Beetje jammer dat ze haar eigen naam niet eens normaal uit kan spreken zonder te slissen, Halfemaquote:
quote:
dit ja en dansen kan ze ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben dus op Nederland 1 dat debat aan het kijken, maar Jezus wat is Agnes Kant een achterlijke kuthoer. Ze schreeuwt maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing. Sterf eens af ofzo.
Ik schrok een beetje van het filmpje.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
dit ja en dansen kan ze ook niet.
Ze doet wel een zieke radslagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van het filmpje.
JOEEEEHHOEEE JIPPIE WIJ ZIJN GEZELLIG, KOM MET ONS DANSENNNNNN
Ze heeft wel FMHB's aanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
Echt zo'n goedkope hoer.
[ afbeelding ]
Marijnissen zei niets zinnigs.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef InGebruik het volgende:
Eens eens eens.. Agnes Kant![]()
Met haar achterlijk gezwets en stompzinnige ideeën.
Sowieso die hele stink SP al, maar Marijnisse wist dan af en toe nog wat zinnigs te zeggen. Kant daarentegen.
Wie niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje bang van haar
Dat is ook te zien in de peilingenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie niet?
Ze is precies het tegenovergesteld van Jan Marijnissen.
Dat gaat nu eenmaal op voor alle linkse idioten. Geen argumenten maar wel achterlijk vanaf de zijlijn schreeuwen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben dus op Nederland 1 dat debat aan het kijken, maar Jezus wat is Agnes Kant een achterlijke kuthoer. Ze schreeuwt maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing. Sterf eens af ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |