Dat bloed is niet echt hoor!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef Paxlie het volgende:
Hier kan je toch niet naar kijken? Dit is zo fake als wat
Bloed? O The Wounds of War die direct worden verwijderd, aha.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat bloed is niet echt hoor!!!
SNEL EEN HANDDOEK!!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bloed? O The Wounds of War die direct worden verwijderd, aha.
Paul Bearer heeft stemmen ingesproken voor Smackdown vs Raw 2011, epic storyline confirmed, zal ik het posten op fok? Iedereen que que
Gewoon niet zeiken jij.Als ik Impact goed vind, dan vind ik dat.Niks dubbele standaard, is gewoon mijn mening.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:53 schreef kidkash19 het volgende:
Toch grappig die dubbele standaard die er heerst, als de WWE een totaal van 11 min worstelen laat zien op een Raw van 2 uur dan is het slecht en niet normaal, doet Impact hetzelfde dan is het een goede show...apart
Austin was also asked about the WWE's product being PG now:quote:hosting RAW on march 15 in san diego. no atv that i know of. maybe they will surprise me. no more matches. i will leave well enuff alone.
quote:stone cold can easily be pg. no problem.
Moet zeggen dat ik de gedachte van Austin die twitter gebruikt hilarisch vind.quote:no middle fingers in san diego. the system has changed a little. im cool with that. times change...
Als je mn punt niet snapt en niet normaal kan reageren kan je gewoon beter je mond houden zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Gewoon niet zeiken jij.Als ik Impact goed vind, dan vind ik dat.Niks dubbele standaard, is gewoon mijn mening.
quote:Op maandag 1 maart 2010 07:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als je mn punt niet snapt en niet normaal kan reageren kan je gewoon beter je mond houden zullen we maar zeggen
Dat is correct, Bret Hart ook weer voor 'het laatst', epic raw.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Guest Host, waren dat niet die 2 stoners vandaag?
Idd 2 stoners die Raw Hosten.Blijft belachelijk van de WWE.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Guest Host, waren dat niet die 2 stoners vandaag?
Wereld op zijn kop, wat erg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd 2 stoners die Raw Hosten.Blijft belachelijk van de WWE.
Stond al in het oude topic hehquote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef renwan het volgende:
WWE has come to terms on the release of WWE Superstar Charlie Haas as of today, February 28, 2010. We wish Charlie Haas the best in all future endeavors.
Ja man, Hogan wilde helemaal niet worstelen maar hij word gedwongen...wacht...is deze shit echt of niet? Im so confused!!!quote:On his returning to the ring: "I really didn't want to wrestle, but I got into a situation with TNA when the fans are chanting 'Hogan! Hogan!', it's hard to say no. I painted myself in a corner. Now I'm fighting a tag-team match March 8 with Abyss against Ric Flair and AJ Styles. I did that to myself, but I really shouldn't be wrestling anymore."
Dat komt vooral omdat mensen al hadden bedacht dat dit waarschijnlijk ging gebeuren.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja man, Hogan wilde helemaal niet worstelen maar hij word gedwongen...wacht...is deze shit echt of niet? Im so confused!!!
Trouwens dat versterkt een beetje mn punt, als de Hogan van tegenwoordig zou gaan worstelen in de WWE in een vergelijkbare situatie zou de wereld al te klein zijn en nu hoor je er amper iets over. Voor de duidelijkheid ik heb het niet alleen over hier maar ook over andere fora waar ik rondhang
Ja want Snoop Dogg en Timbaland zijn geen stoners.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd 2 stoners die Raw Hosten.Blijft belachelijk van de WWE.
Wat? Die wedstrijd? I'm offquote:Op maandag 1 maart 2010 22:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja man, Hogan wilde helemaal niet worstelen maar hij word gedwongen...wacht...is deze shit echt of niet? Im so confused!!!
Trouwens dat versterkt een beetje mn punt, als de Hogan van tegenwoordig zou gaan worstelen in de WWE in een vergelijkbare situatie zou de wereld al te klein zijn en nu hoor je er amper iets over. Voor de duidelijkheid ik heb het niet alleen over hier maar ook over andere fora waar ik rondhang
Goed zo zijn we het daarover eensquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want Snoop Dogg en Timbaland zijn geen stoners.
Ik zou zo iemand ook nooit op WM gooi.........
Oh, ik had de laatste pagina's niet zo gevolgd. Liep een beetje achterquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Stond al in het oude topic heh
quote:
Hoewel jullie allebei te laat zijn ben ik vereerd dat jullie aan me denkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:52 schreef Wessiej het volgende:
Renwan, trouwe Kennedy fan, ik wens u een fijne verjaardag en hoop dat u gepeept word in de loop van de dag.
[ afbeelding ]
Ja vuilak hoe denk je dat wij daaraan moeten herrinnerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh, ik had de laatste pagina's niet zo gevolgd. Liep een beetje achter
[..]
[..]
Hoewel jullie allebei te laat zijn ben ik vereerd dat jullie aan me denken
Ik geef Brahma de schuld, van je collega's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja vuilak hoe denk je dat wij daaraan moeten herrinnerenTELL ME.
quote:Van "SGT. Michael Cole" <michaelcole@us.army.mil>
Verzonden dinsdag, maart 2, 2010 1:25
Aan undisclosed-recipients: ;
Onderwerp {Spam?} HELLO PAL
I am in need of your assistance, Am Sgt Michael Cole. The Sergeant of the Army of the United States, I have about 15.7 million US dollars that i want to move out of Iraq. I need a good partner,someone i can trust to actualize this venture.The money is from oil proceeds and legal.
But I want to move it by diplomatic means to your house directly or a safe and secured location of your choice using diplomatic security services and my personality as the Sgt. Can I trust you? Once the funds get to you, you take your 20% out and keep 80% for me. Your part of this deal is to find a safe place where the funds can be sent to and my part is sending it to you.
If you are interested reply and I will furnish you with more details. Kindly treat this email confidential as i won't want anything that will jeopardise my image as the Sgt.
Urgently awaiting your response.
Michael Cole.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef kidkash19 het volgende:
Mijn gedachte over de Bret storylineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of was dit al lang bekend? Lees het namelijk net pas.. hang een beetje achter!quote:I'd like to thank @tnaDixie and all of the employees at TNA for wishing me the very best in my future endeavors.
quote:IAmJericho RT @DanielBryanNXT: My ribs are still banged up, but I'm hoping to have a match tonight.-stop whining. That was a week ago already...
Klinkt een beetje als die farmer/redneck pop van Jeff Dunham... niet?quote:
quote:Tazmaniac sent along the following: Big hi from Holland, I noticed they removed Big Dick Johnson from the RAW roster page.
quote:The following is an excerpt from Vince Russo's new book Rope Opera. It's quite ironic when you consider what the main event is for the March 8th Impact:
"A few weeks prior to signing with WCW, I witnessed Hogan wrestle Flair on Nitro. Now strictly from a fan perspective, it was very hard to watch. What I witnessed that night was two legends that were shells of their former selves still trying to do it. Watching Hogan & Flair that night just wasn't right. In my opinion the bookers were just exploiting them to try to pop a number. It was a desperate situation and that's exactly the way it came across on TV."
1.4 gok ik zo als het mee zit. Hulk blijft in de USA toch big business. Mensen zien dat hij terug is maar niet worsteld dus haken ze weer wat af. Maar nu Hogan vs Flair, groot bord op Times Square weer (Al zal die wel weer ergens op een hoek zittenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef kidkash19 het volgende:
Nee maar vind het nogal ironisch die uitspraak gezien de toekomst. Trouwens....hoeveel ratings denk je dat ze ermee binnentrekken?
Boeiend, ik kijk voor mijzelf, of pietjekut uit istanboel kijkt naar TNA zal mij aan mijn anus oxideren, ik wil kijken mijzelf entertainen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:54 schreef kidkash19 het volgende:
Maar gaat het om ons? Nee het gaat erom dat ze willen groeien en de competitie aan willen gaan met de WWE, dan móeten ze dus iets anders voorschotelen dan de WWE heeft en niet aankomen met een federatie die voor een groot deel gewoon vol zit met oud(e) WWE gasten want reken er maar op dat RvD de main event in gaat vs Styles. Ja dat kunnen leuke matches worden maar is dat zo goed voor de ontwikkeling van TNA?
Maar goed we gaan het allemaal zien, ik kijk niet op een paar weken of maanden, ik ben benieuwd hoe het is rond oktober
Oh, dus ze moeten RVD maar helemaal niet tekenen? Ok dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat is een tweede, ik bekijk het vanuit een zakelijk perspectief en dan snap ik de beslissingen echt niet
quote:Spoke with Sting last nite. We've renewed his contract & he said he wouldn't miss Mondays live show for anything. Can't wait to work with Hulk
Ten derde: gebruik spoiler tags.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:09 schreef Twizla het volgende:
Ik wil even 2 dingen kwijt over tna van 4 maart.
EPIC
hahahahahahahaha WAT??!!!!quote:Ten eerste Rob Terry is de nieuwe Goldberg.
Kidding over Sting of over mijn domme actie?quote:
Sting bedoelt die.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Kidding over Sting of over mijn domme actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Why the fuck zou de WWE, STING!!! in de HOF opnemen?quote:
Gelukkig....quote:
Dat bedoel ik.... de HoF is een WWE iets... Maar stel dat er een "hogere" organisatie zou zijn die de mensen aan zou wijzen die in de HoF zouden komen. Dan zou Sting daar zeker in thuis horen IMOquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Why the fuck zou de WWE, STING!!! in de HOF opnemen?
Traci Brooks ook released...... mmmm, huwelijks problemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, hij verdient het zeker
Roxxi en Val Venis trouwens gone from TNA.. denk dat ze het salaris van Rob anders niet konden ophoesten![]()
Dat is het dus absoluut niet...Ja er zitten veel Ex-WWE gasten in maar dat komt meer omdat de WWE simpelweg de grootste is en iedereen er ooit weleens heeft gezeten maar er zitten er genoeg in die niets met de WWE te maken hebben opzich of hun grootste successen niet in de WWE hebben gehaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
In dit geval is het jammer dat de HoF een WWE aangelegenheid is maar toch hoop ik dat Sting ooit eens inducted zal worden.
pssssst...die is er...er is ook een officiele Wrestling Hall of Fame grappig genoeg gevestigd in Amsterdam (New York)quote:Dat bedoel ik.... de HoF is een WWE iets... Maar stel dat er een "hogere" organisatie zou zijn die de mensen aan zou wijzen die in de HoF zouden komen. Dan zou Sting daar zeker in thuis horen IMO
Oke dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef kidkash19 het volgende:
pssssst...die is er...er is ook een officiele Wrestling Hall of Fame grappig genoeg gevestigd in Amsterdam (New York)
auw...quote:Last night's TNA Impact scored a 1.14 cable rating (1.26 first hour, 1.02 second hour) with 1.5 million viewers. The show peaked with the first quarter-hour with a 1.31 and dropped from there. The final quarter-hour only drew a .93 rating. There were also no Olympics this week.
2e uur onder de 1.0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Als je het over de duivel hebtquote:The Wrestling Observer is reporting that the early plan for next year's WWE Hall of Fame is to base it on a WCW theme. Since WrestleMania is being held in Atlanta next year, which was the base of WCW operations, WWE is considering inducting names like Sting, Lex Luger, The Steiner Brothers, The Road Warriors and other notable WCW names.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:52 schreef postmortum het volgende:
smackdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Elk kwart verliest dus kijkers behalve het 2 op het 3e kwart, daarna gaat het hard naar beneden. Jammer want op papier is de main event echt niet slecht maar als ze daarvoor veel crap serveren zullen mensen wegzappenquote:1.31 Hogan/Abyss/Flair/Styles talk in the ring, Bischoff comes out and tells Styles he has a match tonight, Wolfe interview backstage.
1.25 Bischoff and Jarrett talk backstage, Motor city machine guns vs Generation me vs Beer money vs Morgan/Hernandez, Bischoff and Morley talk backstage.
1.25 Hogan and Angle talk backstage, Foley in etiquette school, Morley vs Jarrett in restroom, Pope interview backstage.
1.22 Video clip of British Invasion saga, Williams vs Terry, Bischoff and Jarrett talk backstage, Foley in etiquette school, video clip of Anderson/Angle saga, Half of Anderson’s promo in the ring.
1.15 Half of Anderson’s promo in the ring with Angle coming out and gets beat down, Hogan and Abyss talk backstage, video clip of Beautiful People/Angelina Love saga and video footage of them earlier in the night beating on Love.
1.04 Angelina Love comes to the ring calls out Velvet Sky and Beautiful People beat down Love, Hogan and Bubba talk backstage, Foley in etiquette school, video clip of Nash/Young/Hall/Pac saga.
0.94 Tomko vs Jarrett, Hogan and Bischoff talk backstage, entrances of the main event.
0.93 Wolfe vs Pope vs Abyss vs Styles, Hogan comes to ring and bloodies Flair with barbwire bat, Hogan promotes Monday match.
Ik ook, impact was dan wel iets minder deze week, maar bepaalde dingen boeiden wel.Dus wel zin in RAW en IMPACT.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Shit is going down at the Impact Zone!!!
hate it/love it/dont care about it at all
I'm pumped!!!!
vanaf nu kijk ik maar niet maar op de sites want ik wil wel verrast worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu TNA kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef kidkash19 het volgende:
Jericho twittert over TNAVond ik ook vreemd ja. Rest van de show was ok, had zelf op beter gehoopt. Maar er zat wel een hele leuke sfeer in vond ik. Raw was meer van hetzelfde. Impact had leuker gekunt, maar was wel ok. X DivisionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-03-2010 19:05:25 ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
Ja en wat ervoor gebeurde sloeg vast wél ergens op, juist om wat ervoor gebeurde sloeg wat erna kwam nergens op ook. Hij speelde een beetje 2e viool vond ik zelf en dat is niet hoe je een ster als hem laat debuteren. Ik snap het doel ervan wel maar het had ook anders gekund zeg maar
Jericho is allereerst een fan van het vak en snapt ook wel dat meer concurrentie een leuker product zal betekenen en meer verdiensten ook wel natuurlijk, hij (en vele andere) willen dat de business zo groot mogelijk word.
sorry, ik kijk amper TNA en wilde het deze x zien maar ik ben er niet overtuigender uit gekomen, ja het was een redelijke show maar om nou te zeggen bijzonder? neuh er zaten vele stukken in die niet echt goed waren hoor. Ze moeten nog hard aan de weg timmeren maar goed het begin is gemaakt, ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Jammer, maar zal niemand verbazen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ratings:
TNA: 1.0
RAW: 3.4
Dat experiment zal dus niet al te lang duren, de gehypte Impact met Hogan & Flair scoort een 1.0, volgende week moeten ze zonder hype tegen Stone Cold
LUHG
Wow damn idd. Deze Raw was erg matig, maar als je de line-up van volgende week Raw ziet..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ratings:
TNA: 1.0
RAW: 3.4
Dat experiment zal dus niet al te lang duren, de gehypte Impact met Hogan & Flair scoort een 1.0, volgende week moeten ze zonder hype tegen Stone Cold
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw....1.0....dat had ik zelfs niet verwacht, dat moet pijn doen, kijken wat de volgende weken brengtquote:Last night’s episode of TNA Impact actually scored an 0.98 cable rating, rounded up to a 1.0. The show drew 1.4 million viewers and was down 12.0 percent in ratings and 6.1 percent in TV viewership compared to this past Thursday’s Impact.
[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 10-03-2010 08:20:28 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Ik hoopte gewoon op een 1.6quote:Spike TV is saying that they expect the iMPACT rating to go up when numbers from DVR viewing are up. They believe a "significant portion" of the audience will watch iMPACT on DVR.
Waar heb je dat gezien?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yea parkour, zag net een nieuw stukje, doet hij het in een random arena. Wtf gekecht ziek dat een mens dat kan zeg.
Staat op zijn DVDquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien?
(Ik heb een aantal afleveringen gemist)
En je UI loopt een beetje achter man
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk leidt de slechte rating tot het besef dat Russo & co eindelijk weg moeten, die gast zit daar al 4 jaar de zooi te verbruien. Vroeger was er altijd een excuus: geen prime-time, slechts 1 uur, geen maandag-avond, geen superstars. Nu is er geen enkel excuus meer over.
Erg typisch ook dat het laagst scorende kwartier van Impact het laatste kwartier was, met Hogan & Flair. Twee shows draaide het om niks anders dan Hogan die maar bleef zeggen hoe brak en oud hij is, en dan zijn ze verbaasd dat iedereen naar RAW omschakeld als Hogan z'n match heeft. No shit!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cubeforc3 op 10-03-2010 19:27:03 ]
quote:Credit: PWInsider.com
There was a lot of controversy over Rob Van Dam's TNA debut this past Monday. Some fans felt that RVD came off looking bad after getting beat up from Sting's baseball attacks for several minutes.
According to Mike Johnson, the beating was supposed to be shorter but Hulk Hogan missed his cue to come out and they had to stall for time.
Omdat de camera constant op Hogan / Sting was, en we in het uur erna niks meer van RVD hoorde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:Waarom ben je weak als je na een beatdown met een knuppel niet meer opstaat?
Dus omdat de camera op Hogan gericht was is RvD weak... whehehhequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Omdat de camera constant op Hogan / Sting was, en we in het uur erna niks meer van RVD hoorde.
kenndoanequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Zit shannon moore, die in de wwe zat ook bij TNA nu?
Kunnen ze de TNA nou niet beter gewoon naam veranderen naar WWE FUTURE ENDEAVORS?
quote:Most talented free agent in pro wrestling had a tryout for TNA. Went great, got great reviews. where to go from here?
MJ heeft staph!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef wc-eend het volgende:
Heeft die dykstra nou nog wat met micky james?
Was tijdelijk geschorstquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:20 schreef kidkash19 het volgende:
Trouwens een vraagje voor de trouwe TNA kijkers.
Earl Hebner....
Was die niet door Hogan ontslagen omdat hij geld had aangenomen van Flair/Styles om zo Angle te screwen in een match die Hogan had opgezet? Waarom neemt Hogan hem dan weer aan én stelt hem aan als ref in zn eigen match tegen notabene Flair en Styles?
That does not make any sense
Nah tis gewoon vaagquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef kidkash19 het volgende:
Geschorst? Nou ja dan nog.....Ik zou ook iemand aanstellen die me al eens heeft genaaid om de wedstrijd te leiden tegen dezelfde lieden waarvan hij geld heeft aangenomen...maar dat zal ik wel zijn
quote:I don't know if you care or not but apparently there's a thread on WWE Universe and a big unmber of WWE fans threaten to riot if HBK wins at WrestleMania
men moet er schijnbaar nog een beetje aan wennenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Erg verrassendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: SpikeTV not continuing TNA Impact! Re-play!!
TNA niet blij..
Haha zo mooi, en dan ook zeggen TNA niet blij, gewoon uit de hoge hoed getoverd.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Als er 2 groepen zijn die volzitten met geruchten zijn het wel de pro-wrestling wereld en de gamewereld. Alles gerucht en alles is waarquote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)
Even ademhalen, er zijn 2 reacties op, rustig aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF dudes..
ik post gewoon nieuws van een wrestling website.. daarin staat dat SpikeTV niet langer de Re-plays uitzendt en dat ze er bij TNA niet blij mee zijn en Dixie hals over kop zoveel fans probeerd te waarschuwen dat ze nu écht op maandag moeten gaan kijken omdat het er donderdag niet meer is.
Waarom meteen zo dwars?!
quote:The U.S Army should be in the Impact Zone given how few people watch and attend the show, it'd be a relatively safe place for Osama bin Laden to hide out.
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
kunnen jullie mij eens uitleggen hoe die ratings werken?
Ligt aan de zender toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.
quote:Op maandag 15 maart 2010 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Speciaal voor jullie PC's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeer nice gast
Jammer dat je zelf kunt uittekenen wie er gaat winnen.Jammer want dit is echt iets waar je al weken naar uit kunt kijken(ik wel iig).quote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef Wessiej het volgende:
Deze WM draait zeer terecht weer om HBK vs Taker, ik heb er nu ook meer zin in dan vorig jaar, dit wordt een prima WM, wel veel matches.
Lijkt me een kans van 0,0quote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Verwacht ook dat Randy ingeboekt zal worden. zal jammer zijn als hij er niet is
mwa ik denk er vanavond een match word bekendgemaakt dat ie tegen Dibiase moet ofzoquote:
Lijkt me ook, aners is alle opbouw voor niets geweest.Komt helemaal goedquote:
Ze hebben elkaar vaak betrayed?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Staat wel vreemd, want Cody and Dibiase hebben geen ruzie. Zou eerder weer een handicap match doen dan, met een stip eraan vast.
Maria gaat na CA naar het broadcast team van HDNet om MMA verslag te doen.. ben benieuwdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Paxlie het volgende:
Celebrity Apprentice is weer begonnen.
Dit seizoen met Maria en Goldberg
Valt op zich wel mee, en al helemaal als ze sinds het echt aan de gang is alleen maar goed samenwerken.quote:
quote:
LUHG
Gaafquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:22 schreef kidkash19 het volgende:
Na het horen dat Bret Hart meegaat op de SD! tour door Duitsland heb ik toch maar kaartjes gekocht voor de show in Oberhause, verrassend genoeg waren er nog kaarten over. Heb zelfs kaartjes voor 50 euro die normaal 95 kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batista bladed!quote:Steve Austin posted the following message on his Twitter account (steveaustinbsr):
"with 2 weeks to go to mania, had to work within story lines. couldnt give stunners to everyone, they have a huge ppv . promoted DAMAGE."
"great to see the guys. lot of fun talking to hhh, hbk, show, cena, bret, and more. and visiting with my camera and sound buddies."
"the pg thing is a real deal. great direction for the wwe. a wise decision. although that took 92% of my vocabulary away."
"caught a ride back to LA with cena. good ride. good conversation. class act. he is representing very well."
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Neu, ik was ook sceptisch, maar wordt nu wel geinig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige maar ik vind het steeds leuker worden dat Pac en Hall er nog steeds zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb Smackdown van vrijdag gezien en wat ik niet snap is:IT IS A MESSAGE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Kijk The Nasty Boys en Hogan in de ring is een heel ander verhaal, maar hij ziet er meer en meer wat beter uit ja.. en hij houdt zich gewoon aan datgene wat hij kan.. kent zijn beperkingen goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Neu, ik was ook sceptisch, maar wordt nu wel geinig.
Hall valt ook wekelijks een paar kilo af volgens mij.Kijken hoe lang hij het volhoudt
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vraag me af of dat handoek verhaal legit is.. zag er erg gemaakt uit
en moeten de refs nou echt handschoentjes aan als er bloed is?
RAW was best nice overigens
12 dagen en dan is het al WrestleMania time!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]Bedoel dat het niet accepteren van de handdoek BS was.. zag er erg gemaakt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Niet echt een message als je Cryme Tyme in elkaar meptquote:
Ja... 1+1=2 toch, waarom zouden ze het ene faken om het andere niet te faken, heat creëren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet accepteren van de handdoek BS was.. zag er erg gemaakt uit
PG-WWE maakt veel meer winst dan weet ik veel wat het was-WWE, Vince, nicely done.quote:Around 462,000 copies sold, up from 450,000 last year..
With 50% increase in the price tag, that is an awesome number !
Tijdens de Attitude Era(neem aan dat je dat bedoelt), waren er weleens 700.000+ buys.voor de RRquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Wessiej het volgende:
Royal Rumble sales
[..]
PG-WWE maakt veel meer winst dan weet ik veel wat het was-WWE, Vince, nicely done.
quote:0.87 Flair, Styles, Hardy talk in the ring, Foley and Bischoff talk backstage.
0.85 Clip of Nasty Boys beating on Neal, Nasty Boys vs Team 3D, Angelina Love interview backstage, Hall and Pac interview backstage Nash/Young arrive and talk.
0.82 Anderson/Wolfe vs Angle/Pope, Hogan/Hardy/RVD/Bischoff talk backstage.
0.96 Love vs Daffney with The Beautiful People by the ring Tara gets involved, Hogan in the ring talking and calls out Sting who while coming to the ring gets jumped by RVD.
0.93 Ending of the Hogan/Sting/RVD segment in the ring when Bischoff ends it, Hernandez/Jarrett/Bischoff talk backstage, Hall vs Nash with Pac and Young getting involved.
0.82 Beer Money interview backstage, Hernandez vs Beer Money with Jarrett refereeing and Morgan on commentary.
0.81 Foley/Bischoff haircut segment, Shannon Moore interview backstage, x-division segment in the ring featuring Motor city guns/Generation Me/Amazing Red/Kendrick/Kaz/Daniels.
0.72 Abyss interview backstage, Hardy vs Styles with Abyss as enforcer.
0.74 Q9 Overrun: Hardy vs Styles, after match Flair swings a chair then Abyss slams Flair throught ramp.
Worstelen is minder populair, dus het is alsnog goed...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tijdens de Attitude Era(neem aan dat je dat bedoelt), waren er weleens 700.000+ buys.voor de RR
Ah ik ga weer zeuren over Attitude Era, laat ook maar
Het kan ook zo zijn dat het juist meer interesse wekt in de WWE omdat de jonge gasten hogerop worden gebracht en de main event scene er ineens anders uitziet dan hij er een jaar geleden uitzietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA was ok, vond Raw deze week beter. Blijf het trouwens nog steeds raar vinden dat TNA juist met WM tijd naar maandag gaat. Maar goed, WWE zakt meestal enorm in na WM. Zal dit jaar helaas weer zo zijn. Gaan er weer zoveel weg/vakantie/pauze nemen na WM dat er niemand meer over blijft.
TNA moet echt dan de bal gaan pakken.
Probleem is wel dat de casual fans weinig geven om de jonge gasten. Als alle groten weg gaan verwacht ik zoals ieder jaar een flinke dip in de WWE. De jonge gasten hebben ook de power niet om hun eigen verhaal te maken zoals HBK/Jericho dat bv wel doen. Dan krijg je meestal toch al slechtere verhalen, en dan ook nog eens geen star power.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat het juist meer interesse wekt in de WWE omdat de jonge gasten hogerop worden gebracht en de main event scene er ineens anders uitziet dan hij er een jaar geleden uitziet
Taker neemt waarschijnlijk rust na WM
Shawn neemt waarschijnlijk rust na WM
Triple H neemt waarschijnlijk rust na WM
Rey neemt in de zomer waarschijnlijk vrijaf ivm zn knieeen
Jericho neemt in de zomer waarschijnlijk vrijaf ivm zn Fozzy tour
Dat zijn een boel hogere plekken om in te nemen door bv een Sheamus, Morrison, McIntyre, Miz, Christian om voor de toekomst te bouwen en dat wekt denk ik de interesse van de fans weer
Ook geen beschermde shots meer?quote:WWE BANS CHAIR SHOTS TO THE HEAD
By Mike Johnson on 2010-03-17 09:12:02
A report by the Hartford Courtant revealed that World Wrestling Entertainment officially banned chair shots to the head at the onset of 2010.
The article stemmed from the ongoing political warfare in Connecticut stemming from Linda McMahon's campaign to become Senator. One of McMahon's political rivals, Rob Simmons, who has been taking shots at McMahon's campaign being based around her background running World Wrestling Entertainment, questioned whether McMahon would testify at a local education committee about preventing and treating concussions among High School athletes.
In researching the article, writer Daniela Altimari received the following email from WWE spokesperson Robert Zimmerman:
"In January 2010, WWE amended its Talent Wellness Program, specifically regarding the ImPACT™ Concussion Management Program originally instituted in 2008, eliminating the use of folding chairs or props to "strike" an opponent in the head. Prior to this policy change, The Tables, Ladders and Chairs event in question took place on December 13, 2009. "Incidentally, no performer suffered a concussion during the TLC event."
The company's concussion program features annual examinations of talents as well as evaluations of whether they can return to active competition following head trauma.
The verbiage involving chair shots reads as follows:
*The WWE has eliminated using folding metal chairs to "strike" an opponent in the head.
*The WWE penalizes through fine and/or suspension the following:
-The intentional use of a folding metal chair to "strike" an opponent in the head.
-Any blow to the head that is deemed an INTENTIONAL act.
*The fine and/or suspension will be directed by the EVP of Talent Relations.
De rest beschermd zichzelf gewoon dus volgens mij doet Abyss het zelf. Weet nog wel dat TNA agents enorm boos waren een tijd terug omdat iemand zich niet beschermde, dus deze keer is je TNA bashing onzin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
Ja maar das stoer en trekt kijkersWe willen bloed zien...heul veul bloed!! The hell met de gezondheid van de mensen die ons entertainen wij willen barbed wire zien met vlammen en punaises en het liefst ook nog glas!
Ja uh ik eigenlijk welquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
Ja maar das stoer en trekt kijkersWe willen bloed zien...heul veul bloed!! The hell met de gezondheid van de mensen die ons entertainen wij willen barbed wire zien met vlammen en punaises en het liefst ook nog glas!
En waarom is dat? Omdat het bijna nooit meer voorkomt in de WWE en het dus meer impact (no pun intended) heeft als het dan wel een x gebeurd terwijl ze in TNA nu elke Impact wel iemand hebben gehad die heeft gebloed en dan niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind bloed en dergelijke niet altijd nodig.. maar in sommige matches geeft het wel een extra iets.. denk maar aan Batista afgelopen maandag..
Gelukkig maar. Hopelijk komt TNA terug naar de 1.2/1.3 op een wekelijkse basis.quote:The Figure Four Weekly Newsletter is reporting that several stars backstage in WWE were said to be very pleased with last week's TNA Impact broadcast and are pulling for TNA as they feel competition is good for the business. Additionally, it's being said that some backstage WWE talents are becoming bored with WWE's product and are glad to see another product out there.
Meestal wordt een preview on the fly gemaakt, maar maak van het weekend alvast wat paints voor de previewquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe staat het met de WM preview?
Al in volle gang?
WTF, van al die maffe gifs in dat topic en hier, is dit degene die me aan het lachen kreeg:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Jullie moeten dit WM topic van vorig jaar helemaal doorlezen, hoe gaaf is dit topic, toen was iedereen nog lief
Wacht tot maandag, dan waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
waar zijn trouwens alle WM posters?
elk jaar zie je weer een naam of 5 voorbij komen die je alleen tijdens WM in het topic hebt
Zeer sportief, ookal is het goed voor hun eigen.Maar tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk komt TNA terug naar de 1.2/1.3 op een wekelijkse basis.
Hoezo, we zijn allemaal lief.Jij met je AFCA, gewoon hoeliken jijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Zit nog even te twijfelen wat ik doe, vorig jaar had ik een serieuze preview maar aangezien ik met de dag gekke word houd ik het misschien wel creeeeezy.
Jullie moeten dit WM topic van vorig jaar helemaal doorlezen, hoe gaaf is dit topic, toen was iedereen nog lief
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Zit nog even te twijfelen wat ik doe, vorig jaar had ik een serieuze preview maar aangezien ik met de dag gekke word houd ik het misschien wel creeeeezy.
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[ afbeelding ]
Het hele topic is full of win.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die houden we er weer in
[ afbeelding ]
I dids tha nossing rongquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, we zijn allemaal lief.Jij met je AFCA, gewoon hoeliken jij
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Wessiej het volgende:
Waarom lees ik het afgelopen half uur oude topics, njemand weet het
Toen was er meer gebrabbel, ik eis vanaf nu meer gebrabbel. Ach WM is om de hoek, dat komt allemaal goed. Ben nu nog minder hyped voor WM dan vorig jaar, alhoewel deze er veel mooier uit ziet. Willen er nog mensen met mij mee in de auto naar Paxlie toe waar wij WM kijken onder het genot van kip
(niemand durft ja te zeggen)
Hmm McDonalds, matig. Maar hyped komt altijd een paar dagen van te voren hé, let maar opquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]De card is wel beter ja, deze had veel meer bij 25 gepast. Maar ik ben niet echt gehyped helaas.
En ik kijk hem gewoon in HD op mijn HD TV hier met McDonalds zoals elk jaar
WWEquote:-- There was much disappointment among the Poffo family as Randy Savage contacted both WWE and TNA, asking them to send some kind of a message to be read at his father's funeral. TNA sent a message while WWE ignored his request.
Angelo Poffo passed away two weeks ago on Mar. 4.
HBKquote:Shawn Michaels Reportedly Telling Friends He's Retiring
Reported by Daniel Pena on 03/17/2010
Shawn Michaels has been telling friends as of late he plans on retiring at WrestleMania. His contract is set to expire soon and he has talked about wanting to spend more time with his children as they grow up.
Michaels himself has made noise about retiring in recent years, to the point that WWE actually scripted jokes about it on Raw. After taking time off in 2008, he made noise about deciding not to come back. Like previous times he'd taken time off, WWE would call him back to return and he would. He also said in a radio interview last year that he had told the company his retirement date (which at the time was this year's WrestleMania). On the other hand, he's brought up the idea of wrestling well into his fifties, though only a match or two per year.
Michaels is not advertised for any shows past the night after WrestleMania when Raw emanates from the US Airways Center in Phoenix, Arizona.
I showed that bitch how to play the game, Oh Yeah!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef Wes_FR het volgende:
Dat Stephanie verhaal geloof ik sowieso niets van.
Denk dat ie weer een 1.0 of anders een 0.9 zal doen maar ik vind het een beetje weird shit allemaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Benieuwd wat de replay deze keer doet. Doet het dalijk een 1.3 of zo
Baas R. present.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef roepdeman het volgende:
De manier waarop hij met Savage omgaat, zegt mij dat er wel degelijk iets met Steph is gebeurd. Als iemand iets met mijn dochter zou doen, was die persoon ook gelijk persona non grata! Nu heb ik geen dochters, maar ik ken wel genoeg vaders die mij verdoemen![]()
Of je nou TNA haat, of van TNA houdt, dit is hoe dan ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Wessiej het volgende:
Meltzer zegt:
TNA banned chair shots to the head.
Carry along people.
Ja daarom staat het klaar en all, wat een bs weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vince wist niet dat Austin bier zou drinken tijdens de RAW show.
Que?
Austin en geen bier drinken![]()
Hmmm zelf ook maar eentje pakken en dan slapie slapie
quote:- Speaking of Ric Flair, he's been telling people that he's having more fun working in TNA than he has had in years because he loves playing a heel. Flair still thinks he has one big match left in him and the opponent he's mentioned is Kurt Angle.
- TNA has cut back on scripting promos for their top stars like Ric Flair, Hulk Hogan and Ken Anderson in recent weeks. These guys have been given bullet points, but not long written-out scripts.
- Hulk Hogan's back was in a lot of pain after last week's TNA iMPACT tapings. At this time, there are no immediate plans for Hogan to wrestle again.
Hij gooit bier naar Punkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Waarom worden die fans weg gestuurd.. is dat gewoon personeel om te zorgen dat ze meer heat krijgen van mensen die dat zien.. of hebben die fans echt wat gedaan ofzo..?
quote:
Ff serieus, hij doet dat toch omdat die gast een Cena shirt aan heeft(tenmiste volgens mij is dat Cena merchandise).En waarschijnlijk een grote bek hebquote:
Nah lijkt me een Cena fan en Batista speelt ]n rolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het lijkt bijna geplanned dat van Batista
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |