Hetgeen zeer dom is als linkspoot om te wensen, aangezien juist die mensen vooral op partijen als PvdA of Groenlinks stemmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
net zoals mensen met een IQ lager dan 100 het stemrecht ontnomen zou moeten worden.
Is dat echt zo? Als we naar de demografie kijken van stemmers dan is het toch Wilders die dan de grootste klap krijgt in zo'n situatie, bij de andere partijen is er een veel gelijkmatiger beeld te zien qua opleiding.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Gia het volgende:
Verbieden dat die mogen stemmen, gaat vooral links stemmen kosten!
Nee, dan de aanhang van Wilders: 'Waarom stemt u PVV?' 'Nou, ik heb zo de schurft aan die Marokkaantjes die mijn buurt verpesten. En Wilders wil de islam aanpakken. Jaja, 1 en 1 is twee.'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Hetgeen zeer dom is als linkspoot om te wensen, aangezien juist die mensen vooral op partijen als PvdA of Groenlinks stemmen.
Vorige week een programma over zwakzinnigen die gingen stemmen. Interviewster vroeg aan zo'n man op welke partij die ging stemmen. Die man zei dat hij op Groenlinks ging stemmen, want hij houdt heel veel van planten en bloemen.
En dat is nou de aanhang van links!!![]()
Tja, in dat programma stemden toch echt al die zwakbegaafden op een linkse partij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Als we naar de demografie kijken van stemmers dan is het toch Wilders die dan de grootste klap krijgt in zo'n situatie, bij de andere partijen is er een veel gelijkmatiger beeld te zien qua opleiding.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat de meeste Wilders stemmers toch nog net wel boven de 100 zitten.
Och beter dan vragen aan een moslima wat ze vindt van een hoofddoekjes verbod....."Moet ik nog eerst aan mijn man vragen of dat goed is".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan de aanhang van Wilders: 'Waarom stemt u PVV?' 'Nou, ik heb zo de schurft aan die Marokkaantjes die mijn buurt verpesten. En Wilders wil de islam aanpakken. Jaja, 1 en 1 is twee.'
Dat idee.
Beetje raar om de discussie plotseling naar moslima's te verschuiven. Wat heeft hun mening te maken met het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Och beter dan vragen aan een moslima wat ze vindt van een hoofddoekjes verbod....."Moet ik nog eerst aan mijn man vragen of dat goed is".
Ik denk dat jij een optimist bentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, in dat programma stemden toch echt al die zwakbegaafden op een linkse partij.
Ik denk dat de meeste Wilders stemmers toch nog net wel boven de 100 zitten.
Jij haalt er de Islam bij!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje raar om de discussie plotseling naar moslima's te verschuiven. Wat heeft hun mening te maken met het IQ van de gemiddelde PVV-aanhanger?
Nee, dat doet Wilders.quote:
Jij beweert dat mensen op GL stemmen omdat ze van de natuur houden. Daarop stel ik dat mensen op de PVV stemmen vanwege hun aversie jegens kut-Marokkaantjes. Lijkt mij geen vreemde gedachte. Vervolgens heb jij het over wat moslima's vinden. Ik niet begriijp.quote:
Jij quote een naar jouw mening domme pvv-stemmer, ik quote een naar mijn mening domme linksstemmer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beweert dat mensen op GL stemmen omdat ze van de natuur houden. Daarop stel ik dat mensen op de PVV stemmen vanwege hun aversie jegens kut-Marokkaantjes. Lijkt mij geen vreemde gedachte. Vervolgens heb jij het over wat moslima's vinden. Ik niet begriijp.
Zo zie je maar weer hoe veel je afweet van de stats op dat gebied. Het is namelijk een feit dat de hoog opgeleide mensen in verhouding veel meer op Groen Links stemmen dan op een partij als de PVV. GL moet het hebben van de slimmere mensen onder de bevolking. Het is een feit dat PVV in verhouding veel meer laag opgeleide kiezers heeft (dus vaak met een IQ van dik onder de 100) dan welke andere partij dan ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Hetgeen zeer dom is als linkspoot om te wensen, aangezien juist die mensen vooral op partijen als PvdA of Groenlinks stemmen.
Dus nu zijn linksstemmers moslims? Ik kan je verzekeren dat ik een rasechte Nederlander, met een vleugje Duits bloed. Dus in dat opzicht slaat het Wilhelmus ook nog eens op mijn persoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij quote een naar jouw mening domme pvv-stemmer, ik quote een naar mijn mening domme linksstemmer.
Ik vind het dommer om iets te stemmen omdat je man het zegt, of omdat je zo van de natuur houdt. Ik vind het minder dom om te stemmen op een partij die de grootste criminaliteit in Nederland aan wil pakken.
Je plaat blijft hangen. Bekend jouw retoriek, rechts is tuig en links is lief vol met barmhartigheid zolang ze kunnen graaien in andermans zakken. Alleen jammer dat de kogel meestal van links komt van AFA figuren zoals jij die geweld niet schuwen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, dat laten we over aan rechts tuig als jij.
Dat is nog afwachten, veel verschil zal uitmaken of het zo'n linkse ransaap uit de gesubsidieerde krakersgelederen van vooral GL of een steuntrekkende moslimextremist zich geroepen voelt om voor verlosser te spelen.quote:Verder denk ik zelf ook dat na een eventuele moord op Wilders het land echt in tweeën zal splitsen. Dus dat het een grote ellende zal worden. Nóg groter dus dan wanneer Wilders met 25 zetels in de tweede kamer zal komen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen. Bekend jouw retoriek, rechts is tuig en links is lief vol met barmhartigheid zolang ze kunnen graaien in andermans zakken. Alleen jammer dat de kogel meestal van links komt van AFA figuren zoals jij die geweld niet schuwen.
Het was toch de "intellectuele elite" die links op "het pluche" wilde houden? Of is het nu opeens weer wat anders, omdat dat je wel goed uitkomt in de discussie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk: iemand die voor de tv geïnterviewd wordt vertegenwoordigt de gehele achterban van een partij.quote:Vorige week een programma over zwakzinnigen die gingen stemmen. Interviewster vroeg aan zo'n man op welke partij die ging stemmen. Die man zei dat hij op Groenlinks ging stemmen, want hij houdt heel veel van planten en bloemen.
En dat is nou de aanhang van links!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |