Komt doordat iedereen zijn kaartje al heeft gehaald, waardoor iedereen zin krijgt om over lowlands te lullenquote:
Kaartverkoop niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met de kaartverkoop of met de topics?
Veel plezier met je appeltaart!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:11 schreef Fuszy het volgende:
Wat leuk. Ik heb lekker een kaartje ,maar wat blijkt. Ik ben ook de enige van mijn groep die een kaartje heeft, omdat de rest geen geld had om er gelijk een te halen. -zucht-
die stond er vorig jaar ook volgens mijquote:
zou je niet verwachten van iemand met een bon jovi icoonquote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef PearlySpencer het volgende:
een aantal vrienden missen nog kaarten, maar ik ben er in ieder geval bij !!
Bon Jovi komt ook, in de 24-uurstentquote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
zou je niet verwachten van iemand met een bon jovi icoon![]()
Ja daar komt zelfs Dries nog voorbij!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bon Jovi komt ook, in de 24-uurstent
Dan zal ie nog lekker smaken..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
die stond er vorig jaar ook volgens mij
Lowlands 2010quote:Op maandag 1 maart 2010 23:31 schreef wormtrein het volgende:
Het is ondertussen wel tijd voor een apart LOW-forumpje...
nou inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Techno
Adam beyer 's nachts in de Bravo zou top zijn
Dat het nu al uitverkocht is, is de schuld van al die users hier die een kaartje gekocht hebben, basterdsquote:
Misschien heb je gelijk, het is ook wel gezellig zoquote:Op maandag 1 maart 2010 23:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat het nu al uitverkocht is, is de schuld van al die users hier die een kaartje gekocht hebben, basterds![]()
Veel te vroeg voor een subforum
Dat past niet in de OPquote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou vorig jaar ook gaan trouwens. En toen niet meer.
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmenquote:
OP is perfect, niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmen![]()
Zou Daft Punk kunnen komen?
Kan Busy P Dan ook niet meteen Uffie & Justice sturenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmen![]()
Zou Daft Punk kunnen komen?
Hoe weet je die managers allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Kan Busy P Dan ook niet meteen Uffie & Justice sturen
Aardig hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
En ja hoor, de eerste verloren kennis zonder kaart meldde zich, toch goed dat ik een extra kaartje had gekocht dan.![]()
Tevens tvp
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe weet je die managers allemaalIk moest dat soort dingen echt opzoeken
Achtergronden weet ik niet zo veel eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!
Ik ook! Maar hou de achtergronden ook bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achtergronden weet ik niet zo veel eigenlijk. Ik luister gewoon veel verschillende muziek
.
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!
Dat zijn de namenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!
Mijn idee vergeet feadz en DJ MEhdi nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!
O vandaar je vraagquote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
Als je wil kan je er bij zetten voor de hoeveelste keer je gaat naar lowlands dit jaar.
Hier dus, of even een een PM.
Ik ga voor de eerste keer
Klein zijn vorig jaar al geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:45 schreef vaasinbloem het volgende:
Ed Banger zou heel dope zijn
Hoe groot is de kans op 2 many dj's?
Screenie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:03 schreef Tasha het volgende:
De laatste "officiële" kaarten zijn overigens te koop via de Fok Google Ads.
Dus mijn hoop op Boys Noize kan ik ook opgeven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klein zijn vorig jaar al geweest.
Lijkt me wel he. Wat is dat toch met al die mensen die denken dat artiesten altijd maar komen. Is meestal gekoppeld aan een albumrelease.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:16 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus mijn hoop op Boys Noize kan ik ook opgeven?
3 nieuwe Lowlandtopics, 7 nieuwe Singlestopics gisteren. En er zitten nog wel topics tussen die ook meer dan 3 nieuwe topics hebben gekregen gisteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:18 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een dagbesteding aan het Lowlandstopic bijhouden
Mogguh ouwe kruissnuiverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
171 dgn, 2 uur en 58 minuten!
HEerlijk, dat aftellen!
Heerlijk fris. En bij jou?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mogguh! Hoe hangt het kruisje erbij? Lekker fris en fruitig?
275,= euro voor een kaartje. Wow...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gaat rap op Marktplaats... er wordt over elkaar heen geboden bij mensen die kaarten voor normale prijzen aanbieden.
Ja, ook hier fris en fruitig!quote:
Ik wou dat ik 10 extra gekocht hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gaat rap op Marktplaats... er wordt over elkaar heen geboden bij mensen die kaarten voor normale prijzen aanbieden.
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook netquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:17 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, ook hier fris en fruitig!![]()
¤275?! Ok, ik ga graag naar LL, maar er zijn grenzen hoor!
(man! Ik wou dat ik wat extra kaartjes had gekocht!!!!!)
Handel is handelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook net
Maar aan de andere kant, zou het niet echt LL-waardig zijn om je medelowlanders zo een poot uit te draaien
Hmmm, ja, das misschien wel waar maar... LL is duur! (tenminste, zoals ik het aanpak wel...) En dat geld moet toch ergens vandaan komen... Het is nou niet zo dat ik zo lekker verdien....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook net
Maar aan de andere kant, zou het niet echt LL-waardig zijn om je medelowlanders zo een poot uit te draaien
Mja, maar als je het op die manier verdient, moeten andere NOG harder werken om het te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hmmm, ja, das misschien wel waar maar... LL is duur! (tenminste, zoals ik het aanpak wel...) En dat geld moet toch ergens vandaan komen... Het is nou niet zo dat ik zo lekker verdien....
Als je ¤275 voor een kaartje kan betalen, heb je misschien wél een goede baan....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, maar als je het op die manier verdient, moeten andere NOG harder werken om het te kunnen betalen.
Tenzij die mensen 300 euro hebben gespaard, net van die 145 euro rond konden komen op LL, en nu bekertjes moeten gaan rapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:25 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Als je ¤275 voor een kaartje kan betalen, heb je misschien wél een goede baan....
Die ik dan vervolgens weer kapot trap. Ja, dat is wel een sneu verhaal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij die mensen 300 euro hebben gespaard, net van die 145 euro rond konden komen op LL, en nu bekertjes moeten gaan rapen
En het verhaal is weer rond!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens het bekertjes rapen kun je ws. wel goed kruizen snuiven!
Geen idee, same dirty mind?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En het verhaal is weer rond!!!!!Waarom komen we altijd bij kruisjes snuffelen uit?
Maar hé, als ze dan toch kruisjes snuffelen, is het verhaal ook niet meer zo sneu!
A dirty mind is a joy forever!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, same dirty mind?
Maar, dan is het inderdaad niet meer sneu!
Wat dan, wat dan, wat dan? (ga het niet opzoeken hoor, er wordt van me verwacht dat ik toch op z'n minst 2 x per uur iets aan werk doe....)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
crap, dauwpop heeft OOK een toffe lineup. gelukkig maar 4 tientjes
Kruisje snuffelen! En je hebt zo vrienden voor het leven! ;-)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef savale het volgende:
sjonge jonge zou met een maat gaan, maar ik vrees met grote vrezen dat ie niet op tijd een kaartje heeft gekochthaha en heb geen zin in appeltaart. Wordt nieuwe vrienden maken voor die tijd denk whaha
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Kruisje snuffelen! En je hebt zo vrienden voor het leven! ;-)
Marktplaats goed in de gaten houden, of hopen op de geblokkeerde kaarten uit de zwarthandel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef savale het volgende:
sjonge jonge zou met een maat gaan, maar ik vrees met grote vrezen dat ie niet op tijd een kaartje heeft gekochthaha en heb geen zin in appeltaart. Wordt nieuwe vrienden maken voor die tijd denk whaha
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pendulum is wel tof!
idd, das wel jammer. maar dnb is altijd leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.
Dan zou de line-up al compleet zijn voor mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zou echt top zijn als ze zouden komen
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.
Één keer controle gehad op zondag, toen deden ze erg moeilijk omdat ik voorgedraaide joints had. Nog een stuk of 8 denk ik. Ze wisten niet of dat dan wel de toegestane hoeveelheid was... Maar ze lieten me wel doorlopen. Verder geen controle gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe waren de drugscontroles vorig jaar?
Zo goed als niet aanwezig, als je je normaal gedroeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Bij vrouwen ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.
Als je het festivalterrein oploopt staat er een legertje beveiligers en die kunnen je eruit pikken om te fouilleren.
Goed wegstoppen dus telkens!
Bij de hoofdingang stelt het overigens niks voor, ik kon gewoon doorlopen en heb geen een beveiliger gezien.
Ah. Hoor altijd dat vrouwen minder gecontroleerd worden. Ik ga gewoon mijn liefste jurkje aantrekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Geen idee, denk het eigenlijk wel want er stonden genoeg vrouwelijke beveiligers bij
1 mei ws pas. Dan start LWL op fok ws.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop dat die topics straks wat minder hard gaan, damnit.
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.
Als je het festivalterrein oploopt staat er een legertje beveiligers en die kunnen je eruit pikken om te fouilleren.
Goed wegstoppen dus telkens!
Bij de hoofdingang stelt het overigens niks voor, ik kon gewoon doorlopen en heb geen een beveiliger gezien.
Als je niet gecontroleerd wordt, maakt het verder niks uit of je wel of niet drugs bij je hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.
Snap ik, maar die beveiligers moeten toch mensen eruit pikken die wel spul bij zich hebben. Daar zijn ze blijkbaar niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je niet gecontroleerd wordt, maakt het verder niks uit of je wel of niet drugs bij je hebt.
Had jij geluk. Dat ze met een legertje beveiligers bij de ingang iedere bezoeker analyseren en lukraak mensen meenemen noem ik streng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Snap ik, maar die beveiligers moeten toch mensen eruit pikken die wel spul bij zich hebben. Daar zijn ze blijkbaar niet zo goed in.
Volgens mij ben jij wel strenger gewend op andere feesten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Had jij geluk. Dat ze met een legertje beveiligers bij de ingang iedere bezoeker analyseren en lukraak mensen meenemen noem ik streng.
Kijk, daarom zeg ik er ook bij als je maar normaal doet. Ik heb ook een kale kop en nike's aan, typischer kan haast niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangMakkelijker kon ik het ze niet maken bijna.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangMakkelijker kon ik het ze niet maken bijna.
Ja van WWS ben ik wel het een en ander gewend. Maar een lowlands festival is geen hardcorefeest en staat juist bekend om de goede sfeer en daarom vind ik de beveiliging wel streng ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel strenger gewend op andere feesten.
Ik ben de afgelopen 2 jaar 0 keer ook maar gefouilleerd en vrienden van me zelfs 3 jaar niet.
[..]
Kijk, daarom zeg ik er ook bij als je maar normaal doet. Ik heb ook een kale kop en nike's aan, typischer kan haast niet.
Pics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Hpzone het volgende:
Mocht iemand nog kaartje over hebben; verkoop 'm door aan mij en er is meer vrouwelijkheid op Lowlands.Vriendin van me wilde op dag van uitverkopen kaartje kopen, maar was net te laat.
Uiteraard! Jij dus ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:40 schreef savale het volgende:
hehe ook naar LL? grrr heb trouwens nog steeds mn maat niet te pakken gekregen, anders koopt ie maar n kaartje voor de hoofdprijs hoor
Ik was eerder met vragen! Zelfde probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Hpzone het volgende:
Mocht iemand nog kaartje over hebben; verkoop 'm door aan mij en er is meer vrouwelijkheid op Lowlands.Vriendin van me wilde op dag van uitverkopen kaartje kopen, maar was net te laat.
Nee, mijn lat ligt toch wel een heul stuk hogerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Sstbabylon! Voor de afterparty in je tent!!!!!
Wil je daar niet even aan snuffelen???
Oh... Da's jammer, ik dacht dat ik wat leuks voor je had gevonden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn lat ligt toch wel een heul stuk hoger
Tja dan zal dit kaartje het ook wel niet worden, bijna gratis: http://www.marktplaats.nl(...)izen.html%3Fxref%3D1quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel knapper jij bent dan dat figuurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Oh... Da's jammer, ik dacht dat ik wat leuks voor je had gevonden!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel knapper jij bent dan dat figuur
picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, ik ben geloof ik wel iets aantrekkelijker... Denk ik... Hoop ik....
Die mogen van mij allemaal wel langskomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
LET OP!!! LINE UP DAUWPOP!!! NIET NIET NIET LOWLANDS!!!
The Aggrolites
Boys Noize
C-Mon & Kypski
Das Pop
Kontrust
K's Choice
The Mad Trist
Zwart Licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |