quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:52 schreef postmortum het volgende:
smackdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Elk kwart verliest dus kijkers behalve het 2 op het 3e kwart, daarna gaat het hard naar beneden. Jammer want op papier is de main event echt niet slecht maar als ze daarvoor veel crap serveren zullen mensen wegzappenquote:1.31 Hogan/Abyss/Flair/Styles talk in the ring, Bischoff comes out and tells Styles he has a match tonight, Wolfe interview backstage.
1.25 Bischoff and Jarrett talk backstage, Motor city machine guns vs Generation me vs Beer money vs Morgan/Hernandez, Bischoff and Morley talk backstage.
1.25 Hogan and Angle talk backstage, Foley in etiquette school, Morley vs Jarrett in restroom, Pope interview backstage.
1.22 Video clip of British Invasion saga, Williams vs Terry, Bischoff and Jarrett talk backstage, Foley in etiquette school, video clip of Anderson/Angle saga, Half of Anderson’s promo in the ring.
1.15 Half of Anderson’s promo in the ring with Angle coming out and gets beat down, Hogan and Abyss talk backstage, video clip of Beautiful People/Angelina Love saga and video footage of them earlier in the night beating on Love.
1.04 Angelina Love comes to the ring calls out Velvet Sky and Beautiful People beat down Love, Hogan and Bubba talk backstage, Foley in etiquette school, video clip of Nash/Young/Hall/Pac saga.
0.94 Tomko vs Jarrett, Hogan and Bischoff talk backstage, entrances of the main event.
0.93 Wolfe vs Pope vs Abyss vs Styles, Hogan comes to ring and bloodies Flair with barbwire bat, Hogan promotes Monday match.
Ik ook, impact was dan wel iets minder deze week, maar bepaalde dingen boeiden wel.Dus wel zin in RAW en IMPACT.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Shit is going down at the Impact Zone!!!
hate it/love it/dont care about it at all
I'm pumped!!!!
vanaf nu kijk ik maar niet maar op de sites want ik wil wel verrast worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu TNA kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef kidkash19 het volgende:
Jericho twittert over TNAVond ik ook vreemd ja. Rest van de show was ok, had zelf op beter gehoopt. Maar er zat wel een hele leuke sfeer in vond ik. Raw was meer van hetzelfde. Impact had leuker gekunt, maar was wel ok. X DivisionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-03-2010 19:05:25 ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
Ja en wat ervoor gebeurde sloeg vast wél ergens op, juist om wat ervoor gebeurde sloeg wat erna kwam nergens op ook. Hij speelde een beetje 2e viool vond ik zelf en dat is niet hoe je een ster als hem laat debuteren. Ik snap het doel ervan wel maar het had ook anders gekund zeg maar
Jericho is allereerst een fan van het vak en snapt ook wel dat meer concurrentie een leuker product zal betekenen en meer verdiensten ook wel natuurlijk, hij (en vele andere) willen dat de business zo groot mogelijk word.
sorry, ik kijk amper TNA en wilde het deze x zien maar ik ben er niet overtuigender uit gekomen, ja het was een redelijke show maar om nou te zeggen bijzonder? neuh er zaten vele stukken in die niet echt goed waren hoor. Ze moeten nog hard aan de weg timmeren maar goed het begin is gemaakt, ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Jammer, maar zal niemand verbazen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ratings:
TNA: 1.0
RAW: 3.4
Dat experiment zal dus niet al te lang duren, de gehypte Impact met Hogan & Flair scoort een 1.0, volgende week moeten ze zonder hype tegen Stone Cold
LUHG
Wow damn idd. Deze Raw was erg matig, maar als je de line-up van volgende week Raw ziet..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ratings:
TNA: 1.0
RAW: 3.4
Dat experiment zal dus niet al te lang duren, de gehypte Impact met Hogan & Flair scoort een 1.0, volgende week moeten ze zonder hype tegen Stone Cold
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw....1.0....dat had ik zelfs niet verwacht, dat moet pijn doen, kijken wat de volgende weken brengtquote:Last night’s episode of TNA Impact actually scored an 0.98 cable rating, rounded up to a 1.0. The show drew 1.4 million viewers and was down 12.0 percent in ratings and 6.1 percent in TV viewership compared to this past Thursday’s Impact.
[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 10-03-2010 08:20:28 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Ik hoopte gewoon op een 1.6quote:Spike TV is saying that they expect the iMPACT rating to go up when numbers from DVR viewing are up. They believe a "significant portion" of the audience will watch iMPACT on DVR.
Waar heb je dat gezien?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yea parkour, zag net een nieuw stukje, doet hij het in een random arena. Wtf gekecht ziek dat een mens dat kan zeg.
Staat op zijn DVDquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien?
(Ik heb een aantal afleveringen gemist)
En je UI loopt een beetje achter man
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk leidt de slechte rating tot het besef dat Russo & co eindelijk weg moeten, die gast zit daar al 4 jaar de zooi te verbruien. Vroeger was er altijd een excuus: geen prime-time, slechts 1 uur, geen maandag-avond, geen superstars. Nu is er geen enkel excuus meer over.
Erg typisch ook dat het laagst scorende kwartier van Impact het laatste kwartier was, met Hogan & Flair. Twee shows draaide het om niks anders dan Hogan die maar bleef zeggen hoe brak en oud hij is, en dan zijn ze verbaasd dat iedereen naar RAW omschakeld als Hogan z'n match heeft. No shit!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cubeforc3 op 10-03-2010 19:27:03 ]
quote:Credit: PWInsider.com
There was a lot of controversy over Rob Van Dam's TNA debut this past Monday. Some fans felt that RVD came off looking bad after getting beat up from Sting's baseball attacks for several minutes.
According to Mike Johnson, the beating was supposed to be shorter but Hulk Hogan missed his cue to come out and they had to stall for time.
Omdat de camera constant op Hogan / Sting was, en we in het uur erna niks meer van RVD hoorde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:Waarom ben je weak als je na een beatdown met een knuppel niet meer opstaat?
Dus omdat de camera op Hogan gericht was is RvD weak... whehehhequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Omdat de camera constant op Hogan / Sting was, en we in het uur erna niks meer van RVD hoorde.
kenndoanequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Zit shannon moore, die in de wwe zat ook bij TNA nu?
Kunnen ze de TNA nou niet beter gewoon naam veranderen naar WWE FUTURE ENDEAVORS?
quote:Most talented free agent in pro wrestling had a tryout for TNA. Went great, got great reviews. where to go from here?
MJ heeft staph!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef wc-eend het volgende:
Heeft die dykstra nou nog wat met micky james?
Was tijdelijk geschorstquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:20 schreef kidkash19 het volgende:
Trouwens een vraagje voor de trouwe TNA kijkers.
Earl Hebner....
Was die niet door Hogan ontslagen omdat hij geld had aangenomen van Flair/Styles om zo Angle te screwen in een match die Hogan had opgezet? Waarom neemt Hogan hem dan weer aan én stelt hem aan als ref in zn eigen match tegen notabene Flair en Styles?
That does not make any sense
Nah tis gewoon vaagquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef kidkash19 het volgende:
Geschorst? Nou ja dan nog.....Ik zou ook iemand aanstellen die me al eens heeft genaaid om de wedstrijd te leiden tegen dezelfde lieden waarvan hij geld heeft aangenomen...maar dat zal ik wel zijn
quote:I don't know if you care or not but apparently there's a thread on WWE Universe and a big unmber of WWE fans threaten to riot if HBK wins at WrestleMania
men moet er schijnbaar nog een beetje aan wennenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Erg verrassendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: SpikeTV not continuing TNA Impact! Re-play!!
TNA niet blij..
Haha zo mooi, en dan ook zeggen TNA niet blij, gewoon uit de hoge hoed getoverd.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Als er 2 groepen zijn die volzitten met geruchten zijn het wel de pro-wrestling wereld en de gamewereld. Alles gerucht en alles is waarquote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)
Even ademhalen, er zijn 2 reacties op, rustig aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF dudes..
ik post gewoon nieuws van een wrestling website.. daarin staat dat SpikeTV niet langer de Re-plays uitzendt en dat ze er bij TNA niet blij mee zijn en Dixie hals over kop zoveel fans probeerd te waarschuwen dat ze nu écht op maandag moeten gaan kijken omdat het er donderdag niet meer is.
Waarom meteen zo dwars?!
quote:The U.S Army should be in the Impact Zone given how few people watch and attend the show, it'd be a relatively safe place for Osama bin Laden to hide out.
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
kunnen jullie mij eens uitleggen hoe die ratings werken?
Ligt aan de zender toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.
quote:Op maandag 15 maart 2010 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Speciaal voor jullie PC's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeer nice gast
Jammer dat je zelf kunt uittekenen wie er gaat winnen.Jammer want dit is echt iets waar je al weken naar uit kunt kijken(ik wel iig).quote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef Wessiej het volgende:
Deze WM draait zeer terecht weer om HBK vs Taker, ik heb er nu ook meer zin in dan vorig jaar, dit wordt een prima WM, wel veel matches.
Lijkt me een kans van 0,0quote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Verwacht ook dat Randy ingeboekt zal worden. zal jammer zijn als hij er niet is
mwa ik denk er vanavond een match word bekendgemaakt dat ie tegen Dibiase moet ofzoquote:
Lijkt me ook, aners is alle opbouw voor niets geweest.Komt helemaal goedquote:
Ze hebben elkaar vaak betrayed?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Staat wel vreemd, want Cody and Dibiase hebben geen ruzie. Zou eerder weer een handicap match doen dan, met een stip eraan vast.
Maria gaat na CA naar het broadcast team van HDNet om MMA verslag te doen.. ben benieuwdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Paxlie het volgende:
Celebrity Apprentice is weer begonnen.
Dit seizoen met Maria en Goldberg
Valt op zich wel mee, en al helemaal als ze sinds het echt aan de gang is alleen maar goed samenwerken.quote:
quote:
LUHG
Gaafquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:22 schreef kidkash19 het volgende:
Na het horen dat Bret Hart meegaat op de SD! tour door Duitsland heb ik toch maar kaartjes gekocht voor de show in Oberhause, verrassend genoeg waren er nog kaarten over. Heb zelfs kaartjes voor 50 euro die normaal 95 kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batista bladed!quote:Steve Austin posted the following message on his Twitter account (steveaustinbsr):
"with 2 weeks to go to mania, had to work within story lines. couldnt give stunners to everyone, they have a huge ppv . promoted DAMAGE."
"great to see the guys. lot of fun talking to hhh, hbk, show, cena, bret, and more. and visiting with my camera and sound buddies."
"the pg thing is a real deal. great direction for the wwe. a wise decision. although that took 92% of my vocabulary away."
"caught a ride back to LA with cena. good ride. good conversation. class act. he is representing very well."
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Neu, ik was ook sceptisch, maar wordt nu wel geinig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige maar ik vind het steeds leuker worden dat Pac en Hall er nog steeds zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |