men moet er schijnbaar nog een beetje aan wennenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Erg verrassendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gister was er weer Impact op het "oude" tijd slot op donderdag.
Rating = 1.0 met hetzelfde aantal kijkers als op maandag!
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: SpikeTV not continuing TNA Impact! Re-play!!
TNA niet blij..
Haha zo mooi, en dan ook zeggen TNA niet blij, gewoon uit de hoge hoed getoverd.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit heeft Dixie zelf gezegd op Twitter. Dat wisten ze dus alang. Heeft ook weinig zin om steeds een replay uit te zenden.
Als er 2 groepen zijn die volzitten met geruchten zijn het wel de pro-wrestling wereld en de gamewereld. Alles gerucht en alles is waarquote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neuh.. Dixie wist het zelf pás toen ze erover Twitterde. (tenminste zo staat het in atrikel)
Even ademhalen, er zijn 2 reacties op, rustig aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF dudes..
ik post gewoon nieuws van een wrestling website.. daarin staat dat SpikeTV niet langer de Re-plays uitzendt en dat ze er bij TNA niet blij mee zijn en Dixie hals over kop zoveel fans probeerd te waarschuwen dat ze nu écht op maandag moeten gaan kijken omdat het er donderdag niet meer is.
Waarom meteen zo dwars?!
quote:The U.S Army should be in the Impact Zone given how few people watch and attend the show, it'd be a relatively safe place for Osama bin Laden to hide out.
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
kunnen jullie mij eens uitleggen hoe die ratings werken?
Ligt aan de zender toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er kijken millions...AND MILLIONS mensen naar worstelen. Daarvan wordt een soort van percentage gemaakt, maar dat wordt uitgebeeld in bijv. 1.0 of 3.8. Volgens mij is 1.0 ong. 1,2 miljoen kijkers? Dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |