Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef jozef444 het volgende:
Hey een vraag wat interessant
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.
Lees tussen de regels zou ik zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
Jammer dat ondanks alle goede bedoelingen en het vele werk van verschillende mensen dit zo blijft lopen. Succes ermee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
De Formule 1-manager zal dit jaar niet zo vorm gegeven zijn als jullie gewend zijn. Er wordt op dit moment aan de definitieve manager gewerkt, echter het ontwikkelen ervan blijkt meer tijd te kosten dan gepland. Daarom willen we jullie een alternatief bieden. Hoe dat alternatief er uit komt te zien, krijgen jullie op een later tijdstip te horen/zien.
Ik zou niet te veel aannemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Giem het volgende:
Hey krijg ik nu extra budget in de begin fase, omdat ik vorig jaar gewonnen heb.. maar eigenlijk ook helemaal niks..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.
quote:
Is toch juist eerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doen ze in de WTCC, daar krijg je als winnaar straf gewicht.. Formule 1 krijgt Ferrari ook 60Miljoen extra.
Volgens mij zijn er juist devvers voor aangenomen. Waarschijnlijk kost het dus meer tijd om een compleet nieuwe manager te bouwen dan vooraf is ingecalculeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef 907 het volgende:
Misschien is het dan goed idee om een bericht op de FP te zetten dat jullie dev-ers zoeken? Op die manier zou je toch de F1 manager op tijd af kunnen hebben en hoef je niet te zoeken naar alternatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |