SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb Smackdown van vrijdag gezien en wat ik niet snap is:IT IS A MESSAGE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Kijk The Nasty Boys en Hogan in de ring is een heel ander verhaal, maar hij ziet er meer en meer wat beter uit ja.. en hij houdt zich gewoon aan datgene wat hij kan.. kent zijn beperkingen goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Neu, ik was ook sceptisch, maar wordt nu wel geinig.
Hall valt ook wekelijks een paar kilo af volgens mij.Kijken hoe lang hij het volhoudt
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vraag me af of dat handoek verhaal legit is.. zag er erg gemaakt uit
en moeten de refs nou echt handschoentjes aan als er bloed is?
RAW was best nice overigens
12 dagen en dan is het al WrestleMania time!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]Bedoel dat het niet accepteren van de handdoek BS was.. zag er erg gemaakt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Niet echt een message als je Cryme Tyme in elkaar meptquote:
Ja... 1+1=2 toch, waarom zouden ze het ene faken om het andere niet te faken, heat creëren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet accepteren van de handdoek BS was.. zag er erg gemaakt uit
PG-WWE maakt veel meer winst dan weet ik veel wat het was-WWE, Vince, nicely done.quote:Around 462,000 copies sold, up from 450,000 last year..
With 50% increase in the price tag, that is an awesome number !
Tijdens de Attitude Era(neem aan dat je dat bedoelt), waren er weleens 700.000+ buys.voor de RRquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Wessiej het volgende:
Royal Rumble sales
[..]
PG-WWE maakt veel meer winst dan weet ik veel wat het was-WWE, Vince, nicely done.
quote:0.87 Flair, Styles, Hardy talk in the ring, Foley and Bischoff talk backstage.
0.85 Clip of Nasty Boys beating on Neal, Nasty Boys vs Team 3D, Angelina Love interview backstage, Hall and Pac interview backstage Nash/Young arrive and talk.
0.82 Anderson/Wolfe vs Angle/Pope, Hogan/Hardy/RVD/Bischoff talk backstage.
0.96 Love vs Daffney with The Beautiful People by the ring Tara gets involved, Hogan in the ring talking and calls out Sting who while coming to the ring gets jumped by RVD.
0.93 Ending of the Hogan/Sting/RVD segment in the ring when Bischoff ends it, Hernandez/Jarrett/Bischoff talk backstage, Hall vs Nash with Pac and Young getting involved.
0.82 Beer Money interview backstage, Hernandez vs Beer Money with Jarrett refereeing and Morgan on commentary.
0.81 Foley/Bischoff haircut segment, Shannon Moore interview backstage, x-division segment in the ring featuring Motor city guns/Generation Me/Amazing Red/Kendrick/Kaz/Daniels.
0.72 Abyss interview backstage, Hardy vs Styles with Abyss as enforcer.
0.74 Q9 Overrun: Hardy vs Styles, after match Flair swings a chair then Abyss slams Flair throught ramp.
Worstelen is minder populair, dus het is alsnog goed...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tijdens de Attitude Era(neem aan dat je dat bedoelt), waren er weleens 700.000+ buys.voor de RR
Ah ik ga weer zeuren over Attitude Era, laat ook maar
Het kan ook zo zijn dat het juist meer interesse wekt in de WWE omdat de jonge gasten hogerop worden gebracht en de main event scene er ineens anders uitziet dan hij er een jaar geleden uitzietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA was ok, vond Raw deze week beter. Blijf het trouwens nog steeds raar vinden dat TNA juist met WM tijd naar maandag gaat. Maar goed, WWE zakt meestal enorm in na WM. Zal dit jaar helaas weer zo zijn. Gaan er weer zoveel weg/vakantie/pauze nemen na WM dat er niemand meer over blijft.
TNA moet echt dan de bal gaan pakken.
Probleem is wel dat de casual fans weinig geven om de jonge gasten. Als alle groten weg gaan verwacht ik zoals ieder jaar een flinke dip in de WWE. De jonge gasten hebben ook de power niet om hun eigen verhaal te maken zoals HBK/Jericho dat bv wel doen. Dan krijg je meestal toch al slechtere verhalen, en dan ook nog eens geen star power.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat het juist meer interesse wekt in de WWE omdat de jonge gasten hogerop worden gebracht en de main event scene er ineens anders uitziet dan hij er een jaar geleden uitziet
Taker neemt waarschijnlijk rust na WM
Shawn neemt waarschijnlijk rust na WM
Triple H neemt waarschijnlijk rust na WM
Rey neemt in de zomer waarschijnlijk vrijaf ivm zn knieeen
Jericho neemt in de zomer waarschijnlijk vrijaf ivm zn Fozzy tour
Dat zijn een boel hogere plekken om in te nemen door bv een Sheamus, Morrison, McIntyre, Miz, Christian om voor de toekomst te bouwen en dat wekt denk ik de interesse van de fans weer
Ook geen beschermde shots meer?quote:WWE BANS CHAIR SHOTS TO THE HEAD
By Mike Johnson on 2010-03-17 09:12:02
A report by the Hartford Courtant revealed that World Wrestling Entertainment officially banned chair shots to the head at the onset of 2010.
The article stemmed from the ongoing political warfare in Connecticut stemming from Linda McMahon's campaign to become Senator. One of McMahon's political rivals, Rob Simmons, who has been taking shots at McMahon's campaign being based around her background running World Wrestling Entertainment, questioned whether McMahon would testify at a local education committee about preventing and treating concussions among High School athletes.
In researching the article, writer Daniela Altimari received the following email from WWE spokesperson Robert Zimmerman:
"In January 2010, WWE amended its Talent Wellness Program, specifically regarding the ImPACT™ Concussion Management Program originally instituted in 2008, eliminating the use of folding chairs or props to "strike" an opponent in the head. Prior to this policy change, The Tables, Ladders and Chairs event in question took place on December 13, 2009. "Incidentally, no performer suffered a concussion during the TLC event."
The company's concussion program features annual examinations of talents as well as evaluations of whether they can return to active competition following head trauma.
The verbiage involving chair shots reads as follows:
*The WWE has eliminated using folding metal chairs to "strike" an opponent in the head.
*The WWE penalizes through fine and/or suspension the following:
-The intentional use of a folding metal chair to "strike" an opponent in the head.
-Any blow to the head that is deemed an INTENTIONAL act.
*The fine and/or suspension will be directed by the EVP of Talent Relations.
De rest beschermd zichzelf gewoon dus volgens mij doet Abyss het zelf. Weet nog wel dat TNA agents enorm boos waren een tijd terug omdat iemand zich niet beschermde, dus deze keer is je TNA bashing onzin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
Ja maar das stoer en trekt kijkersWe willen bloed zien...heul veul bloed!! The hell met de gezondheid van de mensen die ons entertainen wij willen barbed wire zien met vlammen en punaises en het liefst ook nog glas!
Ja uh ik eigenlijk welquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
Ja maar das stoer en trekt kijkersWe willen bloed zien...heul veul bloed!! The hell met de gezondheid van de mensen die ons entertainen wij willen barbed wire zien met vlammen en punaises en het liefst ook nog glas!
En waarom is dat? Omdat het bijna nooit meer voorkomt in de WWE en het dus meer impact (no pun intended) heeft als het dan wel een x gebeurd terwijl ze in TNA nu elke Impact wel iemand hebben gehad die heeft gebloed en dan niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind bloed en dergelijke niet altijd nodig.. maar in sommige matches geeft het wel een extra iets.. denk maar aan Batista afgelopen maandag..
Gelukkig maar. Hopelijk komt TNA terug naar de 1.2/1.3 op een wekelijkse basis.quote:The Figure Four Weekly Newsletter is reporting that several stars backstage in WWE were said to be very pleased with last week's TNA Impact broadcast and are pulling for TNA as they feel competition is good for the business. Additionally, it's being said that some backstage WWE talents are becoming bored with WWE's product and are glad to see another product out there.
Meestal wordt een preview on the fly gemaakt, maar maak van het weekend alvast wat paints voor de previewquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe staat het met de WM preview?
Al in volle gang?
WTF, van al die maffe gifs in dat topic en hier, is dit degene die me aan het lachen kreeg:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Jullie moeten dit WM topic van vorig jaar helemaal doorlezen, hoe gaaf is dit topic, toen was iedereen nog lief
Wacht tot maandag, dan waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
waar zijn trouwens alle WM posters?
elk jaar zie je weer een naam of 5 voorbij komen die je alleen tijdens WM in het topic hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |