Tja dit is naar mijn mening dan ook het gevaar van democratie, de paupers hebben ook een stem. Als deze zich verenigen bij een populistische partij kan dit gevaarlijk worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind dat je niemand uit moet sluiten, je sluit namelijk een groot deel van de Nederlandse stemmers uit. PVV stemmers hebben net zoveel recht op vertegenwoordiging als D66 stemmers. Ik vind dat er met elke partij moet worden gesproken die voldoende zetels hebben voor een coalitie.
Ach je hebt in Nederland nog een 1e kamer en een door de coalitie moeten mensen toch compromis sluiten en zullen de echt extreme standpunten nooit in de praktijk worden gebracht.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tja dit is naar mijn mening dan ook het gevaar van democratie, de paupers hebben ook een stem. Als deze zich verenigen bij een populistische partij kan dit gevaarlijk worden.
Plus dat ze het ook gewoon publiekelijk durft om een Hitlervergelijking met Wilders te trekken. Echt hoe sad ben je danquote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
Kant is zo iemand die heel hard gaat schreeuwen, en dan rennen mensen angstig weg en gaat ze nog harder schreeuwen
Plus, ze is om te kotsen zo lelijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
EN HENK EN ANJA ZIJN ER DE DUPE VAN TERWIJL DE HOGE HEREN LEKKER OP HET HAAGSE PLUCHE ZITTEN
Ze heeft het niet letterlijk gezegd dus het zou me niks verbazen als ze zich er later nog onderuit probeert te lullen ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat ze het ook gewoon publiekelijk durft om een Hitlervergelijking met Wilders te trekken. Echt hoe sad ben je dan
Beetje jammer dat ze haar eigen naam niet eens normaal uit kan spreken zonder te slissen, Halfemaquote:
quote:
dit ja en dansen kan ze ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben dus op Nederland 1 dat debat aan het kijken, maar Jezus wat is Agnes Kant een achterlijke kuthoer. Ze schreeuwt maar wat zonder fatsoenlijke onderbouwing. Sterf eens af ofzo.
Ik schrok een beetje van het filmpje.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
dit ja en dansen kan ze ook niet.
Ze doet wel een zieke radslagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van het filmpje.
JOEEEEHHOEEE JIPPIE WIJ ZIJN GEZELLIG, KOM MET ONS DANSENNNNNN
Ze heeft wel FMHB's aanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef AardbeefMachine het volgende:
Echt zo'n goedkope hoer.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |