Als je niet gecontroleerd wordt, maakt het verder niks uit of je wel of niet drugs bij je hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.
Snap ik, maar die beveiligers moeten toch mensen eruit pikken die wel spul bij zich hebben. Daar zijn ze blijkbaar niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je niet gecontroleerd wordt, maakt het verder niks uit of je wel of niet drugs bij je hebt.
Had jij geluk. Dat ze met een legertje beveiligers bij de ingang iedere bezoeker analyseren en lukraak mensen meenemen noem ik streng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kerel, dat jij en een paar anderen gepakt zijn wil nog niet zeggen dat het streng is. Ik en mijn vrienden zijn geen enkele keer gecontroleerd en we hadden allemaal elke keer wel drugs bij ons.
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Snap ik, maar die beveiligers moeten toch mensen eruit pikken die wel spul bij zich hebben. Daar zijn ze blijkbaar niet zo goed in.
Volgens mij ben jij wel strenger gewend op andere feesten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Had jij geluk. Dat ze met een legertje beveiligers bij de ingang iedere bezoeker analyseren en lukraak mensen meenemen noem ik streng.
Kijk, daarom zeg ik er ook bij als je maar normaal doet. Ik heb ook een kale kop en nike's aan, typischer kan haast niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangMakkelijker kon ik het ze niet maken bijna.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liep zaterdagnacht rond een uur of half 2 in mijn eentje met een zwarte capuchon over mijn hoofd gehaast door de ingangMakkelijker kon ik het ze niet maken bijna.
Ja van WWS ben ik wel het een en ander gewend. Maar een lowlands festival is geen hardcorefeest en staat juist bekend om de goede sfeer en daarom vind ik de beveiliging wel streng ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel strenger gewend op andere feesten.
Ik ben de afgelopen 2 jaar 0 keer ook maar gefouilleerd en vrienden van me zelfs 3 jaar niet.
[..]
Kijk, daarom zeg ik er ook bij als je maar normaal doet. Ik heb ook een kale kop en nike's aan, typischer kan haast niet.
Pics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Hpzone het volgende:
Mocht iemand nog kaartje over hebben; verkoop 'm door aan mij en er is meer vrouwelijkheid op Lowlands.Vriendin van me wilde op dag van uitverkopen kaartje kopen, maar was net te laat.
Uiteraard! Jij dus ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:40 schreef savale het volgende:
hehe ook naar LL? grrr heb trouwens nog steeds mn maat niet te pakken gekregen, anders koopt ie maar n kaartje voor de hoofdprijs hoor
Ik was eerder met vragen! Zelfde probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Hpzone het volgende:
Mocht iemand nog kaartje over hebben; verkoop 'm door aan mij en er is meer vrouwelijkheid op Lowlands.Vriendin van me wilde op dag van uitverkopen kaartje kopen, maar was net te laat.
Nee, mijn lat ligt toch wel een heul stuk hogerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Sstbabylon! Voor de afterparty in je tent!!!!!
Wil je daar niet even aan snuffelen???
Oh... Da's jammer, ik dacht dat ik wat leuks voor je had gevonden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn lat ligt toch wel een heul stuk hoger
Tja dan zal dit kaartje het ook wel niet worden, bijna gratis: http://www.marktplaats.nl(...)izen.html%3Fxref%3D1quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel knapper jij bent dan dat figuurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Oh... Da's jammer, ik dacht dat ik wat leuks voor je had gevonden!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel knapper jij bent dan dat figuur
picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, ik ben geloof ik wel iets aantrekkelijker... Denk ik... Hoop ik....
Die mogen van mij allemaal wel langskomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
LET OP!!! LINE UP DAUWPOP!!! NIET NIET NIET LOWLANDS!!!
The Aggrolites
Boys Noize
C-Mon & Kypski
Das Pop
Kontrust
K's Choice
The Mad Trist
Zwart Licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |