Ik ook! Maar hou de achtergronden ook bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achtergronden weet ik niet zo veel eigenlijk. Ik luister gewoon veel verschillende muziek
.
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!
Dat zijn de namenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!
Mijn idee vergeet feadz en DJ MEhdi nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon een hele Ed Banger avond, heb ik vorig jaar in Parijs meegemaakt, met o.a. Busy P zelf, Krazy Baldhead, SebastiAn en Mr. Oizo. WAT EEN FEEST!!!!
O vandaar je vraagquote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
Als je wil kan je er bij zetten voor de hoeveelste keer je gaat naar lowlands dit jaar.
Hier dus, of even een een PM.
Ik ga voor de eerste keer
Klein zijn vorig jaar al geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:45 schreef vaasinbloem het volgende:
Ed Banger zou heel dope zijn
Hoe groot is de kans op 2 many dj's?
Screenie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:03 schreef Tasha het volgende:
De laatste "officiële" kaarten zijn overigens te koop via de Fok Google Ads.
Dus mijn hoop op Boys Noize kan ik ook opgeven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klein zijn vorig jaar al geweest.
Lijkt me wel he. Wat is dat toch met al die mensen die denken dat artiesten altijd maar komen. Is meestal gekoppeld aan een albumrelease.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:16 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus mijn hoop op Boys Noize kan ik ook opgeven?
3 nieuwe Lowlandtopics, 7 nieuwe Singlestopics gisteren. En er zitten nog wel topics tussen die ook meer dan 3 nieuwe topics hebben gekregen gisteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:18 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een dagbesteding aan het Lowlandstopic bijhouden
Mogguh ouwe kruissnuiverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
171 dgn, 2 uur en 58 minuten!
HEerlijk, dat aftellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |