abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78713991
Waarom zegt Agnes kant Gebeurt (duidelijke meet een R) Gebeuht en woord (duidelijk met een R) Wooht (en dan doet ze die woorden heel hood)

Klacht: Agnes kant die haar boerenaccent camoufleert met een zeer irritant ABN- probeersel.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:22:23 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78714030
Ze liep net weer af als een kookwekker.
Sorry, maar ik mag haar niet als persoon...
pi_78714096
Ik vond jan marijnissen een dikke faalhaas, maar waar ze daarnaa mee op de proppen zijn gekomen

Dikke faalbazen daar bij de SP, zelfs wilders heeft meer Charisma.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:25:00 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_78715819
hahahaha. Ik heb smakelijk gelachen. Constante verwijzingen naar links-rechts terwijl men er juist samen uit moet gaan komen.
We staan niet op de vismarkt.

Pechtold: 'Mevrouw Kant, Mevrouw Kant.. Rustig maar, rustig maar...'.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_78715910
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

Klacht: Agnes kant die haar boerenaccent camoufleert met een zeer irritant ABN- probeersel.
Boeren aan de macht!
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:54:06 #6
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78716360
Agnes houdt het straat jwt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 4 maart 2010 @ 04:17:32 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78717070
Ik vind t wel geil. Ik zou haar geven
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78717076
Marijnissen wat geweldig en zelfs MP waardig, maar Agnes Kant maakt alles kapot wat JM heeft opgebouwd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78717085
Het zit haar allemaal niet zo mee.. Haar boerse accent, het feit dat ze al snel wat hysterisch en schreeuwerig overkomt. Zeker wanneer je veel op TV bent en deelneemt aan debatten werkt dat tegen je.

Ze is verder geen verkeerde vrouw. Je zou haar gerust met een snoepkraam naar diverse markten kunnen sturen of lichte administratieve taken (geen stress voor Agnes!) laten uitvoeren, maar als FV is ze gewoon wat minder geschikt.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78717091
Ze wordt nu al uitgelachen tijdens een debat op TV. Dat is toch echt wel het moment dat je moet ingrijpen. Marijnissen moet echt (tijdelijk) terug komen. Als ze Kant door laten gaan, is er straks niets over van de SP.
pi_78717093
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:44 schreef scanman1 het volgende:
Ze wordt nu al uitgelachen tijdens een debat op TV. Dat is toch echt wel het moment dat je moet ingrijpen. Marijnissen moet echt (tijdelijk) terug komen. Als ze Kant door laten gaan, is er straks niets over van de SP.
En toch vind ik het totaal niet bij Marijnissen en de SP passen om een dergelijke maatregel te (willen) nemen. Je hebt natuurlijk verder binnen de SP met een vrij naief clubje mensen van doen en ze bekijken dit ongetwijfeld vanuit het oogpunt "Agnes is ook pas net begonnen.. het heeft ff tijd nodig!"
pi_78717099
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En toch vind ik het totaal niet bij Marijnissen en de SP passen om een dergelijke maatregel te (willen) nemen. Je hebt natuurlijk verder binnen de SP met een vrij naief clubje mensen van doen en ze bekijken dit ongetwijfeld vanuit het oogpunt "Agnes is ook pas net begonnen.. het heeft ff tijd nodig!"
Jij noemt het naief, ik noem het vernieuwend. Naief zijn de rechtse partijen. Zij denken dit land op orde te kunnen krijgen zonder te denken aan de mensen die het heel zwaar hebben. De SP en GL zien het veel beter en begrijpen dat je de mensen die nauwelijks weten wat je met zoveel geld moet doen, moet laten meebetalen om de mensen die het enorm zwaar hebben ook een beetje een redelijk bestaan te geven. De SP en GL zijn de twee partijen die het goed hebben begrepen. De enige partijen die goed nadenken.
pi_78717158
Ja ze is inderdaad af en toe net zo'n fluitketel. Denk niet dat ze het ook helemaal aan kan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_78717188
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Waarom zegt Agnes kant Gebeurt (duidelijke meet een R) Gebeuht en woord (duidelijk met een R) Wooht (en dan doet ze die woorden heel hood)

Klacht: Agnes kant die haar boerenaccent camoufleert met een zeer irritant [/b]ABN- probeersel.[/b]

• Hoofdletter midden in een zin.
  • Meet zal 'met' zijn.
  • Hood?
  • ABN-probeersel (= zonder spatie)
  • Daarnaa

En TS klaagt dan over het Nederlands van een ander. Ik weet niet wie hier de ' dikke faalbaas' is hoor?
  •   donderdag 4 maart 2010 @ 15:26:23 #15
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_78732792
    Ik kan me best indenken als je met zinnige zooi komt, en niemand luistert en ze blijven maar op de boeven Pvda/Cda/Vvd stemmen. Dat je denkt: HALLLOOO IS DAAR NOG IEMAND? /agnes
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      donderdag 4 maart 2010 @ 15:29:07 #16
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_78732955
    Het nieuwe SP-blaadje is uit:

De Agnes K(r)ant.

Uh-hum. Excuus.
    pi_78733091
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef OeJ het volgende:
    Het nieuwe SP-blaadje is uit:

De Agnes K(r)ant.

Uh-hum. Excuus.
    De nieuwe SP-slogan was gisteravond voor het eerst te horen op de partijbijeenkomst:

Agnes (aan de) Kant!
    pi_78733209
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

De nieuwe SP-slogan was gisteravond voor het eerst te horen op de partijbijeenkomst:

Agnes (aan de) Kant!
    Wouter Bos sprak (tegen Balkenende): "Lieverd, je verhaal raakt Kant noch wal."
    pi_78733276
    Agnes zoekt, na de SP te hebben verlaten, nieuwe hobby.
    - Wat is het geworden dan?

Kantklossen.

Te slecht gewoon.
    pi_78733323
    In Politiek Den Haag spraken ze al van:

"Je loopt de Kantjes er vanaf, missy."
    pi_78733403
    Kant-en-klaarmaaltijden. Gewoon bij Albert Heijn.

Ok, nou houd ik echt op.
    pi_78733497
    De slotwoorden waren gister echter voor Jan Marijnissen: "Geen rozen zonder doornen; iedereen heeft zo z'n slechte Kanten".
    pi_78734536
    Agnes is een hoer, me oude buurman vertelde me laatst dat verhaal.
    Roken is lekker
    pi_78734670
    Roken is lekker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')