dat maar 9% van de hogeropgeleiden op GL stemde. CDA, VVD, PvdA en SP trokken allemaal meer hogeropgeleiden.
pi_79071940
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef 9x19 het volgende:
nav: POLL: Zou de dood van Wilders een ramp zijn voor dit land?
[..]

Ongelooflijk hoe vaak je deze onzin blijft herhalen. Je geeft nota bene zelf de bron waarin staat dat maar 9% van de hogeropgeleiden op GL stemde. CDA, VVD, PvdA en SP trokken allemaal meer hogeropgeleiden.
Jij kunt echt geen stats lezen en hebt geen kaas gegeten van de term 'in verhouding'. Het blijft leuk dat iemand als jij zichzelf zo gigantisch voor lul zetten en het zelf niet door heeft.

Nog 1 keer dan, speciaal voor jou: die stats laten zien dat GL het vooral moet hebben van de hoogopgeleiden en de PVV van de laag opgeleiden. Als je dat niet snapt dan pas jij goed bij de PVV.

Cursusje LOI iets voor jou?
pi_79072418
quote:

[..]

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:30:20 #234
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79073042
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:02 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij kunt echt geen stats lezen en hebt geen kaas gegeten van de term 'in verhouding'. Het blijft leuk dat iemand als jij zichzelf zo gigantisch voor lul zetten en het zelf niet door heeft.

Nog 1 keer dan, speciaal voor jou: die stats laten zien dat GL het vooral moet hebben van de hoogopgeleiden en de PVV van de laag opgeleiden. Als je dat niet snapt dan pas jij goed bij de PVV.

Neemt niet weg dat de meeste aanhang van de pvv gewoon hard werkt. Hoe durf jij respectloze knurft die mensen zo te minachten? Zonder die mensen zou er geen eens geld zijn voor os of knuffelbeleidjes, en die uitkering had jij dan ook niet gehad.

Linkse extremist.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_79073192
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de meeste aanhang van de pvv gewoon hard werkt. Hoe durf jij respectloze knurft die mensen zo te minachten? Zonder die mensen zou er geen eens geld zijn voor os of knuffelbeleidjes, en die uitkering had jij dan ook niet gehad.

Linkse extremist.
links $insert random word$ idem voor rechts --> extreem rechtse papegaai
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79073830
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Linkse extremist.
Tuurlijk werken ze hard. En je hebt zowel 'domme' als 'slimme' mensen nodig om een samenleving draaiende te houden. Dat ontkent Scanman1 toch ook helemaal niet? Het is alleen absurt om te zeggen dat Groenlinks het vooral van de lager opgeleiden moet hebben, want dat is gewoon niet zo. En het is jammer dat veel mensen trappen in de one-liners van Wilders, en daarbij is het percentage lager opgeleiden dat op de PVV stemt in verhouding hoger, ja. Niet in absolute aantallen, though.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 12-03-2010 20:51:54 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:05:22 #237
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79076822
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk werken ze hard. En je hebt zowel 'domme' als 'slimme' mensen nodig om een samenleving draaiende te houden. Dat ontkent Scanman1 toch ook helemaal niet? Het is alleen absurt om te zeggen dat Groenlinks het vooral van de lager opgeleiden moet hebben, want dat is gewoon niet zo. En het is jammer dat veel mensen trappen in de one-liners van Wilders, en daarbij is het percentage lager opgeleiden dat op de PVV stemt in verhouding hoger, ja. Niet in absolute aantallen, though.
Waar heb ik aangehaald dat GL stemmers dom of laagopgeleid zijn? Het enige waar ik wilde zeggen was dat scanman1 wel eens wat meer respect mag tonen voor die domme pvv stemmers die de boel wel draaiende houden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_79078146
Ik zeg het nog maar eens; (groen)links stemmen geeft je geen vrijbrief om te doen alsof je intelligent bent. Als een idioot zegt dat één plus één twee is dan heeft hij nog altijd gelijk, ongeacht of het een idioot is of niet. Andersom, als een slim iemand verkondigt dat één plus één drie is, dan heeft hij het toch echt fout.
Punt is dat het niet zo relevant is of PVV stemmers dom zijn. De PVV bekritiseren 'omdat de stemmes dom zijn' lijkt mij dus een kulargument. In dit topic wordt genoeg inhoudelijk kritiek geleverd, maar deze irrelevante discussie lijkt me iets te vaak terug te komen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:20:49 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79080238
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef poon het volgende:
Ik zeg het nog maar eens; (groen)links stemmen geeft je geen vrijbrief om te doen alsof je intelligent bent. Als een idioot zegt dat één plus één twee is dan heeft hij nog altijd gelijk, ongeacht of het een idioot is of niet. Andersom, als een slim iemand verkondigt dat één plus één drie is, dan heeft hij het toch echt fout.
Punt is dat het niet zo relevant is of PVV stemmers dom zijn. De PVV bekritiseren 'omdat de stemmes dom zijn' lijkt mij dus een kulargument. In dit topic wordt genoeg inhoudelijk kritiek geleverd, maar deze irrelevante discussie lijkt me iets te vaak terug te komen.
Groen Links kennen ook laagopgeleide stemmers natuurlijk, net zoals de PVV hoogopgeleide stemmers kent. Wat wel interessant is dat dergelijke cijfers duidelijk laten zien bij wat voor publiek de partij populair is. Kijk, laagopgeleide stemmers zijn tevens vaak degenen die in een wijk wonen met veel andere laag opgeleide mensen, en waaronder ook een veel hoger percentage allochtonen. Als er weer een stel kut-marokkaantjes de lokale vuilcontainer in de fik aan het steken zijn, dan valt dat in zo'n wijk direct op, terwijl dat niet zo opvalt bij de hoger opgeleiden, omdat zij toch verder van zo'n wijk wonen.

Maar tevens geven dergelijke cijfers dus OOK aan waar de partij haar stemmers zoekt. Met continue uithalen naar de Islam, en 90% van je toespraken gebruiken om specifiek dat topic aan te halen, daarmee bereik je niet de groep die maar weinig te maken heeft met straatmarokkaantjes, en veel meer geïnteresseerd zijn en bijv. belastingverlaging, hypotheekrenteaftrek, milieu, verkeer, gezondheidszorg, noem maar op. Dat is de groep die dan liever VVD stemt, omdat deze niet zo eentonig is in de media.

Ik denk daarom ook dat het grote deel van de PVV stemmers voornamelijk jongeren zijn (en daarmee bedoel ik onder de 30 eigenlijk) die geen HBO of Universitaire opleiding hebben, en qua maatschappij veel vaker in aanraking zijn gekomen met Marokkanen, en dat punt het belangrijkste vinden in de politiek. Als je andere punten ook belangrijk zou vinden en/of een duidelijke mening over zou hebben, dan kom je als rechtse toch veel eerder bij de VVD uit dan de PVV.

Zegt het echter iets over de PVV stemmer als eenling? Nee, dat niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79080323
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar heb ik aangehaald dat GL stemmers dom of laagopgeleid zijn? Het enige waar ik wilde zeggen was dat scanman1 wel eens wat meer respect mag tonen voor die domme pvv stemmers die de boel wel draaiende houden.
Jij niet, maar daar ging het bericht over waar je op reageerde.
En in die context had Scanman1 het dan ook over de laagopgeleiden.

Balen van het feit dat veel 'dom' volk in verhouding op de PVV stemt, betekent natuurlijk niet dat 'die mensen' op andere vlakken buiten de politiek (zoals werk) niet gewoon prima zijn.
pi_79080590
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien niet direct, maar je ergert je er wel aan...

Het is echt niet zo moeiljk hoor. Als die andere partijen die Marokkaanse crimineeltjes eens een keer goed aan zouden pakken, dan zou de PVV meteen de helft in zetelaantal dalen.
pi_79088210
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb veel respect voor mensen die weinig opleiding hebben en dus vaak laag betaalde baantjes hebben. Ik stem niet voor niets Groen links. Wat stem jij eigenlijk? Heb jij ook zoveel respect voor de laag opgeleiden dat je de mensen die het vieze werk verrichten ook meer loon gunt?
Mijn reactie was op Gia, die met al haar intelligentie ( ) meende te moeten opmerken dat GL vooral domme mensen aantrekt.
pi_79091341
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:02 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over PVV, ik heb het over de andere partijen. 9% van hogeropgeleiden stelt geen fluit voor, daar gaat het om.

[ Bericht 5% gewijzigd door 9x19 op 13-03-2010 11:51:32 ]
pi_79095294
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over PVV, ik heb het over de andere partijen. 9% van hogeropgeleiden stelt geen fluit voor, daar gaat het om.
Dat was het onderwerp niet en is het ook nooit geweest. Het ging er om dat GL het vooral moet hebben van intelligente mensen en de PVV juist absoluut niet. Groen Links heeft in verhouding de meeste intelligente kiezers.
pi_79095609
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:58 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dat was het onderwerp niet en is het ook nooit geweest. Het ging er om dat GL het vooral moet hebben van intelligente mensen en de PVV juist absoluut niet. Groen Links heeft in verhouding de meeste intelligente kiezers.
Het IQ van een kiezer is volkomen irrelevant in een goed functionerende democratie. Een stem is een stem en daar moet je het maar mee doen. Ga alsjeblieft niet hetzelfde hokjesgedrag vertonen als de PVV. Bij voorbaat dank.
pi_79095731
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef maartena het volgende:

Ik denk daarom ook dat het grote deel van de PVV stemmers voornamelijk jongeren zijn (en daarmee bedoel ik onder de 30 eigenlijk) die geen HBO of Universitaire opleiding hebben, en qua maatschappij veel vaker in aanraking zijn gekomen met Marokkanen, en dat punt het belangrijkste vinden in de politiek. Als je andere punten ook belangrijk zou vinden en/of een duidelijke mening over zou hebben, dan kom je als rechtse toch veel eerder bij de VVD uit dan de PVV.
Ik snap dat heel goed. Het begint bij veiligheid op straat en/of openbare gelegenheden.
pi_79095778
quote:

[..]

Wees er trots op. Je bent vast ook erg trots op dat GL de meeste subsidietrekkers, eeuwige studenten, krakers en werkschuw tuig, zogenaamde kunstenaars en niet op de laatste plaats het grootste aantal idioten in zijn gelederen heeft.
pi_79095953
quote:

[..]

Helemaal niet. Ik ben ook intelligent, maar zie direct in dat de zachte-heelmeesters-maken-stinkende-wonden aanpak van Groen Links totaal geen houdt snijdt in een maatschappij als de onze. Misschien voor hun doelgroep, maar niet voor de massa. Bovendien hebben ze geen affiniteit met de massa. Je moet in landsbelang denken, niet in het belang van je eigen elitaire clubje.
Regeren is affiniteit hebben met alle lagen van de bevolking en vanuit/op verschillende niveaus kunnen acteren. Niet alleen de bovenste laag, die een zeer kleine minderheid vormen.

Mijn stelling is dat het helemaal niet zo intelligent is, om op GL te stemmen.
pi_79095965
quote:

[..]

Ok, dat klopt wel.
pi_79096019
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wees er trots op. Je bent vast ook erg trots op dat GL de meeste subsidietrekkers, eeuwige studenten, krakers en werkschuw tuig, zogenaamde kunstenaars en niet op de laatste plaats het grootste aantal idioten in zijn gelederen heeft.
Bijvoorbeeld ja. En die paria's worden volgens mij totaal niet gemotiveerd om alsnog deel te nemen aan een maatschappij. De partij is genegen een werkschuwe inborst te accepteren en als normaal te beschouwen. Economisch gezien een vernietigende overtuiging met desastreuze gevolgen van dien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')