Heerlijk fris. En bij jou?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mogguh! Hoe hangt het kruisje erbij? Lekker fris en fruitig?
275,= euro voor een kaartje. Wow...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gaat rap op Marktplaats... er wordt over elkaar heen geboden bij mensen die kaarten voor normale prijzen aanbieden.
Ja, ook hier fris en fruitig!quote:
Ik wou dat ik 10 extra gekocht hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gaat rap op Marktplaats... er wordt over elkaar heen geboden bij mensen die kaarten voor normale prijzen aanbieden.
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook netquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:17 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, ook hier fris en fruitig!![]()
¤275?! Ok, ik ga graag naar LL, maar er zijn grenzen hoor!
(man! Ik wou dat ik wat extra kaartjes had gekocht!!!!!)
Handel is handelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook net
Maar aan de andere kant, zou het niet echt LL-waardig zijn om je medelowlanders zo een poot uit te draaien
Hmmm, ja, das misschien wel waar maar... LL is duur! (tenminste, zoals ik het aanpak wel...) En dat geld moet toch ergens vandaan komen... Het is nou niet zo dat ik zo lekker verdien....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat tussen haakjes bedacht ik me dus ook net
Maar aan de andere kant, zou het niet echt LL-waardig zijn om je medelowlanders zo een poot uit te draaien
Mja, maar als je het op die manier verdient, moeten andere NOG harder werken om het te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hmmm, ja, das misschien wel waar maar... LL is duur! (tenminste, zoals ik het aanpak wel...) En dat geld moet toch ergens vandaan komen... Het is nou niet zo dat ik zo lekker verdien....
Als je ¤275 voor een kaartje kan betalen, heb je misschien wél een goede baan....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, maar als je het op die manier verdient, moeten andere NOG harder werken om het te kunnen betalen.
Tenzij die mensen 300 euro hebben gespaard, net van die 145 euro rond konden komen op LL, en nu bekertjes moeten gaan rapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:25 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Als je ¤275 voor een kaartje kan betalen, heb je misschien wél een goede baan....
Die ik dan vervolgens weer kapot trap. Ja, dat is wel een sneu verhaal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij die mensen 300 euro hebben gespaard, net van die 145 euro rond konden komen op LL, en nu bekertjes moeten gaan rapen
En het verhaal is weer rond!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens het bekertjes rapen kun je ws. wel goed kruizen snuiven!
Geen idee, same dirty mind?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En het verhaal is weer rond!!!!!Waarom komen we altijd bij kruisjes snuffelen uit?
Maar hé, als ze dan toch kruisjes snuffelen, is het verhaal ook niet meer zo sneu!
A dirty mind is a joy forever!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, same dirty mind?
Maar, dan is het inderdaad niet meer sneu!
Wat dan, wat dan, wat dan? (ga het niet opzoeken hoor, er wordt van me verwacht dat ik toch op z'n minst 2 x per uur iets aan werk doe....)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
crap, dauwpop heeft OOK een toffe lineup. gelukkig maar 4 tientjes
Kruisje snuffelen! En je hebt zo vrienden voor het leven! ;-)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef savale het volgende:
sjonge jonge zou met een maat gaan, maar ik vrees met grote vrezen dat ie niet op tijd een kaartje heeft gekochthaha en heb geen zin in appeltaart. Wordt nieuwe vrienden maken voor die tijd denk whaha
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Kruisje snuffelen! En je hebt zo vrienden voor het leven! ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |