Marktplaats goed in de gaten houden, of hopen op de geblokkeerde kaarten uit de zwarthandel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef savale het volgende:
sjonge jonge zou met een maat gaan, maar ik vrees met grote vrezen dat ie niet op tijd een kaartje heeft gekochthaha en heb geen zin in appeltaart. Wordt nieuwe vrienden maken voor die tijd denk whaha
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pendulum is wel tof!
idd, das wel jammer. maar dnb is altijd leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.
Dan zou de line-up al compleet zijn voor mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zou echt top zijn als ze zouden komen
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is wel een Pendulum DJ set niet de live band.
Één keer controle gehad op zondag, toen deden ze erg moeilijk omdat ik voorgedraaide joints had. Nog een stuk of 8 denk ik. Ze wisten niet of dat dan wel de toegestane hoeveelheid was... Maar ze lieten me wel doorlopen. Verder geen controle gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe waren de drugscontroles vorig jaar?
Zo goed als niet aanwezig, als je je normaal gedroeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Bij vrouwen ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.
Als je het festivalterrein oploopt staat er een legertje beveiligers en die kunnen je eruit pikken om te fouilleren.
Goed wegstoppen dus telkens!
Bij de hoofdingang stelt het overigens niks voor, ik kon gewoon doorlopen en heb geen een beveiliger gezien.
Ah. Hoor altijd dat vrouwen minder gecontroleerd worden. Ik ga gewoon mijn liefste jurkje aantrekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Geen idee, denk het eigenlijk wel want er stonden genoeg vrouwelijke beveiligers bij
1 mei ws pas. Dan start LWL op fok ws.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop dat die topics straks wat minder hard gaan, damnit.
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.
Als je het festivalterrein oploopt staat er een legertje beveiligers en die kunnen je eruit pikken om te fouilleren.
Goed wegstoppen dus telkens!
Bij de hoofdingang stelt het overigens niks voor, ik kon gewoon doorlopen en heb geen een beveiliger gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |