Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
Doet Geert ook mee? Ik heb zin om even te lachen.
Sowieso publiek bij een debat slaat nergens op.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Die linkse boeroepers in de zaal trouwens
Kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Jup. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar dit is wel heel kinderachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Splutje het volgende:
Waarom? Omdat hij iets verkondigt waar je het niet mee eens bent? Nogal zwak, denk je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef J.Herrer het volgende:
Dat Bos daar zo rustig kan blijven staan ookIk had die man allang gemept
Pechtold begon sterk, maar op het einde dat hij weer heel kansloos partijen op voorhand uit gaat sluiten brak hem op.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Splutje het volgende:
Pauper opiniepanelPechtold was duidelijk de beste.
Ok dat moet je misschien niet hardop zeggen maar ik vind dat partijen de PVV best uit mogen sluitenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Pechtold begon sterk, maar op het einde dat hij weer heel kansloos partijen op voorhand uit gaat sluiten brak hem op.
Ik vind dat je niemand uit moet sluiten, je sluit namelijk een groot deel van de Nederlandse stemmers uit. PVV stemmers hebben net zoveel recht op vertegenwoordiging als D66 stemmers. Ik vind dat er met elke partij moet worden gesproken die voldoende zetels hebben voor een coalitie.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ok dat moet je misschien niet hardop zeggen maar ik vind dat partijen de PVV best uit mogen sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |