Lowlands 2010quote:Op maandag 1 maart 2010 23:31 schreef wormtrein het volgende:
Het is ondertussen wel tijd voor een apart LOW-forumpje...
nou inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Techno
Adam beyer 's nachts in de Bravo zou top zijn
Dat het nu al uitverkocht is, is de schuld van al die users hier die een kaartje gekocht hebben, basterdsquote:
Misschien heb je gelijk, het is ook wel gezellig zoquote:Op maandag 1 maart 2010 23:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat het nu al uitverkocht is, is de schuld van al die users hier die een kaartje gekocht hebben, basterds![]()
Veel te vroeg voor een subforum
Dat past niet in de OPquote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou vorig jaar ook gaan trouwens. En toen niet meer.
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmenquote:
OP is perfect, niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmen![]()
Zou Daft Punk kunnen komen?
Kan Busy P Dan ook niet meteen Uffie & Justice sturenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We gaan in dit topic niet over de OP zeuren, daarover kan je mij PMmen![]()
Zou Daft Punk kunnen komen?
Hoe weet je die managers allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Kan Busy P Dan ook niet meteen Uffie & Justice sturen
Aardig hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
En ja hoor, de eerste verloren kennis zonder kaart meldde zich, toch goed dat ik een extra kaartje had gekocht dan.![]()
Tevens tvp
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe weet je die managers allemaalIk moest dat soort dingen echt opzoeken
Achtergronden weet ik niet zo veel eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat van Busy P wist je toch wel?? Maar goed mss moeten we hem gewoon gaan mailen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |