abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_78596171
Hier weer verder over de F1-manager 2010. Vorig topic: De FOK!f1manager 2010

En we zijn live!

FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd!


Kijk snel verder op:

http://managers.fok.nl/f1/f1-2010
quote:
Hij is er weer: de (vernieuwde) FOK! Formule 1-manager!

Weer als vanouds met een team van twee coureurs, een chassis en een motor. Daarmee kun je punten halen voor de plek waarop die onderdelen in het echt zijn geëindigd. Voor die punten krijg je geld, waarmee je je team weer kunt verbeteren.

We hebben dit jaar echter een nieuwe feature: de onderdelen gaan variëren in waarde, al naar gelang ze beter of slechter gepresteerd hebben in een raceweekend! Als een onderdeel veel punten heeft gehaald, gaat het in waarde omhoog en wordt het lastiger dit onderdeel aan te kopen. Maar blijft een onderdeel onder het aantal van 60 punten in één raceweekend, dan wordt het goedkoper. Wel zit er een maximum en minimum aan de waarde.

Kun je niet wachten om aan de FOK! Formule 1-manager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! De eerste ronde begint op vrijdag 12 maart 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Kijk gauw verder bij de speluitleg of de puntentelling, en als je nog andere vragen hebt, kun je terecht bij de FAQ.

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de Formule 1-manager 2010 van FOK!



Nog een paar opmerkingen vooraf:

Het zal je vast opvallen, maar in je teammanagementpagina staat een veld waar de banden nog genoemd worden. Die doen uiteraard niet mee en hoef je niet te vullen. Er komt zo snel mogelijk een goed veld voor in de plaats.

Verder ben je wellicht gewend vanuit de FOK! Voetbalmanager dat er plaatjes getoond worden als je een onderdeel selecteert, maar hier (nog) niet. Dat zal ook zo snel mogelijk ingevuld worden, dus wees niet verbaasd als er ineens een plaatje verschijnt bij een onderdeel dat er eerst nog geen had. Het zal een voor een in de code worden ingevuld.

Omdat het ontbreken van plaatjes geen belemmering vormt voor het gebruik van de FOK! Formule 1-manager wilden we niet langer wachten met de lancering!

Update 3 maart:

Zoals je gemerkt hebt is de Formule 1-manager enkele dagen niet te bereiken geweest. Er bleek een probleem te zijn met de prijzen van de onderdelen. Dit is nu opgelost, maar heeft als consequentie dat iedereen zich opnieuw in moet gaan schrijven.

In het spelconcept zijn ook enkele wijzigingen aangebracht, want je krijgt nu als tegemoetkoming voor de verwachte moeilijkheden met het stijgen en dalen van de waarde van onderdelen een hoger budget om je team samen te stellen, namelijk 150 miljoen euro. Daarnaast krijg je per punt dat je met je team behaalt nu 19.000 euro, zodat je sneller een beter team samen kunt gaan stellen.

We wensen je veel plezier met de Formule 1-manager 2010 van FOK!


[ Bericht 43% gewijzigd door Peterselieman op 03-03-2010 12:23:31 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 16:44:25 #2
18653 crew  D.
pi_78596346
Nieuw topic?

Nu nog de nieuwe manager
  maandag 1 maart 2010 @ 16:45:23 #3
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_78596392
Ben benieuwd!
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_78596423
StefanGP lijkt me ook niet zo lastig. Nakajima en waarschijnlijk Villeneuve.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 maart 2010 @ 16:46:45 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78596459
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef vosss het volgende:
StefanGP lijkt me ook niet zo lastig. Nakajima en waarschijnlijk Villeneuve.
Mja, die staan in Bahrein nog niet op de grid
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78596481
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, die staan in Bahrein nog niet op de grid
Sally vroeg erom. Er zijn vast wel foto;s van hem te vinden waar je alleen het hoofd weg kan knippen zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78596787
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
HIer wat linkjes:

Virgin Launch pictures: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/03/virgin-racing-launch-vr-01/

En de coureurs (niet in overall, maar met een Virgin jas): http://www.virginstore.co(...)ssi-and-timo-glock-1
Ai... Dat zijn pics met copyright van F1 Fanatic, of niet? Kan het niet expliciet vinden.

Ik denk dat ik met die andere wel wat kan

Edit: ik zie ook losse pics van de coureurs Lucas di Grassi en Timo Glock op F1 Fanatic, maar zie niet iets over copyrights.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 01-03-2010 17:00:55 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 1 maart 2010 @ 17:03:21 #8
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78597207
Tvp.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78598144
En dan ook hier nog even een sneak peak van gebruikte plaatjes:




Mercedes Grand Prix, coureurs:


Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 1 maart 2010 @ 17:31:43 #10
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78598327
Dat achterwiel is niet rond .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78600367
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef Zeroku het volgende:
Dat achterwiel is niet rond .
Dat is nou het enige plaatje dat niet vervangen is sinds de oplevering: die rare bolide

Wellicht wordt dat nog dit seizoen aangepast, en anders zeker volgend jaar


Edit: Het is volgens mij wel rond. Het is de schaduw die vertekent
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 1 maart 2010 @ 18:32:10 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78600806
Leuk hoor!
The truth was in here.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:46:38 #13
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78601400
is het al online??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_78603752
doet ie het al ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:10:10 #15
194695 franklop
Fran knock
pi_78606368
Geduld is een schone zaak mensen, na anderhalf jaar ofzo kunnen die paar uurtjes er toch ook nog wel bij?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78608825
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef franklop het volgende:
Geduld is een schone zaak mensen, na anderhalf jaar ofzo kunnen die paar uurtjes er toch ook nog wel bij?
Nog 3 uur en 2 minuten dan zit 1 maart er al weer op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78608980
Ja, de teksten van de info-pagina's bleken allemaal foute links te bevatten naar oude (test)managers

De plaatjes gaan we later toevoegen, hebben we besloten.

Dus nog eventjes geduld!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78610030
Nog eventjes geduld hoe eventjes? Lukt het vanavond nog?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78610558
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef vosss het volgende:
Nog eventjes geduld hoe eventjes? Lukt het vanavond nog?
Daar ga ik wel vanuit, al is het eerdere tijdstip dat ik in m'n hoofd had al voorbij...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78610671
Ik ga vooralsnog nergens meer van uit met die F1 manager van jullie

Trek het je niet aan overigens. Al komt ie pas 1 minuut voor de start van Bahrein, dan nog zal ik meedoen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:34:10 #21
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78611022
Binnen 2,5 uur....
(slechte tvp)
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 1 maart 2010 @ 21:38:20 #22
194695 franklop
Fran knock
pi_78611243
Hmm het kan sneller komen dan je denkt....
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78613895
Jaja, als het goed is kloppen alle teksten nu!

http://managers.fok.nl/f1/f1-2010
quote:
Hij is er weer: de (vernieuwde) FOK! Formule 1-manager!

Weer als vanouds met een team van twee coureurs, een chassis en een motor. Daarmee kun je punten halen voor de plek waarop die onderdelen in het echt zijn geëindigd. Voor die punten krijg je geld, waarmee je je team weer kunt verbeteren.

We hebben dit jaar echter een nieuwe feature: de onderdelen gaan variëren in waarde, al naar gelang ze beter of slechter gepresteerd hebben in een raceweekend! Als een onderdeel veel punten heeft gehaald, gaat het in waarde omhoog. Maar blijft een onderdeel onder het aantal van 60 punten in één raceweekend, dan wordt het goedkoper. Wel zit er een maximum en minimum aan de waarde.

Kun je niet wachten om aan de FOK! Formule 1-manager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! De eerste ronde begint op vrijdag 12 maart 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Kijk gauw verder bij de speluitleg of de puntentelling, en als je nog andere vragen hebt, kun je terecht bij de FAQ.

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de Formule 1-manager 2010 van FOK!



Nog een paar opmerkingen vooraf:

Het zal je vast opvallen, maar in je teammanagementpagina staat een veld waar de banden nog genoemd worden. Die doen uiteraard niet mee en hoef je niet te vullen. Er komt zo snel mogelijk een goed veld voor in de plaats.

Verder ben je wellicht gewend vanuit de FOK! Voetbalmanager dat er plaatjes getoond worden als je een onderdeel selecteert, maar hier (nog) niet. Dat zal ook zo snel mogelijk ingevuld worden, dus wees niet verbaasd als er ineens een plaatje verschijnt bij een onderdeel dat er eerst nog geen had. Het zal een voor een in de code worden ingevuld.

Omdat het ontbreken van plaatjes geen belemmering vormt voor het gebruik van de FOK! Formule 1-manager wilden we niet langer wachten met de lancering!


[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 01-03-2010 23:19:25 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 22:45:01 #24
18653 crew  D.
pi_78615737
Yeah
pi_78621398
OMGOMGOMG IK KWAM KLAAR IK GA SNEL AANMELDEN BEDANKT SALLY EN IEDEREEN DIE MEE HEEFT GEHOLPEN OMG WAT EEN LEKKER ORGASME
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621406
Sorry, ik liet me even gaan

Ik ga me aanmelden, thanks voor de manager en ik wil alvast iedereen succes wensen die mee gaat doen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621434
Voor mij gevoel moet het totale budget verhoogd worden. Het totale budget bedraagt 140 miljoen.
Het goedkoopste chassis is 27 miljoen( US F1 doet zeer waarschijnlijk niet mee)
De goedkoopste motor is 27 miljoen
de twee goedkoopste coureurs zijn 27 en 29 miljoen
Je komt dan op een totaal van 110 miljoen

Je hebt dan nog maar 30 miljoen over om je team te versterken. Met de opties kun je dan een onderdeel met een middenmotor kiezen.Gezien dat de goede onderdelen gaan stijgen en de slechte onderdelen gaan dalen, gaat het denk ik erg lastig worden om je team te gaan versterken in de komende races. Gezien de tests kunnen de nieuwe teams nog niet meekomen met het bestaande veld, dus zullen deze gaan dalen. Ben er bang voor dat er een te grote kloof gaat omstaan. Met het gevolg dat het bijna onmogelijk is naarmate de races vorderen, betere teams te gaan vormen. Daardoor zullen de punten van de verschillende deelnemers ook weinig verschillen met als gevolg veel gedeelde plaatsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Assenaar op 02-03-2010 01:17:57 ]
pi_78621544
Het budget is wel erg laag of de prijzen erg hoog in mijn optiek

Als ik bv Nico Hulkenberg koop (nieuwkomer in de F1) en de motor van Virgin (ook nieuwkomer) en het chassis van Virgin dan heb ik al niet meer genoeg geld voor een tweede coureur!?!?!

WTF!?

Wat moet ik dan? Senna, Rubens, Lotus chassis en motor van Virgin?

=edit=
Wat Assenaar zegt dus.

Je kan amper of 1 middenmotor, of 1 middenchassis, of 1 middencoureur kopen en dan heb je nog maar net genoeg geld over om lotus/virgin/campos zooi te kopen en die gaan alleen maar goedkoper worden want die pakkern toch geen punten.

Hoe goed is over het beginbudget nagedacht als ik vragen mag?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621591
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:09 schreef Assenaar het volgende:
Voor mij gevoel moet het totale budget verhoogd worden. Het totale budget bedraagt 140 miljoen.
Het goedkoopste chassis is 27 miljoen( US F1 doet zeer waarschijnlijk niet mee)
De goedkoopste motor is 27 miljoen
de twee goedkoopste coureurs zijn 27 en 29 miljoen
Je komt dan op een totaal van 110 miljoen

Je hebt dan nog maar 30 miljoen over om je team te versterken. Met de opties kun je dan een onderdeel met een middenmotor kiezen.Gezien dat de goede onderdelen gaan stijgen en de slechte onderdelen gaan dalen, gaat denk erg lastig worden om je team te gaan versterken in de komende races. Gezien de test kunnen de nieuwe teams nog niet meekomen met het bestaande veld, dus zullen deze gaan dalen. Ben er bang voor dat er te grote kloof gaat omstaan. Met het gevolg dat het bijna onmogelijk is naarmate de races vorderen betere teams te gaan vormen. Daardoor zullen de punten van de verschillende deelnemers ook weinig verschillen met als gevolg veel gedeelde plaatsen.
Helaas is US F1 op inactief gezet omdat die voorlopig niet deelneemt (die is nu rood) en dat was het goedkoopste team. We kunnen nu niets meer veranderen aan de prijzen van onderdelen.

Maar 140 miljoen is gebaseerd op de budgetten die we eerst hadden, omdat we ook in de dezelfde prijsrange van toen gebleven zijn.

En je zult in het begin genoegen moeten nemen met een paar goedkopere onderdelen en wat creatief moeten gokken met een middenmotor. We willen het jullie niet meer zo gemakkelijk maken als in 2008, toen je al direct van je startbudget Lewis Hamilton kon kopen

Mocht in de loop van het spel blijken dat het verloopt zoals je voorspeld, dan *zouden* we *heel eventueel* kunnen kijken naar *een* oplossing. En het in ieder geval meenemen naar volgend seizoen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78621610
Leuk Sally, maar die oplossing komt er dus dit jaar neit meer, je geeft zelf ook al aan dat niets meer aangepast kan worden.

Ik zal er morgen nog eens nuchter naar kijken, maar zoals ik het nu zie gaat Assenaar gelijk krijgen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621622
Overigens is het stijgen en dalen van de onderdelen gebonden aan een maximum van + of - 20 %.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78621638
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:21 schreef vosss het volgende:
Leuk Sally, maar die oplossing komt er dus dit jaar neit meer, je geeft zelf ook al aan dat niets meer aangepast kan worden.

Ik zal er morgen nog eens nuchter naar kijken, maar zoals ik het nu zie gaat Assenaar gelijk krijgen
De coureurs/chassis/motorprijzen kunnen nu niet meer aangepast worden omdat mensen al onderdelen gekocht hebben. Dat is gebeurd in de test van de voetbalmanager maar dat gaf negatieve budgetten. Dus dat is uit den boze nu.

Een eventuele oplossing zou kunnen, ik zeg kunnen, zijn dat deelnemers budget erbij krijgen.


Maar we zullen zien hoe het gaat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78621686
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:17 schreef vosss het volgende:
Het budget is wel erg laag of de prijzen erg hoog in mijn optiek


Hoe goed is over het beginbudget nagedacht als ik vragen mag?
Zie mijn antwoord op Assenaar.

En nu ga ik echt slapen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78621731
Nouja, ik denk (en sorry dat ik het zeg) dat het al weer grof kut gaat worden.

Van Campos is bv ook nog maar de vraag of die er daadwerkelijk staan.
Als ik alles het goedkoopst koop dan kan ik het volgende doen:

Motor: Lotus
Chassis: Lotus
Coureur1: Di Grassi

Dat zijn er sowieso al 3 die OP ZEKER geen, ik herhaal GEEN punten gaan pakken.
En dan heb je nog maar geld genoeg over voor Hulkenberg en die moet zich ook nog maar eens bewijzen in de F1.

Dit budget is niet of niet goed over nagedacht als je het mij vraagt.
Zo kan je toch nooit een fatsoenlijk team krijgen. Dingen die punten scoren worden duurder dus die krijg je met dit team als voorbeeld nooit bij elkaar of de complete top10 moet zich finaal op een hoop rijden zodat Hulkenberg op het podium staat met misschien nog een Lotus in de punten als ie niet al op 2 ronden achterstand staat en een Virgin in de punten als er geen vleugels afbreken.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621738
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:27 schreef Sally het volgende:
En nu ga ik echt slapen
slaap lekker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621790
En waar zijn die prijzen op gebaseerd? Waarom is Kubica zo duur? Die Renault rijd geen deuk in een pakje boter dit jaar!?!??!

In de testen is Williams, Torro Rosso, Force India en Sauber volgens mij regelmatig (zoniet elke keer) sneller geweest dan de Renault>?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78621795
Misschien ben ik ook wel weer aan het zeiken óm te zeiken. Ik kijk morgen nog wel eens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78623217
Mogguh , imo zijn de prijzen ook wat hoog dan wel het budget een miljoen of 5 a 10 te laag.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78623267
Overigens wel top dat het op 1 maart al live is!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:54:38 #40
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78623283
De manager is online
Ziet er leuk uit hoor

Budget is misschien wat laag, maar volgens mij is dat toch gebruikelijk bij de fok!-manager?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_78623295
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 07:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
De manager is online
Ziet er leuk uit hoor

Budget is misschien wat laag, maar volgens mij is dat toch gebruikelijk bij de fok!-manager?
Gebruikelijk misschien maar geen 1 echt knap onderdeel kunnen selecteren omdat je dan budget problemen krijgt ? En ik snap niet waarom campos zo hoog is ingeschaald.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:50:40 #42
194695 franklop
Fran knock
pi_78623966
zijn denk ik wat probleempjes met de prijzen, want die zijn bij sommige opeens anders dan gisteren het geval was (is gemeld)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 09:54:52 #43
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78625240
We hebben even de inschrijving gesloten, omdat er ondanks alle zorgvuldigheid een kleine bug is opgedoken. Naar verwachting kan de manager morgen weer los.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78625483
OK.... geld bugje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78625700
Ik heb gister met de juiste prijzen een team kunnen samenstellen van 2 lotuscoureurs, een lotus chassis en een Red Bull Racing (Renault) motor. Geen vetpot, maar het is te doen.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:15:08 #46
194695 franklop
Fran knock
pi_78625817
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb gister met de juiste prijzen een team kunnen samenstellen van 2 lotuscoureurs, een lotus chassis en een Red Bull Racing (Renault) motor. Geen vetpot, maar het is te doen.
Ik hou mijn team lekker geheim
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78625874
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik hou mijn team lekker geheim
Die van mij stond toch al op openbaar, dus men had het toch wel kunnen opzoeken
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:29:32 #48
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78628735
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben even de inschrijving gesloten, omdat er ondanks alle zorgvuldigheid een kleine bug is opgedoken. Naar verwachting kan de manager morgen weer los.
Had mijn melding nog wat van waarde dan?
Ik zie dit topic nu pas (excuses voor de post in het F1 nieuwtjes topic)

Heb overigens een schitterend team samen kunnen stellen.
Twee coureurs uit de top10 allround van de laatste test in Barça.
En geen chassis of motor hoeven kiezen van een nieuwkomer
- Nu hoop ik alleen wel dat ik het kan behouden, ik hield zelfs wat budget over-
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 11:44:45 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78629391
We gaan proberen iedereen gelijke kansen te geven, dus dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk opnieuw een team samen moet gaan stellen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78629566
Vervallen TeamNamen enzo niet ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 11:50:53 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78629669
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
Vervallen TeamNamen enzo niet ?
We zijn aan het zoeken naar de meest uservriendelijke oplossing.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')