SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 01-03-2010 12:20:44 ]
Hij brengt het wel leuk, met grapjes enzo en alles.. Wel een tof collegequote:Op maandag 1 maart 2010 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
verteld?
Maar goed... kan me voorstellen dat het voor een docent ook een beetje saai wordt...
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Sander het volgende:
Ja, ik zit ook in een publieke ruimte, ik kijk wel uit
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Swine het volgende:
[..]
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?
Tja, het valt best mee, maar dat ligt natuurlijk aan je eigen dagindeling of je wel of niet kan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.
Dat ga je nog wel meer tegenkomenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug van college, ook ff boodschappen gedaant verschil in tandpasta bij de kruidvat en de appie is precies n euro, afzetters
ik vond 4.30 wel heel veel want ik wist dat ze altijd rond de 3 warenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat ga je nog wel meer tegenkomen
Nu je zelf voor je boodschappen moet betalen is het toch wel handig om op de prijzen te letten hè
Wrijf het maar inquote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef Dupje het volgende:
J
[..]
Jij slaapt ook steeds een gat in de dag
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merkquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik had het vandaag toevallig ook met tandpasta, van Prodent was 1,20, en die van aquafresh was 2,69, dat verschil vond ik toch wel belachelijk
Mja, zelfde dat pantene shampoo bij de action altijd een stuk goedkoper is (was) nu hebben ze de nivea er staan die ook weer een stuk goedkoper is..quote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merk
voor 30 cent heb je ongetwijfeld ook tandpasta
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veelquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan gaat het over verschillende merken, ik had t over t zelfde merk
voor 30 cent heb je ongetwijfeld ook tandpasta
Bulk? Koop jij je tandpasta dan per pallet?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veel
Piecken? Bij de buren van de buren?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
theeveepee
secretaris had de ALV die gepland stond niet UIT de agenda gehaald waardoor ik voor niets mn college heb geskipped... dus ga ik zo maar boodschappen doen.
Vanavond naar Piecken om End of Semesterfeest te hosselen met diezelfde secretaris, dus ze mag me een biertje geven
Hoeveel tandpasta gebruik jij? Ik heb denk ik in de afgelopen anderhalf jaar misschien 2 tubes gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Je moet die zaken ook altijd in de bulk halen. AH Bonus of bij kruidvat in aanbieding, scheelt altijd veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bulk? Koop jij je tandpasta dan per pallet?
Van die 5-packs enzo natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoeveel tandpasta gebruik jij? Ik heb denk ik in de afgelopen anderhalf jaar misschien 2 tubes gekocht![]()
En ja, ik poets 2x per dag mijn tanden
Was dat niet gisteren al?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders komen vanaaf langs, dus we zijn even een grote opruimactie aant houden
Jup, van de politie/KLPD/VHT kan ik nogal gefrustreerd raken.quote:
Wat voor tandpasta koop je? Met goudvlokjes erin?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond 4.30 wel heel veel want ik wist dat ze altijd rond de 3 waren
verder let ik nog steeds niet op prijzen hoor
Lekker mazzeltje dus!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
TVP![]()
Net de belastingaangifte gedaan, blijkt dat ik geen heffingskorting heb ingevuld voor deze baan. Ofwel ik heb een half jaar te veel betaald...Gelukkig krijg ik het terug
leuk bedrag.
En woensdag ga ik weer naar de collegeswiskundecursus van Avans, 15 woensdagen van 18 tot 21 u.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Oké ik ben net begonnen met Statistiek, maar ik heb mijn boek nog niet binnen.. Ik probeer het nu zonder boek, en dat lukt redelijk. Ik loop nu alleen tegen iets aan, omdat ik niet weet wat er in het bijbehorende hoofdstuk (conditionele kansen) staat.. Als iemand toevallig zin heeft ernaar te kijken?Dat is wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4k
5k
5k
.67 kans op 5k.
1k
2k
3k
4k
5k
.2 kans op 5k.
Enige is dat je dus even de missings moet verrekenen voor zover dat nog niet gedaan is.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Creatief rekenenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omdat ik af moest haken op hbo autotechniek doordat mijn wiskunde te slecht is. en voor een technische hbo opleiding heb je gewoon wiskunde heel erg nodig. ben er nog niet uit of ik werktuigbouwkunde, technische bedrijfskunde of industrieel ontwerp ga doen. die opleidingen trekken wel het meest.
en pakketbezorger is geen wereldbaanzonder diploma heb je grote kans op uitzichtloos saai werk
Ik zit nu te wachten tot mijn pizza shoarma klaar is :p had ik wel zin in + vandaag 4 euro fooi gehad.. kost ie ineens nog maar 1 euro
Ah zoquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omdat ik af moest haken op hbo autotechniek doordat mijn wiskunde te slecht is. en voor een technische hbo opleiding heb je gewoon wiskunde heel erg nodig. ben er nog niet uit of ik werktuigbouwkunde, technische bedrijfskunde of industrieel ontwerp ga doen. die opleidingen trekken wel het meest.
en pakketbezorger is geen wereldbaanzonder diploma heb je grote kans op uitzichtloos saai werk
Ik zit nu te wachten tot mijn pizza shoarma klaar is :p had ik wel zin in + vandaag 4 euro fooi gehad.. kost ie ineens nog maar 1 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |