PM!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er mensen die mijn website willen keuren? Een pm en je krijgt de link.
Welke telefoon heb je? De meeste telefooncamera's hebben ook een macro-stand tegenwoordig.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, ik heb geen camera. Foto´s worden gemaakt met mijn telefoon. Prima foto´s normaal, maar niet voor dit soort werk helaas...
heb de samsung s8300, 8 megapixel. maar heb ´m pas kort en kan er nog niet goed mee overwegquote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je? De meeste telefooncamera's hebben ook een macro-stand tegenwoordig.
Mooi die zwarte nagels uit de OP! Ik lak mijn nagels nooit, beschadigt toch heel snel omdat ik de hele dag zit te typen op mijn werk.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Burdie het volgende:
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.
Er is btw ook een nageltopic.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx meiden!!
Het is gewoon bijna af
Jeej!!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx meiden!!
Het is gewoon bijna af
Dank je!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Miss Moana
9 grote lakjes kunnen er in...
Bij mini lakjes geldt 2 kleintjes is 1 grote
Nee. Er kunnen 9 grote flesjes (15ml) in of 14 mini's. Zie ook www.transdesign.comquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef miss--moana het volgende:
Even een TD vraag:
Je kan voor 18 dollar 9 lakjes bestellen maar als je van die combi setjes besteld waar er twee of 3 in zitten telt het dan ook nog dat je er 9 kan bestellen? of kan je er dan minder i.v.m extra karton gewicht. grote etc...
quote:Flat Rate Boxes below are for International Customer Only! ***Please read NOTE Below ***
SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days.
(maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR (maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz. (5.4 ml)
MEDIUM FLAT RATE BOX ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
LARGE FLAT RATE BOX ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
Is het je al gelukt?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef princess-a het volgende:
Kan iemand helpen met TD?
Ik ben bij het betaalveld, Paypal aangevinkt en nu staat er;
Do NOT Pay or Pay the correct amount: If you want to ship by Small ($18), Medium($57) or Large($65) Flat Rate Box, please send us the correct amount (you do the math) or submit the order and wait for us to make a money request to you. To avoid paypal fees. You can send money to paypal@transdesign.com or sales@transdesign.com. We'll charge you $4.00 fees if you keep on paying the amount in cart.
Moet ik nu wachten? Of moet ik nu via Paypal op geld overmaken klikken? En betaal ik dan het bedrag wat er in mijn Cart stond? Omdat er dan onderstaat dat ze dan 4 dollar extra rekenen![]()
Heb echt nog nooit Paypal gebruikt voor wie het nog niet doorhad..
die grote kant is voor polijsten, dat is stap 3. Aan de andere kant heb je een voor het egaliseren (stap 1) en het reinigen (stap 2) je moet zelf even voelen waar je mee moet beginnen, dat is altijd de grofste kantquote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje. Ik heb een soort van nagelvijl om je nagels te polijsten (niet echt een vijl dus, maar wel dezelfde vorm). Merk is Trend. De ene kant is helemaal grijs, de andere kant is half wit/half grijs. Nu weet ik dat je die 3 verschillende oppervlakten op een bepaalde volgorde moest gebruiken, maar ik ben vergeten wat de volgorde ook alweer is.
Weet iemand dit misschien? Ik kan er ook geen plaatje van vinden helaas.
In het make-up topic kreeg ik dit antwoord, maar volgens mij is de grote grijze kant niet om te vijlen, daar is het niet scherp genoeg voor (die andere 2 klopt wel denk ik):
[..]
Mooi die zwarte nagels uit de OP! Ik lak mijn nagels nooit, beschadigt toch heel snel omdat ik de hele dag zit te typen op mijn werk.
Ah bedankt. Die ene grijze kant is inderdaad ruw. Ik ga het weer een keertje doen, want je nagels gingen er wel mooi van glanzen, zonder nagellak.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die grote kant is voor polijsten, dat is stap 3. Aan de andere kant heb je een voor het egaliseren (stap 1) en het reinigen (stap 2) je moet zelf even voelen waar je mee moet beginnen, dat is altijd de grofste kant
Hoi!quote:
head2toebeauty of 8ty8beauty al gecheckt?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je dit lakje nog kunt krijgen? Op transdesign heb je hem niet.
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=OPI+Banana+bandanna&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=OPI+Bandana+bananna&_osacat=0&bkBtn=1quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je dit lakje nog kunt krijgen? Op transdesign heb je hem niet.
8ty8 heeft hem niet, maar ik kwam idd op ebay het linkje tegen dat daph net gafquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
head2toebeauty of 8ty8beauty al gecheckt?
Google zegt dat ie een macro stand heeft, lees het boekje eensquote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
heb de samsung s8300, 8 megapixel. maar heb ´m pas kort en kan er nog niet goed mee overweg
Ook niet helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
head2toebeauty of 8ty8beauty al gecheckt?
Spannend!!! Tof!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx meiden!!
Het is gewoon bijna af
Heldin!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=OPI+Banana+bandanna&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=OPI+Bandana+bananna&_osacat=0&bkBtn=1
Ongeveer 9 dollar inclusief verzenden zo te zien
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
8ty8 heeft hem niet, maar ik kwam idd op ebay het linkje tegen dat daph net gaf
Ziek is niet goedquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoeken
Beterschapquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoeken
nee... Het is ook al de derde keer sinds september, en ik ben normaal misschien eens in de 3 jaar ziekquote:
Ok gelukkigquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk van wel.. had even gegoogeld op betalen bij Transdesign. Meisje had geschreven dat je al je informatie in moet vullen en als dan het Paypal betaalscherm komt dat je die kunt wegklikken.
Dat heb ik gedaan dus als het goed is krijg ik binnen 2 dagen een betaalverzoek en ik hoop dat het pakketje dan snel komt![]()
Bedankt dat je ernaar vraagt![]()
@ Bubsel; superleuk! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat
bij die groothandel verkopen ze alleen china glaze, die kun je dus ook daar kopenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me trouwens even af te vragen wat wijsheid is. Als het goed is ga ik deze week nog langs de groothandel in Veldhoven (mijn vriendje is liev), maar nu dan wel of niet bestellen bij TD? Van CG staan alleen wagon trail en paper chasing op het lijstje. Twijfel, twijfel
Ja, maar daarom juistquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die groothandel verkopen ze alleen china glaze, die kun je dus ook daar kopen
van paper chasing weet ik zeker dat ze die hebben. Wagon trail weet ik niet...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daarom juistAls ik ze niet bestel en ze hebben die toevallig niet, dan baal ik dubbel... maar ze hebben die kleuren wel denk je?
Je kan toch ook bestellen bij TD nadat je bij de groothandel geweest bent?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daarom juistAls ik ze niet bestel en ze hebben die toevallig niet, dan baal ik dubbel... maar ze hebben die kleuren wel denk je?
zou ik dat niet alsnog kunnen doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok gelukkig
Voor de volgende keer; eerst kon de $18 verzending niet standaard gekozen worden, vandaar het wachten op het juiste totaalbedrag en anders extra kosten etc. Nu staat die echter wel al aangegeven bij de keuzes van verzenden. Als je je aan de voorwaarden houdt voor die verzending en de $18 aangevinkt hebt, dan klopt het totaalbedrag en kun je het meteen betalen via paypal. Scheelt je weer een paar dagen wachten
Ja, als ik geduld zou hebben zou dat een hele goede optie zijn. Maar je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan toch ook bestellen bij TD nadat je bij de groothandel geweest bent?.
Groene lak met witte konad/nailart (schoolbordje)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil ook wel een linkje bubsel!
Morgen mijn eerste college dit jaar. Iemand leuke ideeën voor een back to school mani?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*** The Truth Is Out There ***
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Krupelhintsje het volgende:Die ziet er mierzoet, maar heerlijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
sorryquote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Google zegt dat ie een macro stand heeft, lees het boekje eens.
Hehehequote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Groene lak met witte konad/nailart (schoolbordje)
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Dat durf ik zo niet te zeggen, misschien dat mensen met meer TD ervaring je daar een antwoord op kunnen gevenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
zou ik dat niet alsnog kunnen doen?
Dat!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
Die taart, wat mooi!! Hoe krijg je het voor elkaar
Netjes hoor! Leuk klein stashje ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben ermee bezig!
Allereerst een foto van de huidige toestand van mijn nagels:
[ afbeelding ]
Goed zo!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
typo. ik bijt nu 5 maanden niet meer. en het lukt me deze keer, mijn handen zien er mooi uit.
na een levenlang knagen hoop ik dat het nog goed komt.
En wat ik merk, die nagels zijn er niet voor niets, best handig die dingen.
Donequote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, misschien dat mensen met meer TD ervaring je daar een antwoord op kunnen geven
*edit* in je eigen post stond dit:
Do NOT Pay or Pay the correct amount: If you want to ship by Small ($18), Medium($57) or Large($65) Flat Rate Box, please send us the correct amount (you do the math) or submit the order and wait for us to make a money request to you. To avoid paypal fees. You can send money to paypal@transdesign.com or sales@transdesign.com. We'll charge you $4.00 fees if you keep on paying the amount in cart.
Dus je kunt nu het juiste bedrag via paypal overmaken naar 1 van die adressen en dan is het ook goed.
Ik heb geen idee, ik heb het hier laatst ook al gevraagd. Maar ik ben ook een ex-bijter, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Mss, een vraag, , eigenlijk aan iedereen, die ongelijkheid in kleur van de aangroeiende nagels is erg lelijk, ik heb dat ook, hoe komt dat? Schraap ik ze af? maak ik ze te hard schoon?
ik heb niet alles gelezen. misschien heb ik iets gemist wat allang gepost is.
mensen met mooie nagels kunnen daar misschien iets over zeggen. ben benieuwd.
Purk je met harde dingen onder je nagels (Nagelvijl bijvoorbeeld) om ze schoon te maken?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Mss, een vraag, , eigenlijk aan iedereen, die ongelijkheid in kleur van de aangroeiende nagels is erg lelijk, ik heb dat ook, hoe komt dat? Schraap ik ze af? maak ik ze te hard schoon?
Jep, met de punt van een vijl, omdat ik het met een nagelborstel niet schoon krijgquote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Purk je met harde dingen onder je nagels (Nagelvijl bijvoorbeeld) om ze schoon te maken?
Zo ja, mee stoppen! Alleen nog met een nagelborsteltje zachtjes poetsen.
Leuke stash Mss!
Ik ben trouwens ook een ex-bijter en ik heb nergens last van.![]()
Misschien kun je iets gebruiken wat de nagels zelf wit maakt? Dus niet een wit laagje eroverheen doen maar echt de nagel zelf witter maken..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Nooit meer doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, met de punt van een vijl, omdat ik het met een nagelborstel niet schoon krijg
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Nou, mijn redelijk bescheiden stash:
Bruin, beige & goud:
[ afbeelding ]
Wit, zilver & transparant
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Zwart:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Overig:
[ afbeelding ]
Verzorging:
[ afbeelding ]
Overig spul:
[ afbeelding ]
hmm, lekkere bestellingquote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef miss--moana het volgende:
![]()
Mijn TD bestelling
![]()
![]()
CG-Golden Opportunity
CG-Lemon Fizz
CG-L8R G8R
CG-Entourage
CG-Stella
CG-Cords
CG-Let's Groove
CG-Strawberry Fields
CG-Heli-Yum
Gets, naar is dat! Ik ben altijd nog wel wakker rond dit tijdstip ;-). Nare van koorts is dat je er niet echt wat tegen kan doenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve stash van mss en goede bestelling van mirannie. En welkom killermom! Is er nog iemand wakker hier? Heb zo'n dikke koorts en ik kan niet slapen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
typo. ik bijt nu 5 maanden niet meer. en het lukt me deze keer, mijn handen zien er mooi uit.
na een levenlang knagen hoop ik dat het nog goed komt.
En wat ik merk, die nagels zijn er niet voor niets, best handig die dingen.
ik weet het, heb eind november drie weken koorts gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 01:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gets, naar is dat! Ik ben altijd nog wel wakker rond dit tijdstip ;-). Nare van koorts is dat je er niet echt wat tegen kan doen, hugs!
Ja, die vind ik echt heel fijn lakken. Ik heb ze afgelopen zomer op curaçao gekocht, en toen beet ik nog, dus ik heb er maar 4 ofzo meegenomen. Achteraf gezien had ik er wel meer mee willen nemen!quote:
Dat is heel vaak bij die website, hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef bibi het volgende:
Ik kwam toevallig net tegen http://www.lushiousbeauty(...)ni-setje/#more-20534
Hoezo gesponderd door onze vrienden van instantspa
Ik heb nog geen e-mail van haarquote:Op maandag 1 maart 2010 08:50 schreef MissJ het volgende:
Ik checkte net mijn email en dat was een goed begin van deze week![]()
Invoice ontvangen van TD
![]()
email terug van sparkling nails op ebay dat Nubar diamont topcoat weer leverbaar is
![]()
en dan nu: aan het werk!
wat vreemd.. wel naar goeie emailadres gemaild?quote:
Ik wil er ook echt heen.. ik denk alleen echt niet dat ik dat kan verkopen aanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Leuke stash Mss! En yay voor alle komende bestellingen![]()
(ik ga morgen naar de groothandel in veldhoven![]()
![]()
)
Stoer! Ik donderdag, als het goed is!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Leuke stash Mss! En yay voor alle komende bestellingen![]()
(ik ga morgen naar de groothandel in veldhoven![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |