Zeer sportief, ookal is het goed voor hun eigen.Maar tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk komt TNA terug naar de 1.2/1.3 op een wekelijkse basis.
Hoezo, we zijn allemaal lief.Jij met je AFCA, gewoon hoeliken jijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Zit nog even te twijfelen wat ik doe, vorig jaar had ik een serieuze preview maar aangezien ik met de dag gekke word houd ik het misschien wel creeeeezy.
Jullie moeten dit WM topic van vorig jaar helemaal doorlezen, hoe gaaf is dit topic, toen was iedereen nog lief
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Zit nog even te twijfelen wat ik doe, vorig jaar had ik een serieuze preview maar aangezien ik met de dag gekke word houd ik het misschien wel creeeeezy.
Jullie moeten dit WM topic van vorig jaar helemaal doorlezen, hoe gaaf is dit topic, toen was iedereen nog lief
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[ afbeelding ]
Het hele topic is full of win.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die houden we er weer in
[ afbeelding ]
I dids tha nossing rongquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, we zijn allemaal lief.Jij met je AFCA, gewoon hoeliken jij
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Wessiej het volgende:
Waarom lees ik het afgelopen half uur oude topics, njemand weet het
Toen was er meer gebrabbel, ik eis vanaf nu meer gebrabbel. Ach WM is om de hoek, dat komt allemaal goed. Ben nu nog minder hyped voor WM dan vorig jaar, alhoewel deze er veel mooier uit ziet. Willen er nog mensen met mij mee in de auto naar Paxlie toe waar wij WM kijken onder het genot van kip
(niemand durft ja te zeggen)
Hmm McDonalds, matig. Maar hyped komt altijd een paar dagen van te voren hé, let maar opquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]De card is wel beter ja, deze had veel meer bij 25 gepast. Maar ik ben niet echt gehyped helaas.
En ik kijk hem gewoon in HD op mijn HD TV hier met McDonalds zoals elk jaar
WWEquote:-- There was much disappointment among the Poffo family as Randy Savage contacted both WWE and TNA, asking them to send some kind of a message to be read at his father's funeral. TNA sent a message while WWE ignored his request.
Angelo Poffo passed away two weeks ago on Mar. 4.
HBKquote:Shawn Michaels Reportedly Telling Friends He's Retiring
Reported by Daniel Pena on 03/17/2010
Shawn Michaels has been telling friends as of late he plans on retiring at WrestleMania. His contract is set to expire soon and he has talked about wanting to spend more time with his children as they grow up.
Michaels himself has made noise about retiring in recent years, to the point that WWE actually scripted jokes about it on Raw. After taking time off in 2008, he made noise about deciding not to come back. Like previous times he'd taken time off, WWE would call him back to return and he would. He also said in a radio interview last year that he had told the company his retirement date (which at the time was this year's WrestleMania). On the other hand, he's brought up the idea of wrestling well into his fifties, though only a match or two per year.
Michaels is not advertised for any shows past the night after WrestleMania when Raw emanates from the US Airways Center in Phoenix, Arizona.
I showed that bitch how to play the game, Oh Yeah!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef Wes_FR het volgende:
Dat Stephanie verhaal geloof ik sowieso niets van.
Denk dat ie weer een 1.0 of anders een 0.9 zal doen maar ik vind het een beetje weird shit allemaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Benieuwd wat de replay deze keer doet. Doet het dalijk een 1.3 of zo
Baas R. present.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef roepdeman het volgende:
De manier waarop hij met Savage omgaat, zegt mij dat er wel degelijk iets met Steph is gebeurd. Als iemand iets met mijn dochter zou doen, was die persoon ook gelijk persona non grata! Nu heb ik geen dochters, maar ik ken wel genoeg vaders die mij verdoemen![]()
Of je nou TNA haat, of van TNA houdt, dit is hoe dan ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Wessiej het volgende:
Meltzer zegt:
TNA banned chair shots to the head.
Carry along people.
Ja daarom staat het klaar en all, wat een bs weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vince wist niet dat Austin bier zou drinken tijdens de RAW show.
Que?
Austin en geen bier drinken![]()
Hmmm zelf ook maar eentje pakken en dan slapie slapie
quote:- Speaking of Ric Flair, he's been telling people that he's having more fun working in TNA than he has had in years because he loves playing a heel. Flair still thinks he has one big match left in him and the opponent he's mentioned is Kurt Angle.
- TNA has cut back on scripting promos for their top stars like Ric Flair, Hulk Hogan and Ken Anderson in recent weeks. These guys have been given bullet points, but not long written-out scripts.
- Hulk Hogan's back was in a lot of pain after last week's TNA iMPACT tapings. At this time, there are no immediate plans for Hogan to wrestle again.
Hij gooit bier naar Punkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Waarom worden die fans weg gestuurd.. is dat gewoon personeel om te zorgen dat ze meer heat krijgen van mensen die dat zien.. of hebben die fans echt wat gedaan ofzo..?
quote:
Ff serieus, hij doet dat toch omdat die gast een Cena shirt aan heeft(tenmiste volgens mij is dat Cena merchandise).En waarschijnlijk een grote bek hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |