Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
Doet Geert ook mee? Ik heb zin om even te lachen.
Sowieso publiek bij een debat slaat nergens op.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Die linkse boeroepers in de zaal trouwens
Kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Jup. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar dit is wel heel kinderachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Waarom? Omdat hij iets verkondigt waar je het niet mee eens bent? Nogal zwak, denk je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef J.Herrer het volgende:
Dat Bos daar zo rustig kan blijven staan ookIk had die man allang gemept
Pechtold begon sterk, maar op het einde dat hij weer heel kansloos partijen op voorhand uit gaat sluiten brak hem op.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Splutje het volgende:
Pauper opiniepanelPechtold was duidelijk de beste.
Ok dat moet je misschien niet hardop zeggen maar ik vind dat partijen de PVV best uit mogen sluitenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Pechtold begon sterk, maar op het einde dat hij weer heel kansloos partijen op voorhand uit gaat sluiten brak hem op.
Ik vind dat je niemand uit moet sluiten, je sluit namelijk een groot deel van de Nederlandse stemmers uit. PVV stemmers hebben net zoveel recht op vertegenwoordiging als D66 stemmers. Ik vind dat er met elke partij moet worden gesproken die voldoende zetels hebben voor een coalitie.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ok dat moet je misschien niet hardop zeggen maar ik vind dat partijen de PVV best uit mogen sluiten
Tja dit is naar mijn mening dan ook het gevaar van democratie, de paupers hebben ook een stem. Als deze zich verenigen bij een populistische partij kan dit gevaarlijk worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind dat je niemand uit moet sluiten, je sluit namelijk een groot deel van de Nederlandse stemmers uit. PVV stemmers hebben net zoveel recht op vertegenwoordiging als D66 stemmers. Ik vind dat er met elke partij moet worden gesproken die voldoende zetels hebben voor een coalitie.
Ach je hebt in Nederland nog een 1e kamer en een door de coalitie moeten mensen toch compromis sluiten en zullen de echt extreme standpunten nooit in de praktijk worden gebracht.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tja dit is naar mijn mening dan ook het gevaar van democratie, de paupers hebben ook een stem. Als deze zich verenigen bij een populistische partij kan dit gevaarlijk worden.
Plus dat ze het ook gewoon publiekelijk durft om een Hitlervergelijking met Wilders te trekken. Echt hoe sad ben je danquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
Kant is zo iemand die heel hard gaat schreeuwen, en dan rennen mensen angstig weg en gaat ze nog harder schreeuwen
Plus, ze is om te kotsen zo lelijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
EN HENK EN ANJA ZIJN ER DE DUPE VAN TERWIJL DE HOGE HEREN LEKKER OP HET HAAGSE PLUCHE ZITTEN
Ze heeft het niet letterlijk gezegd dus het zou me niks verbazen als ze zich er later nog onderuit probeert te lullen ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat ze het ook gewoon publiekelijk durft om een Hitlervergelijking met Wilders te trekken. Echt hoe sad ben je dan
Beetje jammer dat ze haar eigen naam niet eens normaal uit kan spreken zonder te slissen, Halfemaquote:
quote:
dit ja en dansen kan ze ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben dus op Nederland 1 dat debat aan het kijken, maar Jezus wat is Agnes Kant een achterlijke kuthoer. Ze schreeuwt maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing. Sterf eens af ofzo.
Ik schrok een beetje van het filmpje.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
dit ja en dansen kan ze ook niet.
Ze doet wel een zieke radslagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van het filmpje.
JOEEEEHHOEEE JIPPIE WIJ ZIJN GEZELLIG, KOM MET ONS DANSENNNNNN
Ze heeft wel FMHB's aanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
Echt zo'n goedkope hoer.
[ afbeelding ]
Marijnissen zei niets zinnigs.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef InGebruik het volgende:
Eens eens eens.. Agnes Kant![]()
Met haar achterlijk gezwets en stompzinnige ideeën.
Sowieso die hele stink SP al, maar Marijnisse wist dan af en toe nog wat zinnigs te zeggen. Kant daarentegen.
Wie niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje bang van haar
Dat is ook te zien in de peilingenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie niet?
Ze is precies het tegenovergesteld van Jan Marijnissen.
Dat gaat nu eenmaal op voor alle linkse idioten. Geen argumenten maar wel achterlijk vanaf de zijlijn schreeuwen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben dus op Nederland 1 dat debat aan het kijken, maar Jezus wat is Agnes Kant een achterlijke kuthoer. Ze schreeuwt maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing. Sterf eens af ofzo.
Klopt. Ze liften gewoon mee door zich af te zetten tegen een andere partij. Hoe triest kan je zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef boekenworm het volgende:
D66 kan er anders ook aardig was van. Volgens mij heeft die partij letterlijk geen enkel idee bedacht, het is voornamelijk een partij die reageert.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
QFT.
Die blijft tenminste netjes, zonder schuim in de mondhoeken.
Voor zover je netjes kan blijven zonder argumenten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
QFT.
Die blijft tenminste netjes, zonder schuim in de mondhoeken.
You are better off without an argument...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor zover je netjes kan blijven zonder argumenten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan me best indenken als je met zinnige zooi komt, en niemand luistert en ze blijven maar op de boeven Pvda/Cda/Vvd stemmen. Dat je denkt: HALLLOOO IS DAAR NOG IEMAND? /agnes
Hij wist dattie er niet goed voor stond. En terecht.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef Splutje het volgende:
Ik heb medelijden met Pieter van Geel, hij kijkt zo zielig als ie uitgeluld wordt
Jammer. Had graag gezien dat ze de SP fataal de kop om had gedraaid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, alle gekheid op een stokje. Agnes is intussen opgestapt
Wow, dat had ik niet van haar verwacht....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Kant ziet af van lijsttrekkerschap AMSTERDAM -
Agnes Kant legt het fractievoorzitterschap van de SP neer en ziet af van het lijsttrekkerschap van haar partij voor de komende verkiezingen op 9 juni. Kant heeft dat donderdagmiddag na beraad in haar fractie bekendgemaakt. Ze wil niet op de nieuwe kandidatenlijst staan en zal daarom de politiek verlaten.
Ze is tot die besluiten gekomen na de slechte resultaten woensdag bij de gemeenteraadsverkiezingen voor haar partij en de lage stand in de peiling voor de Tweede Kamerverkiezingen. In een peiling woensdag kwam de SP uit op elf zetels, een verlies van veertien in vergelijking met het huidige zetelaantal.
„Ik ben trots en dankbaar voor twintig jaar werk met hart en ziel”, aldus Kant. Ze voelde nog voldoende vertrouwen, maar de slechte resultaten werden volgens haar gekoppeld aan haar optreden als boegbeeld van de SP. Die koppeling zou de SP-campagne volgens haar kunnen schaden, waardoor ze in het belang van de partij zegt terug te treden.
Op de partijbijeenkomst van de SP gisterenavond zei Kant nog dat haar positie niet ter discussie stond. „De druk komt van buiten, niet van binnen. SP'ers dragen mij op handen.” Ze wees erop dat de partij er vooral last van heeft dat mensen niet meer naar de stembus gaan. „Dat vertegenwoordigt de helft van ons verlies.”
TS is hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders: 'het is vandaag maandag'quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar dit is wel heel kinderachtig
TS heeft haar gedemoniseerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef PLemmiwinks het volgende:
[..]
TS is hier verantwoordelijk voor.
Celebration time, come on!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet van haar verwacht....
Telegraaf:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef PLemmiwinks het volgende:
[..]
TS is hier verantwoordelijk voor.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |