SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 01-03-2010 12:20:44 ]
Hij brengt het wel leuk, met grapjes enzo en alles.. Wel een tof collegequote:Op maandag 1 maart 2010 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
verteld?
Maar goed... kan me voorstellen dat het voor een docent ook een beetje saai wordt...
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Sander het volgende:
Ja, ik zit ook in een publieke ruimte, ik kijk wel uit
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Swine het volgende:
[..]
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?
Tja, het valt best mee, maar dat ligt natuurlijk aan je eigen dagindeling of je wel of niet kan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.
Dat ga je nog wel meer tegenkomenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug van college, ook ff boodschappen gedaant verschil in tandpasta bij de kruidvat en de appie is precies n euro, afzetters
ik vond 4.30 wel heel veel want ik wist dat ze altijd rond de 3 warenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat ga je nog wel meer tegenkomen
Nu je zelf voor je boodschappen moet betalen is het toch wel handig om op de prijzen te letten hè
Wrijf het maar inquote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef Dupje het volgende:
J
[..]
Jij slaapt ook steeds een gat in de dag
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merkquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik had het vandaag toevallig ook met tandpasta, van Prodent was 1,20, en die van aquafresh was 2,69, dat verschil vond ik toch wel belachelijk
Mja, zelfde dat pantene shampoo bij de action altijd een stuk goedkoper is (was) nu hebben ze de nivea er staan die ook weer een stuk goedkoper is..quote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merk
voor 30 cent heb je ongetwijfeld ook tandpasta
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veelquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merk
voor 30 cent heb je ongetwijfeld ook tandpasta
Bulk? Koop jij je tandpasta dan per pallet?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veel
Piecken? Bij de buren van de buren?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
theeveepee
secretaris had de ALV die gepland stond niet UIT de agenda gehaald waardoor ik voor niets mn college heb geskipped... dus ga ik zo maar boodschappen doen.
Vanavond naar Piecken om End of Semesterfeest te hosselen met diezelfde secretaris, dus ze mag me een biertje geven
Hoeveel tandpasta gebruik jij? Ik heb denk ik in de afgelopen anderhalf jaar misschien 2 tubes gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bulk? Koop jij je tandpasta dan per pallet?
Van die 5-packs enzo natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoeveel tandpasta gebruik jij? Ik heb denk ik in de afgelopen anderhalf jaar misschien 2 tubes gekocht![]()
En ja, ik poets 2x per dag mijn tanden
Was dat niet gisteren al?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders komen vanaaf langs, dus we zijn even een grote opruimactie aant houden
Jup, van de politie/KLPD/VHT kan ik nogal gefrustreerd raken.quote:
Wat voor tandpasta koop je? Met goudvlokjes erin?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond 4.30 wel heel veel want ik wist dat ze altijd rond de 3 waren
verder let ik nog steeds niet op prijzen hoor
Lekker mazzeltje dus!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
TVP![]()
Net de belastingaangifte gedaan, blijkt dat ik geen heffingskorting heb ingevuld voor deze baan. Ofwel ik heb een half jaar te veel betaald...Gelukkig krijg ik het terug
leuk bedrag.
En woensdag ga ik weer naar de collegeswiskundecursus van Avans, 15 woensdagen van 18 tot 21 u.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Oké ik ben net begonnen met Statistiek, maar ik heb mijn boek nog niet binnen.. Ik probeer het nu zonder boek, en dat lukt redelijk. Ik loop nu alleen tegen iets aan, omdat ik niet weet wat er in het bijbehorende hoofdstuk (conditionele kansen) staat.. Als iemand toevallig zin heeft ernaar te kijken?Dat is wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4k
5k
5k
.67 kans op 5k.
1k
2k
3k
4k
5k
.2 kans op 5k.
Enige is dat je dus even de missings moet verrekenen voor zover dat nog niet gedaan is.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Creatief rekenenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omdat ik af moest haken op hbo autotechniek doordat mijn wiskunde te slecht is. en voor een technische hbo opleiding heb je gewoon wiskunde heel erg nodig. ben er nog niet uit of ik werktuigbouwkunde, technische bedrijfskunde of industrieel ontwerp ga doen. die opleidingen trekken wel het meest.
en pakketbezorger is geen wereldbaanzonder diploma heb je grote kans op uitzichtloos saai werk
Ik zit nu te wachten tot mijn pizza shoarma klaar is :p had ik wel zin in + vandaag 4 euro fooi gehad.. kost ie ineens nog maar 1 euro
Ah zoquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omdat ik af moest haken op hbo autotechniek doordat mijn wiskunde te slecht is. en voor een technische hbo opleiding heb je gewoon wiskunde heel erg nodig. ben er nog niet uit of ik werktuigbouwkunde, technische bedrijfskunde of industrieel ontwerp ga doen. die opleidingen trekken wel het meest.
en pakketbezorger is geen wereldbaanzonder diploma heb je grote kans op uitzichtloos saai werk
Ik zit nu te wachten tot mijn pizza shoarma klaar is :p had ik wel zin in + vandaag 4 euro fooi gehad.. kost ie ineens nog maar 1 euro
En zo worden de gemeenteraadsverkiezingen stiekem gewoon semi-landelijke verkiezingenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef swarmahoer het volgende:
op eenvandaag is een debat bezig tussen de lijsttrekkers
Absoluut.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
zijn mensen zo dom dat ze er geen verschil tussen zien ?
Ah, dat ik dat onderscheid zelf niet heb aangevoeld!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toen was het meer verplaatsdag, nu was het echt opruimen
Ik vind hem al vervelend omdat ik me totaaaaaaaaaal niet in zijn standpunten kan vinden. Ofja, voornamelijk in de standpunten die maar enigszins iets met de Islam te maken hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Mikkie het volgende:
Wilders heeft gewoon een duidelijk standpunt en hij is heel scherp. Ik zou het niet direct 'vervelend' noemen.
daar gaat het dus misquote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat ik dat onderscheid zelf niet heb aangevoeld!
702 om precies te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef IrishBastard het volgende:
Briljant. Uitnodiging voor de mentorvoorbereidingsdag van de uni, zetten ze de emailadressen van alle mentoren van vorig jaar in de 'to' balk. Oftewel, een emailadresboek van 100+ adressen. Beetje slordig
Ja missings had ik al meegerekend.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
4k
5k
5k
.67 kans op 5k.
1k
2k
3k
4k
5k
.2 kans op 5k.
Enige is dat je dus even de missings moet verrekenen voor zover dat nog niet gedaan is.
wat danquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Californium het volgende:
zo! ef de adminstratie gedaan! ik moet minder uitgeven!
ik koop teveel klerenquote:
Weekmenu's #4quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik koop teveel klerenEn ik moet minder geld uitgeven aan boodschappen. Ga te vaak naar de winkel en ook naar de winkel hier beneden en dat is veel te duur....
jepquote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klinkt als een vrouw, defenitely :p
Ik ken het, en doe het ook, maarquote:
Mijn nieuwe huis is een stuk verder van de supermarkt af, en ik moet 4 trappen op en af, dat maakt wel dat ik veel minder vaak lekkere dingen ga halen dan vroegerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het, en doe het ook, maarvind dat niet zo geslaagd dus doe ik 2/3 keer in week boodschappen. En daarnaast... ga ik nog wel eens lekkere dingen halen / drinken halen
huur is al megalaagquote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huis is een stuk verder van de supermarkt af, en ik moet 4 trappen op en af, dat maakt wel dat ik veel minder vaak lekkere dingen ga halen dan vroeger![]()
En de huur is lager, dus ik hou ineens bakken met geld over
Als ik boven een supermarkt zou wonen zou ik echt moddervet worden denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
huur is al megalaagdat scheelt.... En heb een lift en een 'supermarkt' op nog geen 30 meter hemelsbreed
En
vind het raar om verder dan 2/3 dagen te denken met eten in huis halen. Morgen eten we pasta met spinazie
en woensdag broodje hamburger
Dus daarom zit je te fokken?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
in piecken is het nu erg gezellig! als men zin heeft, komt vooral langs!![]()
Scheelt vast veel maar mên dat is saai. Ik vind het juist heerlijk dat ik per dag kan bepalen waar ik zin in heb en wat ik ga eten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als ik boven een supermarkt zou wonen zou ik echt moddervet worden denk ik![]()
Ik deed de weekmenu's vooral heel fanatiek toen ik elke dag van half 9 tot 5 op school zat, dan had ik niet echt meer tijd/zin om boodschappen te doen, dus haalde ik zondagavond alles voor de hele week in huis, dat scheelde écht veel geld
Hoezo is het saaier om vantevoren te weten wat je gaat eten? Je eet toch hetzelfde? En als je een dag ergens écht geen zin in hebt kun je het altijd nog een beetje omdraaien..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus daarom zit je te fokken?.
[..]
Scheelt vast veel maar mên dat is saai. Ik vind het juist heerlijk dat ik per dag kan bepalen waar ik zin in heb en wat ik ga eten.
Ik kan niet zo goed omgaan met die voorspelbaarheidquote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoezo is het saaier om vantevoren te weten wat je gaat eten? Je eet toch hetzelfde? En als je een dag ergens écht geen zin in hebt kun je het altijd nog een beetje omdraaien..
* boksquote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed omgaan met die voorspelbaarheid. Ik ben meestal impulsief in waar ik zin in heb. Laatst heb ik ook op zaterdag boodschappen gedaan. Had ik toen heel erg zin in iets maar dat kon ik 's avonds toen niet eten. Vervolgens had ik er zondag, maandag en dinsdag geen zin in, en kon ik woensdag de ingrediënten weggooien
. Luxeprobleem, maar toch.
je bent ziekjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef royjn het volgende:
Zo ook weer wakker. Elk nadeel heeft zijn voordeel
Ken je die zoekbalk in Firefox, die de standaard startpagina is (deze)? Firefox verdient miljoenen met al die mensen die daar "www.fok.nl" in typen ipv dat in de URL balk te doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, domme vraag, maar naar aanleiding van dit:
Keuze internetbrowser na update Windows
Mijn vader had het er namelijk gister ook al over..
Maar wat kunnen die bedrijven aan internetbrowsers verdienen, het is allemaal gratis te downloaden enzo? ik zal wel hele simpele dingen over het hoofd zien maar goed
indeedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef royjn het volgende:
Klopt, het is de oma van een vriend van me.
Kleine moeite en hem en zijn familie te steunen
nvm, maar ze verdienen dus geld aan de zoekmachines, standaardstart pagina's enzo..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Ken je die zoekbalk in Firefox, die de standaard startpagina is (deze)? Firefox verdient miljoenen met al die mensen die daar "www.fok.nl" in typen ipv dat in de URL balk te doen.
Daar zijn gewoon sites voor hoor www.russianbride.comquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens frequent email verkeer met russen?
Grapjurkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon sites voor hoor www.russianbride.com
Hoef je niet zo moeilijk te doen met zelf dingen gaan vertalen
En dan ook nog inclusief Almelôôôh's accent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn moeder is ook zo'n held in Engels, dat was echt prachtig in New York
Ja, zeker weten, mijn moeder praat echt superplatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:17 schreef Swine het volgende:
[..]
En dan ook nog inclusief Almelôôôh's accent?
Yes, het is weer dinsdag! Series trekkenWas drie weken vakantie voor de drie series die ik kijk
Ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijnes zijn nu pas met break.. Volgende week begint gossip girl gelukkig weer, die had een break tot 7 maart vanaf november ofzo
Wauw... echt.... wauw....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik ben gilmore girls weer opnieuw aant kijken, omdat ik niet precies wist waar ik afgehaakt was..
Maar wel tof om alles zo weer te zien, echt geweldige serie was dat
Bijzonder wauw inderdaad, m'n beste, bijzonder wauw!quote:
Two and a half men, the big bang theory en how I met your motherquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, zeker weten, mijn moeder praat echt superplat
Welke series kijk je?
Dat laatste kan ik wel uitleggen, maar ik denk niet dat je dat ook echt wil wetenquote:
Onder je niveau hoor D_Kquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik wel uitleggen, maar ik denk niet dat je dat ook echt wil weten
Bij het soa-spreekuur
Je moeder? Ja, eigenlijk wel!quote:
Briljant, laatste 3 weken alle afleveringen gekekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Two and a half men, the big bang theory en how I met your mother
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef AMDB het volgende:
http://www.stomwijzer.nl
Voor de mensen die nog niet weten wat ze moeten stemmen morgen
Die cabines zijn wel erg fijn om in te zitten vond ik. Wel vaak bezet, of niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat het studeon.. Constant die piepjes van de printer en al dat getyp van iedereen..
Het is inderdaad echt superfijn weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef Swine het volgende:
Ik zit heerlijk met mijn ramen en balkondeur wagenwijd open lekker in de zon te typen en dingentjes te doen....Wat een lekker weertje
*pfiew*quote:Voor wie geldt de verplichte voorbereiding en aanwezigheid voor de werkgroepen niet?
De maatregel geldt niet voor recidivisten en niet voor deeltijdstudenten die ’s avonds onderwijs volgen.
Onder een recidivist wordt verstaan een student die zich in 2008/2009 of eerder voor werkgroeponderwijs voor een bepaald vak heeft ingeschreven. Studenten die gestart zijn met de studie in 2006 of eerder worden ook als recidivist beschouwd.
Ja die jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
die moet je reserveren als je die hokjes er achter bedoeld
Gemeenteraad mag je toch overal doen binnen je gemeente? Of zijn er geen locaties waar je voor beide zaken je stem uit kan brengen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt superfijn weer
Ik moet voor de gemeenteraad en voor de stadsdeelraad stemmen op 2 verschillende plekken, lekker handig?
Ja, dat staat er wel, maar ik vraag me af waarom ze me dan niet één locatie hebben gegeven? Ik zoek het nog wel even uit, ik hoor net dat ik morgen van 9 tot 5 bij de Arena moet werkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Gemeenteraad mag je toch overal doen binnen je gemeente? Of zijn er geen locaties waar je voor beide zaken je stem uit kan brengen?
mn plaatje werkte niet, tinypic had m verwijderdquote:
Dat is de dichtsbijzijnde die ze er op zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, dat staat er wel, maar ik vraag me af waarom ze me dan niet één locatie hebben gegeven? Ik zoek het nog wel even uit, ik hoor net dat ik morgen van 9 tot 5 bij de Arena moet werken![]()
Wat wilde je laten zien dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mn plaatje werkte niet, tinypic had m verwijderd
quote:
quote:
Ik weet het niet precies, Oranje moet tegen de VS spelen, en ik moest nog uren maken om mijn contributie voor de vereniging te betalen, ze zei dat ik niet buiten hoefde te staan, maar dat ik in het stadion stond, volgens mij iets met pers-mensen de goede kant opsturen ofzo, klonk wel primaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is de dichtsbijzijnde die ze er op zetten.
Waarbij ga je werken dan?
Jep in de hal van het radboud kan weer gestemd wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan je weer in het Radboud-stemmen of in de buurt van de uni? Swine?
Leuk manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, Oranje moet tegen de VS spelen, en ik moest nog uren maken om mijn contributie voor de vereniging te betalen, ze zei dat ik niet buiten hoefde te staan, maar dat ik in het stadion stond, volgens mij iets met pers-mensen de goede kant opsturen ofzo, klonk wel prima![]()
Vrijdag moet ik abonnementen verkopen op de HISWA
Beter dan dat ik in september 340 euro contributie had moeten betalen, nu hoefde ik maar 100quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Jep in de hal van het radboud kan weer gestemd worden
[..]
Leuk man
Dan ga ik daar wel even stemmen! Wie stemt er nog meer op Fascistisch Nijmegen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Jep in de hal van het radboud kan weer gestemd worden
[..]
Leuk man
Zo'n 35 euro per uur dus. Lekker verdiendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef Sander het volgende:
Vandaag goed geld verdiend met het installeren van een iMac. Erg sneu van Apple wel dat je nog niet eens een extra netwerkkabeltje bij een Time Capsule krijgt. Gelukkig had meneer er zelf nog ééntje liggen. Twee uur en tien minuten werk, 75,- euro rijker. Score!
P&W is alleen maar links tuig dat linkse hobby's wil subsidiëren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Waarom een debat zónder Wilders? Is dat z'n eigen keuze, of is dit een sneaky methode om hem buitenspel te zetten?
Hmmm daar heb ik ook zin in maar helaasch niet in huisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef royjn het volgende:
Zo straks aan mijn feel good b&j's beginnen
heb je je rijbewijs dan alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmmm daar heb ik ook zin in maar helaasch niet in huisMisschien zo maar naar de appie rijden
Er was aangekondigd dat dit een klotelente zou worden voor hooikoortspatiënten hè. Door de sneeuw, langdurige kou enzo, zouden polletjes massaal de lucht in gaan als het eenmaal zo ver is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben de mensen hier die hooikoorts ehbben er al last van? Ik heb weer een jeukende mondhoek en moet echt heel vaak niezen, en ook mijn ogen zijn een beetje droog, dus vroeg me af..
Beetje laatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
Debat zonder Wilders bij P&W om 23:05
ah, weer kijken dus
k moet wel om 12 uur al werken, das jammer
Burgerlijke mensen moeten vroeg naar bed hè?!quote:
Scherpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Puberpop lijkt mij? dat was toch altijd aant begin van de maand?
Zo'n ding heb ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
zo, nu hoef ik nooit meer op te staan om de printer aan te zetten of t geluid uit/aan te zetten, tenzij ik de afstandsbediening niet in de buurt heb
Nu alleen nog een walking fridge en je hoeft nooit meer van de bank af!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
zo, nu hoef ik nooit meer op te staan om de printer aan te zetten of t geluid uit/aan te zetten, tenzij ik de afstandsbediening niet in de buurt heb
Raar wief! Daar heb je een ding voor dat je met stemcommando's kan sturen en zo'n ding noemen ze vrouw!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nu alleen nog een walking fridge en je hoeft nooit meer van de bank af!
Heeft swarma al een vrouwtje dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raar wief! Daar heb je een ding voor dat je met stemcommando's kan sturen en zo'n ding noemen ze vrouw!
en het koffiezetapparaat/broodrooster dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook3 van die dingen op afstandbediening en dat voor maar 10 euro bij de Ikea. Vroeger was het koffiezetapparaat/broodrooster/lamp. Nu is het printer/tv (die kan niet echt uit alleen op standby)/lamp.
![]()
Mijn andere lampen kwam met een AB
nee, jij interessequote:
Koffiezetten als je de lamp aan wilde doen of broodroosteren als je eigenlijk koffie wilde hebben was niet zo'n feest. Vandaar dat ik dr maar wat anders op had aangesloten. Jammer alleen dat ze die dingen niet meer verkopen bij de ikea. Kostte een tientje en in de bouwmarkt zijn ze doorgaans duurder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en het koffiezetapparaat/broodrooster dan?
hahahhaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koffiezetten als je de lamp aan wilde doen of broodroosteren als je eigenlijk koffie wilde hebben was niet zo'n feest. Vandaar dat ik dr maar wat anders op had aangesloten. Jammer alleen dat ze die dingen niet meer verkopen bij de ikea. Kostte een tientje en in de bouwmarkt zijn ze doorgaans duurder.
Zo das best prijzig nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hahahhaje kon de knopjes niet uit elkaar houden
?
ik ben er idd wat meer aan kwijt, een dimmer kost 2 tientjes, een schakelaar 15
k kan er 16 kwijt op mn AB
Vloeibaar wasmiddelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
nog een vraag: waar bewaren jullie je waspoeder? ik heb van die arielblokjes die in folie zitten, dat zit in een doosje, maar alsnog is het een beetje penetrante lucht, ik vind t niet lekker![]()
gewoon een curverbakje ofzo? die luchtdicht af te sluiten is dus
vloeibaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
nog een vraag: waar bewaren jullie je waspoeder? ik heb van die arielblokjes die in folie zitten, dat zit in een doosje, maar alsnog is het een beetje penetrante lucht, ik vind t niet lekker![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raar wief! Daar heb je een ding voor dat je met stemcommando's kan sturen en zo'n ding noemen ze vrouw!
ook vloeibaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er al iemand geopperd om vloeibaar wasmiddel te gebruiken?
Niet goedkoop inderdaad. Bij de Blokker heb je die setjes ook. Kosten geloof ik om en nabij de twee tientjes. Daarvoor heb je drie schakelaars + de ab. Alleen dan heb je geen dimmer.quote:
Verleidelijk, jammer dat je zover weg woontquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, jij interesse? mag je af en toe n biertje zelf pakken, als je lief bent
Gewoon bakje ja, als je het niet aan kan (hier staat het gewoon in de badkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
Wacht maar, tot je de eerste OZBaanslag te verwerken krijgtquote:
de blokjes ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er al iemand geopperd om vloeibaar wasmiddel te gebruiken?
Deze week zelfs in de Bonus.
biert staat altijd koud, weet je tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Verleidelijk, jammer dat je zover weg woont
Misschien is het een tip om het wasbord te vervangen voor een wasmachine?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder beweerde gister, en huisgenoot hier was het ermee eens, dat poeder veel schoner wast.
ja anders moet je daar dus ook weer over na denkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind die blokjes wel echt iets voor jou swarma'Oh, das precies genoeg, super makkelijk'
Ik heb een balkon voor ik gok zo'n 40 krattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
biert staat altijd koud, weet je toch
(in beperkte mate geldig voor de rest van dit draadje, aangezien ik niet zóveel koud heb)
n halve krat standaard in de koeling leek me prima, dan zit het groentelaatje precies vol
dat krijgen we met zn allen niet op hier op n avondjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een balkon voor ik gok zo'n 40 kratten
ik vond er juist niets aan dat einde. Die ene vent spring van 3 hoog en heeft last van zn benen, maar nog is hij sneller dan Jack. En hij opent een deur en hoppaa daar staat een drukkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Heb je 24 gezien Mikkie, het einde is tof.
Alles bij elkaar op 30 a 40 graden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja anders moet je daar dus ook weer over na denkenik ben eerst ff bezig met het ''wat mag bij wat en hoe warm moet dat'' verhaaltje
Je moet eens per maand heet wassen anders krijg je bacterie groei in de trommel!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alles bij elkaar op 30 a 40 graden.
Opgelost.
Zal altijd student blijven
Maar sokken worden dan weer niet automatisch bolletjes in de machine, wat een wonderlijk apparaat is het ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
hmm, ik dacht dat mn moeder expres sommige boxershorts binnenstebuiten opvouwde, maar het blijkt gewoon al in de machine zelf binnenstebuitengekeerd te worden
Sokken verdwijnen altijd! Volgens mij eet dat ding stiekem sokken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar sokken worden dan weer niet automatisch bolletjes in de machine, wat een wonderlijk apparaat is het ook!
Je moet toch alles binnenstebuiten wassen? Dat is ook een regel (die ik eigenlijk een maand geleden ofzo toch maar afgeschaft heb omdat het me te veel werk werdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
hmm, ik dacht dat mn moeder expres sommige boxershorts binnenstebuiten opvouwde, maar het blijkt gewoon al in de machine zelf binnenstebuitengekeerd te worden
Dit is het eindequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik durf ook gewoon toe te geven dat ik m'n wasmiddel bij elkaar gezegel-plakt heb, ultiem burgerlijk. Maar scheelt wel geld.
En die bewering is gestoeld op welk bewijs...? Ik merk vooral dat m'n was nu ik al tijden Ariël gebruik veel frisser ruikt (en langer fris blijft) dan wanneer ik AH wasmiddel gebruik (dat wel een stuk goedkoper is).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder beweerde gister, en huisgenoot hier was het ermee eens, dat poeder veel schoner wast.
Niks moeilijks aan. Donker bij donker, licht bij licht. Bonte kleurtjes eventueel bij elkaar. Beddengoed en handdoeken kunnen makkelijk op 60 graden (en bij uitzondering een keer op 95 graden om echt alles eruit te wassen en je machine goed te laten spoelen), de rest van m'n kleding doe ik meestal op 40 graden. Waar je vooral mee moet uitkijken is wat je in de droger gooit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja anders moet je daar dus ook weer over na denkenik ben eerst ff bezig met het ''wat mag bij wat en hoe warm moet dat'' verhaaltje
Een echte vent heeft een aparte bierkoelkastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
biert staat altijd koud, weet je toch
(in beperkte mate geldig voor de rest van dit draadje, aangezien ik niet zóveel koud heb)
n halve krat standaard in de koeling leek me prima, dan zit het groentelaatje precies vol
Nope, dadelijk nog even voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 24 gezien Mikkie, het einde is tof.
Hoeveel % commissie vang je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Mikkie het volgende:
En die bewering is gestoeld op welk bewijs...? Ik merk vooral dat m'n was nu ik al tijden Ariël gebruik veel frisser ruikt (en langer fris blijft) dan wanneer ik AH wasmiddel gebruik (dat wel een stuk goedkoper is).
das verstandig als je iets net nieuws qua kleding hebt...maar na een paar keer wassen loop je daar geen risico meer mee....alleen spijkerbroeken kunne wel vervagen, maar persoonlijk heb ik daar geen probleem meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet toch alles binnenstebuiten wassen? Dat is ook een regel (die ik eigenlijk een maand geleden ofzo toch maar afgeschaft heb omdat het me te veel werk werd).
Ja! Die van mijn ouders eet ook alleen mijn sokken, niet die van de rest!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sokken verdwijnen altijd! Volgens mij eet dat ding stiekem sokken!
whehehehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Mikkie het volgende:
Zhe fack, we zijn allemaal burgerlijk. Het gaat over wasmiddel!![]()
haha, op mn oude kamer heb ik ook zo'n plekje nog in de kastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja! Die van mijn ouders eet ook alleen mijn sokken, niet die van de rest!
Bij ons op de plank in de waskamer staat een heel bakje vol met eenzame sokken van mij, allemaal prachtige kleurtjes, maar ze passen niet bij elkaar
Ach, met al die schrale stinkende klotestudenten hier (behalve bejaarde burgerlijke Piet die zich hier niet meer thuis voelt omdat 'ie te oud en te saai isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel % commissie vang je?
MOD, iemand loopt hier reclame te spammen!
Misschien passen jouw sokken wel bij mijn sokken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
haha, op mn oude kamer heb ik ook zo'n plekje nog in de kast
Hou je snater man, broekie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, met al die schrale stinkende klotestudenten hier (behalve bejaarde burgerlijke Piet die zich hier niet meer thuis voelt omdat 'ie te oud en te saai is) valt er amper wat te verdienen. Die lui kopen verdullekes misschien een pak wasmiddel per jaar
.
kom maar checkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien passen jouw sokken wel bij mijn sokken?![]()
Wij betalen gewoon het volle pond! Volgens mij is alleen huisvrouw Piet hier van de zegeltjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, met al die schrale stinkende klotestudenten hier (behalve bejaarde burgerlijke Piet die zich hier niet meer thuis voelt omdat 'ie te oud en te saai is) valt er amper wat te verdienen. Die lui kopen verdullekes misschien een pak wasmiddel per jaar
.
daarom baalde ik al van die 2+1 arielblokjesaanbieding, dan heb ik voor komende jaar genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
zie mijn hyves voor n smokingfoto, je hebt van iedereen de contactgegevens volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zoek nog een leuke vent die er goed uitziet in smoking voor het gala van mijn studievereniging, zijn er hier nog kandidaten?
Deze week bij de Plus, 9.49 per kratje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
de house-swarming moet yas toch een datum voor prikken? die is altijd van de data
iig in de week dat de hertog jan weer in de aanbieding is, dan vind ik het best
Even zien, dan valt Swine, Swarmahoer, Mikkie, Hosti & Ik af. Wat dacht je van Yasha?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zoek nog een leuke vent die er goed uitziet in smoking voor het gala van mijn studievereniging, zijn er hier nog kandidaten?
Beek Ubbergen en Malden volgens de site, als jij weet waar dat ligtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
zit er een plus in nijmegen? iemand n idee?
Nope, wel in Malden meen ik!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
zit er een plus in nijmegen? iemand n idee?
Ga jij nou maar lekker naar je schrale 9-5 baan om je OZB te betalenquote:
moet jij niet naar de plus toevallig voor de hj aanbiedingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker naar je schrale 9-5 baan om je OZB te betalen
Klopt. Winkelcentrum daar. Tip voor je zusje: 't is daar parkeren met de parkeerschijf. Dat vergeet ik altijd, heeft me al een paar keer bijna een boete gekostquote:
Smoking? Een pak is toch goed genoeg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
Pietje is gewoon boos, omdat ie in Gouda moet betalen voor de bus terwijl die in Nijmegen gratis is met zijn 65+ kaartquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker naar je schrale 9-5 baan om je OZB te betalen
Nee, ik heb nog zatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet jij niet naar de plus toevallig voor de hj aanbieding? of zit je achterbak nog vol
quote:
Ik kan toch moeilijk bepalen wanneer wij op JOUW kamer welkom zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
de house-swarming moet yas toch een datum voor prikken? die is altijd van de data
iig in de week dat de hertog jan weer in de aanbieding is, dan vind ik het best
Ah. Prima onderbouwd en een onweerlegbare conclusie, zie ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Mikkie over het bewijs: Ze had een poosje met vloeibaar gewassen maar vond toch dat het grauwer werd dan, daarna weer gewoon met poeder en dat vond ze toch het prettigste.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Als ik m'n broek naar beneden trek en m'n gat laat zien en jij houdt tegelijkertijd je hoofd ernaast, denken ze dat we een tweeling zijn!
dat wil ik dan eens irl zien.....zeg ik wel of het kloptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Als ik m'n broek naar beneden trek en m'n gat laat zien en jij houdt tegelijkertijd je hoofd ernaast, denken ze dat we een tweeling zijn!
Mjah, de huisgenoot ondersteunde hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah. Prima onderbouwd en een onweerlegbare conclusie, zie ik.
Net zo gefundeerd als mijn claim tussen Ariël en AH wasmiddel.
Tarief had mijn collega al afgesproken. Maar hij kon niet. Dan ga ik welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n 35 euro per uur dus. Lekker verdiend.
En dan nog vinden ze dat jij een frissere adem hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nee man, ik hijs me niet in zo'n lange jurk met handschoenen en kousen en jarretels en stilettohakken en sieraden en opgestoken haar enzo, om dan naast zo'n kerel in een pak te gaan lopen, smoking is wel het minste wat eraf kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Smoking? Een pak is toch goed genoeg?.
Ik heb niet eens een smoking! Ook geen pak!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee man, ik hijs me niet in zo'n lange jurk met handschoenen en kousen en jarretels en stilettohakken en sieraden en opgestoken haar enzo, om dan naast zo'n kerel in een pak te gaan lopen, smoking is wel het minste wat eraf kan
Jarretels? Jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee man, ik hijs me niet in zo'n lange jurk met handschoenen en kousen en jarretels en stilettohakken en sieraden en opgestoken haar enzo, om dan naast zo'n kerel in een pak te gaan lopen, smoking is wel het minste wat eraf kan
Mannen in een goed (!!!) pak zijn bazen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smoking! Ook geen pak!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog vinden ze dat jij een frissere adem hebt
heb jij dat pak nog gekocht uiteindelijk, dat op maat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jarretels? Jij?
Hmmm. Twijfel.
[..]
Mannen in een goed (!!!) pak zijn bazen.
[..]
dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smoking! Ook geen pak!
Jazeker. Kost je drie ribben en een nier, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb jij dat pak nog gekocht uiteindelijk, dat op maat?
Daar word ik 's ochtends regelmatig mee wakker en dat is stijf genoeg naar mijn smaakquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat stijve gedoe is niks voor mij
Als je een goed pak hebt, op maat, is er niks stijfs aan. Daar kun je je prima in bewegen en de hele dag in rondlopen. Het is maar net hoe je je er in voelt en hoe je je gedraagt. Als je bijna nooit een pak aan hebt, moet je er wel even aan wennen ja. Alleen met je jasje moet je goed uitkijken, niet aanhouden in de auto enzo. En niet je zakken volstoppen met van alles, dan lubbert de hele zooi uit en loop je ook voor lulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook geen pak... Toen ik een blazer kon lenen van een vriend voor mijn ma's begrafenis voelde ik me al een hele baasMaargoed verder dan dat hoef ik niet te gaan, gewoon strakke broek en leuke schoenen eronder.
Dat stijve gedoe is niks voor mij
die zitten als t goed is ook dichtgesticktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je een goed pak hebt, op maat, is er niks stijfs aan. Daar kun je je prima in bewegen en de hele dag in rondlopen. Alleen met je jasje moet je goed uitkijken, niet aanhouden in de auto enzo. En niet je zakken volstoppen met van alles, dan lubbert de hele zooi uit en loop je ook voor lul
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die zitten als t goed is ook dichtgestickt
Succes! Slaap lekker (hopelijk)!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen! Om 2300u!
Mja, horen, horen. Het hoeft inderdaad niet. Ik vind het wel praktisch. Want inderdaad, je kunt het niet doen, maar waar laat je dan je spullen? Hopelijk toch niet in je broekzakken, dan sleur je helemaal alle vorm eruitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom 'hoor' je dat nou weer open te maken, ziet toch geen mens. Kom je ook niet in de verleiding om er iets in te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |