abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:27:53 #101
3542 Gia
User under construction
pi_79063628
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
net zoals mensen met een IQ lager dan 100 het stemrecht ontnomen zou moeten worden.
Hetgeen zeer dom is als linkspoot om te wensen, aangezien juist die mensen vooral op partijen als PvdA of Groenlinks stemmen.

Vorige week een programma over zwakzinnigen die gingen stemmen. Interviewster vroeg aan zo'n man op welke partij die ging stemmen. Die man zei dat hij op Groenlinks ging stemmen, want hij houdt heel veel van planten en bloemen.

En dat is nou de aanhang van links!!

Verbieden dat die mogen stemmen, gaat vooral links stemmen kosten!

Ontopic: Ik denk dat met elke politieke moord op rechtse politici Nederland nog meer verrechts. Er komt altijd weer een nieuwe Fortuyn, Wilders, whoever, alleen steeds extremer. Raadt het dus niet aan om Wilders te vermoorden. Zou heel dom zijn en zeker niets oplossen.
pi_79063707
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Gia het volgende:

Verbieden dat die mogen stemmen, gaat vooral links stemmen kosten!
Is dat echt zo? Als we naar de demografie kijken van stemmers dan is het toch Wilders die dan de grootste klap krijgt in zo'n situatie, bij de andere partijen is er een veel gelijkmatiger beeld te zien qua opleiding.
pi_79064021
quote:

[..]

Hetgeen zeer dom is als linkspoot om te wensen, aangezien juist die mensen vooral op partijen als PvdA of Groenlinks stemmen.

Vorige week een programma over zwakzinnigen die gingen stemmen. Interviewster vroeg aan zo'n man op welke partij die ging stemmen. Die man zei dat hij op Groenlinks ging stemmen, want hij houdt heel veel van planten en bloemen.

Nee, dan de aanhang van Wilders: 'Waarom stemt u PVV?' 'Nou, ik heb zo de schurft aan die Marokkaantjes die mijn buurt verpesten. En Wilders wil de islam aanpakken. Jaja, 1 en 1 is twee.'

Dat idee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:22 #104
3542 Gia
User under construction
pi_79064224
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Als we naar de demografie kijken van stemmers dan is het toch Wilders die dan de grootste klap krijgt in zo'n situatie, bij de andere partijen is er een veel gelijkmatiger beeld te zien qua opleiding.
Tja, in dat programma stemden toch echt al die zwakbegaafden op een linkse partij.
Ik denk dat de meeste Wilders stemmers toch nog net wel boven de 100 zitten.
pi_79064291
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Gia het volgende:
Tuurlijk
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:41:41 #106
3542 Gia
User under construction
pi_79064309
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dan de aanhang van Wilders: 'Waarom stemt u PVV?' 'Nou, ik heb zo de schurft aan die Marokkaantjes die mijn buurt verpesten. En Wilders wil de islam aanpakken. Jaja, 1 en 1 is twee.'

Dat idee.
Och beter dan vragen aan een moslima wat ze vindt van een hoofddoekjes verbod....."Moet ik nog eerst aan mijn man vragen of dat goed is".
pi_79064429
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Och beter dan vragen aan een moslima wat ze vindt van een hoofddoekjes verbod....."Moet ik nog eerst aan mijn man vragen of dat goed is".
Beetje raar om de discussie plotseling naar moslima's te verschuiven. Wat heeft hun mening te maken met het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:44:39 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79064445
Nee niet echt al krijg je dan wel een hoop gebakken lucht en drie weken lang Wilders hier en daar een relletje.Na zoo een drie maanden gaat het land gewoon verder. Een ramp is echter een te groot woord.
Misschien zou het wel laten zien hoe verdeelt het land nou is en ondanks dat het jammer is dat het dan op een treurige manier moet gebeuren. Dan kunnen we in de toekomst kijken waar we aan moeten werken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_79064467
Moord zou jammer zijn, dat is politiek niet handig omdat we dan ongetwijfeld LPF-achtige taferelen gaan krijgen en dat is zéker niet goed voor Nederland. Zou hij zichzelf stomdronken tegen een boom kapot rijden, dan zal NL daar weinig onder te lijden hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79064501
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, in dat programma stemden toch echt al die zwakbegaafden op een linkse partij.
Ik denk dat jij een optimist bent
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:48:00 #111
3542 Gia
User under construction
pi_79064600
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje raar om de discussie plotseling naar moslima's te verschuiven. Wat heeft hun mening te maken met het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger?
Jij haalt er de Islam bij!
pi_79064651
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij haalt er de Islam bij!
Nee, dat doet Wilders.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:50:18 #113
3542 Gia
User under construction
pi_79064706
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat doet Wilders.
Volgens mij post die niet in dit topic.
pi_79065030
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij post die niet in dit topic.
Jij beweert dat mensen op GL stemmen omdat ze van de natuur houden. Daarop stel ik dat mensen op de PVV stemmen vanwege hun aversie jegens kut-Marokkaantjes. Lijkt mij geen vreemde gedachte. Vervolgens heb jij het over wat moslima's vinden. Ik niet begriijp.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:17:20 #115
3542 Gia
User under construction
pi_79065820
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij beweert dat mensen op GL stemmen omdat ze van de natuur houden. Daarop stel ik dat mensen op de PVV stemmen vanwege hun aversie jegens kut-Marokkaantjes. Lijkt mij geen vreemde gedachte. Vervolgens heb jij het over wat moslima's vinden. Ik niet begriijp.
Jij quote een naar jouw mening domme pvv-stemmer, ik quote een naar mijn mening domme linksstemmer.

Ik vind het dommer om iets te stemmen omdat je man het zegt, of omdat je zo van de natuur houdt. Ik vind het minder dom om te stemmen op een partij die de grootste criminaliteit in Nederland aan wil pakken.
pi_79065879
quote:

[..]

Zo zie je maar weer hoe veel je afweet van de stats op dat gebied. Het is namelijk een feit dat de hoog opgeleide mensen in verhouding veel meer op Groen Links stemmen dan op een partij als de PVV. GL moet het hebben van de slimmere mensen onder de bevolking. Het is een feit dat PVV in verhouding veel meer laag opgeleide kiezers heeft (dus vaak met een IQ van dik onder de 100) dan welke andere partij dan ook.
Ken de statistieken voordat je iets roept!! In een ander topic zijn al die stats geplaatst en de PVV kwam er heel erg slecht vanaf. GL verreweg het beste, qua intelligentie van de kiezers.

Maar wat mij betreft mag het weer on topic eigenlijk.De feiten over intelligentie van kiezers per partij zijn al lang besproken in een ander topic.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71725ned&LA=NL

[ Bericht 7% gewijzigd door scanman1 op 12-03-2010 16:26:02 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_79066048
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij quote een naar jouw mening domme pvv-stemmer, ik quote een naar mijn mening domme linksstemmer.

Ik vind het dommer om iets te stemmen omdat je man het zegt, of omdat je zo van de natuur houdt. Ik vind het minder dom om te stemmen op een partij die de grootste criminaliteit in Nederland aan wil pakken.
Dus nu zijn linksstemmers moslims? Ik kan je verzekeren dat ik een rasechte Nederlander, met een vleugje Duits bloed. Dus in dat opzicht slaat het Wilhelmus ook nog eens op mijn persoon.
pi_79066923
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Nee, dat laten we over aan rechts tuig als jij.
Je plaat blijft hangen. Bekend jouw retoriek, rechts is tuig en links is lief vol met barmhartigheid zolang ze kunnen graaien in andermans zakken. Alleen jammer dat de kogel meestal van links komt van AFA figuren zoals jij die geweld niet schuwen.
quote:
Verder denk ik zelf ook dat na een eventuele moord op Wilders het land echt in tweeën zal splitsen. Dus dat het een grote ellende zal worden. Nóg groter dus dan wanneer Wilders met 25 zetels in de tweede kamer zal komen.
Dat is nog afwachten, veel verschil zal uitmaken of het zo'n linkse ransaap uit de gesubsidieerde krakersgelederen van vooral GL of een steuntrekkende moslimextremist zich geroepen voelt om voor verlosser te spelen.
pi_79069989
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen. Bekend jouw retoriek, rechts is tuig en links is lief vol met barmhartigheid zolang ze kunnen graaien in andermans zakken. Alleen jammer dat de kogel meestal van links komt van AFA figuren zoals jij die geweld niet schuwen.
Nee, jij bent degene die blijft hangen. 'Links graait in de andermens zakken'. Tuurlijk Nikita, ik denk dat menig linksmensch meer verdient dan jij.
pi_79070249
quote:

[..]

Het was toch de "intellectuele elite" die links op "het pluche" wilde houden? Of is het nu opeens weer wat anders, omdat dat je wel goed uitkomt in de discussie?
quote:

Ja, je hebt gelijk: iemand die voor de tv geïnterviewd wordt vertegenwoordigt de gehele achterban van een partij.

pi_79071234
Lama, het komt niet verder dan oneliners inmiddels.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:46:20 #122
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_79071340
Absoluut, dan ben ik bang dat er een nog extremere politicus voor in de plaats komt. Zoals Wilders na Fortuyn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')